Restaurangalternativ
Detta hotell har 5 restauranger, vilket passar utmärkt när du vill ha något att äta. Du kan ladda batterierna på deras 5 kaféer.
Rum
Gäster erbjuds gratis wi-fi och en plasma-tv med satellitkanaler och betalfilmer. Badrummen har gratis toalettartiklar och bidéer. Gratis dagstidningar och skrivbord erbjuds som standard.
På boendet
Gäster på MyHotel@Sentral 2 har tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, gratis dagstidningar och en tv i allmänt utrymme. Här erbjuds flygplatstransfer (tillgänglig dygnet runt) för MYR 180.00 per fordon tur och retur, samt lokaltransport. Receptionen är öppen dygnet runt och är bemannad med personal som kan hjälpa dig med förvaring av värdesaker, bokning av guidade turer och biljetter samt bagageförvaring.
Det finns 5 restauranger och 5 kaféer på plats. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Lokaltransport inom 2 km och transport till/från flygplatsen (tillgänglig dygnet runt) finns tillgängliga mot en avgift. MyHotel@Sentral 2 lockar med hjälp med bokning av biljetter och guidade turer, gratis dagstidningar i lobbyn och shopping. Rökning tillåts på särskilt anvisade platser på detta hotell i Kuala Lumpur .
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
MyHotel@Sentral 2 erbjuder 47 rum med gratis dagstidningar och gratis flaskvatten. Plasma-tv med satellitkanaler och betalfilmer. Badrummen har dusch, bidéer och gratis toalettartiklar. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Städning erbjuds dagligen och hårtork kan fås på begäran.
MyHotel@Sentral 2 har 5 restauranger.
Incheckningsinstruktioner:
Gäster erbjuds transport från flygplats (avgifter kan tillkomma). Gäster måste kontakta receptionen med reseinformation i förväg med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Incheckning sker inte på boendet, utan på en annan plats: (No. 1 Jalan Tun Sambanthan 4 Brickfields) Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
MyHotel@Sentral 2 erbjuder transfer från flygplats (avgifter kan tillkomma). Kontakta boendet med uppgifter om din ankomst genom att ringa numret i bokningsbekräftelsen. Incheckning sker inte på boendet, utan gäster måste gå till No. 1 Jalan Tun Sambanthan 4 Brickfields
Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Namnet på kreditkortet som används vid incheckning för att betala för oförutsedda utgifter måste vara detsamma som huvudnamnet på rumsbokningen.
Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En kontantdeposition för oförutsedda utgifter och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Det finns ingen parkering på området. Namnet på kreditkortet som används vid incheckning för att betala för oförutsedda utgifter måste vara detsamma som huvudnamnet på rumsbokningen. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, bankkort och kontanter.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.