Hoppa till huvudsektionen
Början av huvudsektionen

Ange datum för att se tillgänglighet.

Hotellbeskrivning

Denna semesterbostad ligger mindre än tio minuters promenad från Rabac strand och Rabac färjehamn. Varje semesterbostad med 3 stjärnor har terrass och tv.

Rum

Semesterbostaden har terrass och spishäll. Gäster håller koll under vistelsen med gratis wi-fi och fast internet, och kan dessutom koppla av vid en tv.

På boendet

Denna semesterbostad erbjuder gratis wi-fi i allmänna utrymmen och en tv i allmänt utrymme.

  • Free WiFi and wired Internet in rooms and public areas
  • Lägenhet - 1 dubbelsäng

    Antal bäddar 1 dubbelsäng Maxbeläggning 2 max

    Om Apartment Reisman / One Bedroom A1

    Läge Labin, Istria (county) 52221

    På hotellet

    På denna semesterbostad finns tv i allmänt utrymme. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi och fast uppkoppling.

    • 1 rum
    • Tv i allmänt utrymme
    • Särskilda platser för rökning

    Familjevänliga bekvämligheter

    • Antal vardagsrum
    • Gratis wi-fi
    • Kök
    • Kylskåp

    Internet

    Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi , Gratis fast internet

    Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi , Gratis fast internet

    Bekvämligheter på rummet

    Rummen har terrasser. Gäster har tillgång till gratis fast internetuppkoppling och wi-fi. Badrummen har dusch.

    • Privat terrass
    • Tv
    • Spishäll
    • Köksutrustning
    • Dusch

    Hotellregler

    Incheckning

    • Incheckningstiden slutar 20.00
    • Incheckningstiden börjar 14.00

    Utcheckning

    • ??? 10.00

    Betalningstyper

    Barn och extrasängar

    • Barn är välkomna.

    Husdjur

    • Husdjur tillåtsAssistanshundar är avgiftsbefriade.

    Regler

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.

    Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.

    Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.

    Boendet accepterar kreditkort.

    Värden har inte angett om det finns någon kolmonoxidvarnare på boendet. Överväg att ta en bärbar varnare med dig på resan.

    Värden har inte angett om det finns någon rökdetektor på boendet.

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.

    En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.

    Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.

    Boendet tar emot kreditkort, kreditkort och kreditkort.

    • Boendet följer Centers for Disease Control and Preventions riktlinjer för covid-19-sanering
    • Boendet följer GBAC STAR Facility Accreditations (global expert) riktlinjer för sanering
    • Boendet följer CovidCleans (Safehotels - global expert) riktlinjer för sanering
    • Boendet följer WHO:s riktlinjer för covid-19-sanering
    • Feberkontroller genomförs regelbundet bland personalen
    • Feberkontroller finns inte tillgängliga för gäster
    • Lakan och handdukar tvättas inte i minst 60 °C
    • Ytor som rörs vid ofta rengörs inte med desinficeringsmedel
    • Boendet bekräftar att de implementerar ökade säkerhetsåtgärder för gästerna
    • Kontaktlös utcheckning är inte tillgänglig
    • Boendet följer SafeHomes (VRMA - USA) saneringsregler
    • Boendet följer SafeStay (AHLA - USA) saneringsregler
    • Boendet följer guiden för att öppna semesterboenden (DTV och DFV - Tyskland)
    • Boendet följer European Holiday Home Associations (EHHA - Europa) saneringsregler
    • Boendet följer Intertek Cristals (Global tredjepartsexpert) saneringsregler
    • Boendet följer Safe Travels (WTTC) saneringsregler
    • Boendet följer Kroatiens turismförenings (HUT) saneringsregler
    • Servicedjur tillåtna
    • Servicehundar undantas avgifter/förbud
    • Gästboende förseglas inte efter städning
    • Elektrostatisk sprej används inte för desinficering
    • Kontantlösa transaktioner är inte tillgängliga
    • Masker är inte obligatoriska på boendet
    • Kontaktlös matservering/rumsservice är inte tillgänglig
    • Bokning kan krävas för vissa bekvämligheter på plats
    • Boendet använder inte en professionell städtjänst
    • Boendet följer Bureau Veritas (global tredjepartsexpert) saneringsregler
    • Boendet rengörs med desinficeringsmedel
    • Boendet följer Ecolabs (global tredjepartsexpert) saneringsregler
    • Boendet följer Operational Recommendations for Hotels (FHRAI – Indien) saneringsregler
    • Personalen bär personlig skyddsutrustning
    • Boendet följer SGS (global tredjepartsexpert) saneringsregler
    • Boendet följer Safe, Clean and Legals (Quality in Tourism – Storbritannien) saneringsregler
    • Boendet följer Travel in the New Normals (US Travel – USA) saneringsregler
    • Masker är tillgängliga för gäster
    • Ingång med mobilnyckel är inte tillgänglig
    • Handskar är tillgängliga för gäster
    • Skyddskläder är inte tillgängliga för gäster
    • Matserveringen har inte ändrats för ökad säkerhet
    • Skärm mellan gäster och personal i de främsta kontaktområdena
    • Gäster erbjuds gratis handsprit
    • Mått för social distansering har inte införts
    • Kontaktlös incheckning är inte tillgänglig
    • Boendet följer inte ett varumärkes eller en tillsynsmyndighets saneringsregler
    • Boendet implementerar för närvarande ökad städning
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga till frukost
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga till lunch
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga till middag
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga via rumsservice

    Avgifter

    Gäster ska betala följande avgifter på boendet:

    • En stadsskatt tas ut av staden och betalas på boendet. Skatten är säsongsbunden och gäller inte alltid året om. Undantag från skatten kan finnas. Kontakta boendet med hjälp av uppgifterna i bokningsbekräftelsen för mer information.
    • Stadsskatt: Från 1 oktober till 31 mars, 1.10 EUR per person, per natt. Skatten gäller inte barn under 12 år.
    • Stadsskatt: Från 1 april till 30 september, 1.60 EUR per person, per natt. Skatten gäller inte barn under 12 år.

    Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.

    Extra tillval

    url importing http://www.mrjet.se/Labin-Hotels-Apartment-Reisman-/-One-Bedroom-A1.h37506963-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&
    There was an error importing /Labin-Hotels-Apartment-Reisman-/-One-Bedroom-A1.h37506963-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&, error: javax.servlet.jsp.JspTagException: 301 http://www.mrjet.se/Labin-Hotels-Apartment-Reisman-/-One-Bedroom-A1.h37506963-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&