Hoppa till huvudsektionen
Början av huvudsektionen

Ange datum för att se tillgänglighet.

Hotellbeskrivning

The Agore Hotels & Suites Ltd i Awoyaya ligger 8,7 km från Lakowe Lakes Golf and Country Estate och 9,1 km från Iwerekun Beach. Detta hotell med 3 stjärnor har 32 rum och ståtar med 2 restauranger och rumsservice dygnet runt, samt avgiftsfri parkering.

Restaurangalternativ

Här kan du äta gott på någon av 2 restauranger, som till exempel Palace Kitchen 1, där man specialiserar sig på lokala rätter. Du kan stanna kvar på rummet och beställa nåt gott från rumsservice dygnet runt. Frukost enligt egen beställning serveras dagligen mot en avgift.

Rum

Här erbjuds gäster 32-tumss platt-tv med kabelkanaler. Samtliga sängar med Tempur Pedic-madrasser har egyptiska bomullslakan och kuddmenyer, så du kan sova gott, och i badrummen hittar du duschhuvud med massagefunktion och designertoalettartiklar. Till bekvämligheterna hör dessutom inhägnad gård, fläktar och skrivbord.

På boendet

Gäster på The Agore Hotels & Suites Ltd har tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, ett mötesrum och gratis dagstidningar. Här erbjuds avgiftsfri parkering, samt flygplatstransfer (tillgänglig dygnet runt) för NGN 10000 per person enkel resa. Receptionen är bemannad dygnet runt för att hjälpa dig med bokning av guidade turer och biljetter och besvara dina frågor under vistelsen. Detta hotell har dessutom tvättmöjligheter.

  • Free WiFi and wired Internet in public areas
  • Free parking
  • Onsite dining
  • Laundry facilities
  • Standardrum

    Antal bäddar 1 queensize-säng Maxbeläggning 2 max
    174 kr* Per natt per rum 18 maj - 19 maj

    Familjelägenhet

    Antal bäddar 2 kingsize-sängar Maxbeläggning 6 max

    Rum

    Antal bäddar 1 kingsize-säng Maxbeläggning 4 max

    Svit Elite

    Antal bäddar 1 kingsize-säng Maxbeläggning 3 max

    Familjelägenhet - 3 sovrum - utsikt mot trädgården

    Antal bäddar 2 kingsize-sängar Maxbeläggning 6 max

    Lyxsvit

    Antal bäddar 1 kingsize-säng Maxbeläggning 4 max

    På hotellet

    Det finns 2 restauranger på plats. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi och fast uppkoppling. Transport till/från flygplatsen (tillgänglig dygnet runt) och transport till/från stranden finns tillgängliga mot en avgift. På The Agore Hotels & Suites Ltd som passar dem som reser i arbetet finns hjälp med bokning av biljetter och guidade turer, gratis dagstidningar i lobbyn och tvättmöjligheter. Det är gratis att parkera.Du får tillgång till utomhuspool på ett partnerboende. Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta hotell med 3 stjärnor i Lekki.

    • 32 rum
    • 2 restauranger
    • Parasoller
    • Frukost tillgänglig (avgift tillkommer)
    • Tvättmöjligheter
    • Reception (öppen dygnet runt)
    • Hjälp med guidade turer och biljettbokning
    • Gratis dagstidningar
    • Särskilda platser för rökning
    • Mötesrum

    Internet

    Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi , Gratis fast internet

    Parkering

    Avgiftsfri parkering

    Transport

    • Transport till och från boendet: Transport till/från flygplatsen och transport till/från stranden
    • Parkeringsalternativ: Gratis parkering

    Bekvämligheter på rummet

    The Agore Hotels & Suites Ltd erbjuder 32 luftkonditionerade rum med gratis flaskvatten och lyxtoalettartiklar. Rummen är individuellt möblerade och inredda. Sängar med Tempur Pedic-madrasser samt egyptiska bomullslakan, duntäcken och sängtillbehör av högsta kvalitet. Kuddmeny finns tillgänglig. 32-tums platt-tv med kabelpremiumkanaler. Badrummen har dusch med duschhuvud med massagefunktion och gratis toalettartiklar. Skrivbord och skrivbordsstolar finns. Dessutom har rummen fläkt och mörkläggningsgardiner. Städning erbjuds dagligen och allergitestade sängkläder kan fås på begäran.

    • Tempur-Pedic-madrasser
    • Rumsservice dygnet runt
    • Inhägnad privat gård
    • Platt-tv
    • Kabel-tv
    • Premiumkanaler
    • Egyptiska bomullslakan
    • Allergitestade sängkläder
    • Duntäcke
    • Kuddmeny
    • Dusch
    • Duschhuvud med massagefunktion
    • Daglig städning
    • Lyxtoalettartiklar
    • Skrivbord
    • Mörkläggningsgardiner
    • Luftkonditionering
    • Fläkt
    • Unika möbler
    • Unik inredning
    • Garderob
    • Tillgång till tandborste och tandkräm
    • Skrivbordsstol

    Mat och dryck

    Mot en avgift kan gäster dagligen avnjuta en frukost enligt egen beställning.

    Palace Kitchen 1 - restaurang som specialiserar sig på lokala rätter och serverar frukost, lunch och middag. Gästerna kan beställa drinkar och umgås vid baren. Öppet dygnet runt. Bokning krävs.

    Palace Kitchen 2 - restaurang som specialiserar sig på lokala rätter och serverar frukost, lunch och middag. Bokning krävs. Öppet alla dagar

    Boendet har rumsservice dygnet runt.

    Aktiviteter i närheten

    Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.

    • Snorkling i närheten
    • Mountainbiking i närheten
    • Bord för att rensa fisk
    • Vattenskidor på området
    • Vindsurfing i närheten
    • Ridning i närheten
    • Bodyboard på plats
    • Lekplats på området
    • Jakt i närheten
    • Cykeluthyrning i närheten
    • Bergsklättring i närheten
    • Vandringsleder/cykelbanor i närheten
    • Segling i närheten
    • Vattensportsutrustning
    • Dykning i närheten
    • Water tubing i närheten

    Spatjänster

    • Massage på stranden

    Tillgänglighet

    Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.

    • Rullstolsanpassad restaurang på plats
    • Rullstolsanpassad lounge
    • Visuella larm i korridorer
    • Personal som kan teckenspråk
    • Ledstänger i korridorer
    • Ledstänger i trappor
    • Rullstolar tillgängliga på plats
    • Väl upplyst väg till ingången
    • Trappfri väg till ingången
    • Tillgänglighetsanpassat för rullstolar (kan finnas begränsningar)
    • Rullstolsanpassad väg
    • Rullstolsanpassad allmän toalett
    • Rullstolsanpassad parkering
    • Rullstolsanpassad skåpbilsparkering
    • Parkeringsservice för rullstolsutrustade fordon
    • Rullstolsanpassad registreringsdisk

    Hotellregler

    Incheckning

    • Incheckningstiden slutar när som helst
    • Incheckningstiden börjar 14.00
    • Lägsta ålder för incheckning är: 18

    Incheckningsinstruktioner:

    Boendet erbjuder transfer från flygplats (avgifter kan tillkomma). Gäster måste kontakta boendet 48 timmar innan ankomsten med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att arrangera hämtning. Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gästerna får ett e-postmeddelande med incheckningsinstruktioner 24 timmar före ankomst. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.

    The Agore Hotels & Suites Ltd erbjuder transfer från flygplats (avgifter kan tillkomma). Kontakta boendet genom att ringa numret i bokningsbekräftelsen 48 timmar innan ankomsten med uppgifter om din ankomst. Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gästerna får ett e-postmeddelande med incheckningsinstruktioner 24 timmar före ankomst. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.

    Utcheckning

    • ??? 12.00

    Betalningstyper

    Barn och extrasängar

    • Barn är välkomna.
    • Extrasängar finns att hyra för NGN 7.0 per natt.
    • Spjälsängar finns att hyra för NGN 5.0 per natt.

    Husdjur

    • Varken husdjur eller assistanshundar är tillåtna på The Agore Hotels & Suites Ltd

    Regler

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.

    Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.

    Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.

    Namnet på kreditkortet som används vid incheckning för att betala för oförutsedda utgifter måste vara detsamma som huvudnamnet på rumsbokningen.

    Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.

    Boendet förbehåller sig rätten att reservera belopp på gästens kreditkort före ankomst.

    Kontantfria transaktioner erbjuds

    På detta boende finns bland annat följande säkerhetsdetaljer: brandsläckare, säkerhetssystem, förbandslåda, fönstergaller och utomhusbelysning.

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.

    En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.

    Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.

    Namnet på kreditkortet som används vid incheckning för att betala för oförutsedda utgifter måste vara detsamma som huvudnamnet på rumsbokningen. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, bankkort och kontanter. Boendet förbehåller sig rätten att reservera belopp på gästens kreditkort före ankomst.

    För gästernas säkerhet finns det kolmonoxiddetektor, brandsläckare, rökdetektor, säkerhetssystem, förbandslåda, fönstergaller och utomhusbelysning i alla rum. Kontantfria betalningsmetoder är tillgängliga för alla transaktioner. Kontaktfri utcheckning är tillgänglig.

    • Boendet följer Centers for Disease Control and Preventions riktlinjer för covid-19-sanering
    • Boendet följer GBAC STAR Facility Accreditations (global expert) riktlinjer för sanering
    • Boendet följer CovidCleans (Safehotels - global expert) riktlinjer för sanering
    • Boendet följer WHO:s riktlinjer för covid-19-sanering
    • Kreditkortsreservation
    • Feberkontroller genomförs regelbundet bland personalen
    • Feberkontroller finns tillgängliga för gäster
    • Lakan och handdukar tvättas i minst 60 °C
    • Ytor som rörs vid ofta rengörs med desinficeringsmedel
    • Boendet bekräftar att de implementerar ökade säkerhetsåtgärder för gästerna
    • Kontaktlös utcheckning är tillgänglig
    • Säkerhetssystem
    • Boendet följer Intertek Cristals (Global tredjepartsexpert) saneringsregler
    • Boendet följer Safe Travels (WTTC) saneringsregler
    • Bemannad reception
    • Gästen får ett e-postmeddelande före ankomst 24 timmar
    • Kolmonoxiddetektor
    • Rökdetektor
    • Boendet följer WELL Health-Safety Ratings (IWBI) saneringsregler
    • Boendet erbjuder inte covid-19-test på plats.
    • Boendet kräver inte hälsodokumentation vid incheckning
    • Gästboende förseglas efter städning
    • Elektrostatisk sprej används för desinficering
    • Kontantlösa transaktioner är tillgängliga
    • Masker är obligatoriska på boendet
    • Kontaktlös matservering/rumsservice är tillgänglig
    • Bokning kan krävas för vissa bekvämligheter på plats
    • Boendet följer Bureau Veritas (global tredjepartsexpert) saneringsregler
    • Boendet rengörs med desinficeringsmedel
    • Boendet följer Ecolabs (global tredjepartsexpert) saneringsregler
    • Personalen bär personlig skyddsutrustning
    • Boendet följer SGS (global tredjepartsexpert) saneringsregler
    • Skyddskläder är tillgängliga för gäster
    • Masker är tillgängliga för gäster
    • Ingång med mobilnyckel är inte tillgänglig
    • Handskar är tillgängliga för gäster
    • Matserveringen har ändrats för ökad säkerhet
    • Skärm mellan gäster och personal i de främsta kontaktområdena
    • Gäster erbjuds gratis handsprit
    • Mått för social distansering har införts
    • Kontaktlös incheckning är inte tillgänglig
    • Gäster kommer att få ett e-postmeddelande med särskilda incheckningsinstruktioner
    • Ingen hiss
    • Boendet implementerar för närvarande ökad städning
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga
    • Servicedjur är inte tillåtna
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga till frukost
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga till lunch
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga till middag
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga via rumsservice
    • Bankkort
    • Tidslucka tillämpas mellan vistelser: 24 timmar

    Avgifter

    Gäster ska betala följande avgifter på boendet:

    • Poolavgift: 3000 NGN per person per natt
    • Spaavgift: 50000 NGN per person per natt

    Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.

    Extra tillval

    De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.

    • Avgift för frukost enligt egen beställning: NGN 2000–3000 för vuxna och NGN 1500–2000 för barn (ungefärligt pris)
    • Avgift för flygtransfer: NGN 10000 per person (enkel resa)
    • Avgift för flygplatstransport per barn: NGN 2000 (enkel resa), (upp till 15 år)
    • En avgift tas ut för tidig incheckning (endast i mån av tillgång)
    • Avgift för sen utcheckning (om tillgängligt): 30 % av rumspriset
    • Spjälsäng (babysäng): NGN 5.0 per natt
    • Avgift för extrasäng: NGN 7.0 per natt

    Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.

    Bra att veta

    • Endast registrerade gäster är tillåtna på rummen.
    • Husdjur och assistanshundar är inte tillåtna på plats.
    url importing http://www.mrjet.se/Lagos-Hotels-The-Agore-Hotels-&-Suites-Ltd.h44450979-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&
    There was an error importing /Lagos-Hotels-The-Agore-Hotels-&-Suites-Ltd.h44450979-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&, error: javax.servlet.jsp.JspTagException: 301 http://www.mrjet.se/Lagos-Hotels-The-Agore-Hotels-&-Suites-Ltd.h44450979-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&