Restaurangalternativ
Du kan beställa mat från rumsservice dygnet runt, avnjuta en måltid på restaurangen eller kafé och träffa andra gäster på en gratis mottagning med manager, som anordnas varje dag.
Rum
Gäster håller sig uppkopplade med gratis wi-fi. Badrummen har regnduschar, designertoalettartiklar och tofflor. Dessutom erbjuds sittutrymmen, kaffebryggare och takfläktar. Städning på begäran
På boendet
Le Candles Resort har en utomhuspool, gratis wi-fi i allmänna utrymmen och ett konferenscenter. Här erbjuds avgiftsfri parkering för den som kör. Receptionspersonalen kan hjälpa dig med bagageförvaring och ge lokala restaurangtips. Här finns dessutom gratis cyklar, en spelhall och en terrass.
Le Candles Resort erbjuder gäster tillgång till en utomhuspool och gratis cyklar. Det finns restaurang och kafé på plats. Gratis mottagning med manager erbjuds dagligen. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Möteslokaler på detta hotell är 21 kvadratmeter och här finns konferenscenter. En terrass, utomhusgrill och spelhall/-rum finns tillgängliga på Le Candles Resort. Det är gratis att parkera. Detta hotell i Kozhikode har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
Le Candles Resort erbjuder 15 luftkonditionerade rum med gratis flaskvatten och kaffe- och tebryggare. Rummen har separat sittutrymme. Detta hotell i Kozhikode erbjuder sina gäster gratis wi-fi, med en hastighet på 50+ Mbps. Badrummen har dusch med regndusch, tofflor, lyxtoalettartiklar och gratis toalettartiklar. Dessutom har rummen strykjärn/strykbräda och takfläkt. Hårtork, byte av handdukar och byte av lakan kan fås på begäran. Städning sker dagligen.
Mottagning med manager arrangeras gratis varje dag på detta hotell.
Le Candles Resort har en restaurang.
Boendet har rumsservice dygnet runt.
Detta hotell har bland annat en utomhuspool och gratis cyklar.
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Receptionen är öppen varje dag från 08.30 till 21.30. Om du planerar att ankomma efter 17.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Receptionen har öppet varje dag från 08.30 till 21.30.
Gäster som anländer efter 17.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort, bankkort, mobilbetalning och kontanter.
Alternativ för mobilbetalning inkluderar: Google Pay, Paytm, PhonePe och Amazon Pay
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort, bankkort, kontanter, mobilbetalning, mobilbetalning, mobilbetalning, mobilbetalning och mobilbetalning.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.