Restaurangalternativ
Gratis frukostbuffé ingår under din vistelse och serveras dagligen mellan 07.00 och 10.00. Du kan äta gott på restaurangen och ta en drink i deras bar. Passa på att beställa nåt gott från rumsservice.
Rum
Din tv har satellitkanaler. Bekvämligheter som telefon och skrivbord erbjuds dessutom. Städning på begäran
På boendet
Gäster på San Marino Sunny Resort by Valamar har tillgång till utomhustennisbanor, gratis wi-fi i allmänna utrymmen och ett mötesrum. Gäster har tillgång till avgiftsfri parkering, samt flygplatstransfer mot en avgift (tillgänglig på begäran). Flerspråkig personal i receptionen kan hjälpa dig dygnet runt med bokning av guidade turer och biljetter samt förvaring av värdesaker. LOCALIZEDetta hotell vid stranden har dessutom en terrass, en presentbutik och en trädgård.
Det finns restaurang på plats. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Gratis frukost finns tillgänglig dagligen. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. En terrass, flerspråkig personal och presentbutik/tidningskiosk finns tillgängliga på San Marino Sunny Resort by Valamar med miljövänlig profil. Transport till/från flygplatsen (tillgänglig på begäran) erbjuds mot en avgift. Det är gratis att parkera. Detta hotell i Lopar har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering , Avgiftsfri parkering i närheten
San Marino Sunny Resort by Valamar erbjuder 114 rum med luftkonditionering. Det finns satellit-TV. Badrummen har dusch. Skrivbord och telefon finns. Städning sker på begäran.
Gäster kan äta gratis frukostbuffé dagligen från 07.00 till 10.00.
San Marino Sunny Resort by Valamar har en restaurang.
Boendet har rumsservice (under begränsade tider).
Detta hotell har bland annat utomhustennisbanor.
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Incheckningsinstruktioner:
Boendet erbjuder transfer från flygplats (avgifter kan tillkomma). Gäster måste kontakta boendet 72 timmar innan ankomsten med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att arrangera hämtning. Kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 20.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet genom informationen i bokningsbekräftelsen för mer information.
San Marino Sunny Resort by Valamar erbjuder transfer från flygplats (avgifter kan tillkomma). Kontakta boendet genom att ringa numret i bokningsbekräftelsen 72 timmar innan ankomsten med uppgifter om din ankomst. Gäster måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 20.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet med hjälp av uppgifterna i bokningsbekräftelsen om du vill ha mer information.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort; ingen kontantbetalning.
Boendet förbehåller sig rätten att reservera belopp på gästens kreditkort före ankomst.
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Boendet gör en kortreservation 21 eller 42 dagar innan ankomst motsvarande beloppet för första nattens kostnad för bokningar där betalningen sker på plats istället för vid bokningstillfället.
Boendet består av fem hotell i anslutning till varandra: Family Hotel Lopar, Family Hotel Plaza, Hotel Veli Mel, Hotel Sahara och Hotel Rab.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort och kreditkort. Ingen kontantbetalning. Boendet förbehåller sig rätten att reservera belopp på gästens kreditkort före ankomst. För gästernas säkerhet finns det rökdetektor i alla rum.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.
Miljövänligt / hållbart boende
Detta boende deltar i Travelife, ett program som mäter hur boendet påverkar en eller flera av följande aspekter: miljö, samhälle, kulturarv, lokal ekonomi.