Hoppa till huvudsektionen
Början av huvudsektionen

Ange datum för att se tillgänglighet.

Hotellbeskrivning

Hotel Lilac ligger mindre än tio minuters bilfärd från Jag Mandir och Kishor Sagar. Detta hotell med 3,5 stjärnor har 48 rum och ståtar med gratis wi-fi på rummet, gratis parkeringsservice och ett konferenscenter.

Restaurangalternativ

Hotellet har en restaurang, Soul, där du kan avnjuta en utsökt måltid under vistelsen. Du kan beställa mat från rumsservice dygnet runt eller fylla på med energi på deras kafé. Komplett frukost är tillgänglig dagligen mellan 06.00 och 10.30 mot en avgift.

Rum

Här får du tillgång till gratis wi-fi och en 32-tumss LED-tv med kabelkanaler. Till bekvämligheterna hör dessutom kombinerade tvättmaskiner/torktumlare, kylskåp och minibarer. Handdukarna byts på begäran

På boendet

Gäster på Hotel Lilac har tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, ett konferenscenter och business-service. Här har du tillgång till gratis parkeringsservice. Flerspråkig personal kan hjälpa dig med kemtvätt/tvättjänster, conciergetjänster och förvaring av värdesaker. Här har gäster dessutom tillgång till kaffe/te i allmänt utrymme, tvättmöjligheter och en portier/piccolo.

  • Free WiFi in rooms (speed: 25+ Mbps) and in public areas
  • Free valet and uncovered self parking
  • Onsite dining
  • Business center
  • Executive dubbelrum eller tvåbäddsrum - flera sovrum

    Antal bäddar 1 kingsize-säng Maxbeläggning 2 max
    364 kr* Per natt per rum 23 maj - 24 maj

    Lyxsvit - 1 kingsize-säng

    Antal bäddar 1 kingsize-säng Maxbeläggning 3 max

    Premium-rum

    Antal bäddar 1 kingsize-säng Maxbeläggning 2 max

    Superior-rum

    Antal bäddar 1 kingsize-säng Maxbeläggning 3 max

    Svit Royal

    Antal bäddar 1 kingsize-säng Maxbeläggning 3 max

    På hotellet

    Det finns restaurang och kafé på plats. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Business-service och 2 mötesrum erbjuds. Möteslokaler på detta hotell är 186 kvadratmeter och här finns konferenscenter. Flerspråkig personal, presentbutik/tidningskiosk och hjälp med bokning av biljetter och guidade turer finns tillgängliga på Hotel Lilac som passar dem som reser i arbetet. Detta hotell erbjuder conciergetjänster och bröllopstjänster. Här erbjuds parkering och parkeringsservice.Detta hotell i Kota har 3,5 stjärnor och tillåter inte rökning.

    • 48 rum
    • 2000 kvadratfot
    • 186 kvadratmeter
    • Konferenscenter
    • Business-service
    • Frukost tillgänglig (avgift tillkommer)
    • Kaffe i allmänt utrymme
    • Kemtvätt
    • Tvättmöjligheter
    • Flerspråkig personal
    • Bagageförvaring
    • Värdeförvaringsskåp i receptionen
    • Hjälp med guidade turer och biljettbokning
    • Conciergetjänster
    • Bröllopstjänster
    • Närbutik
    • Presentbutik
    • Dagstidningar att köpa
    • Tv i allmänt utrymme
    • Portier/piccolo
    • Hiss
    • Rökning förbjuden
    • Restaurang

    Internet

    Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi , Wi-fi

    Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi

    Parkering

    Avgiftsfri parkering , Avgiftsfri parkeringsservice

    Transport

    • Tågstation: Kota Junction station (1 km)
    • Parkeringsalternativ: Gratis parkeringsservice och parkering

    Bekvämligheter på rummet

    Hotel Lilac erbjuder 48 luftkonditionerade rum med kombinerad tvättmaskin/torktumlare och minibar. 32-tums LED-tv med kabelpremiumkanaler. Kylskåp och kaffe- och tebryggare finns på rummet. Gäster har tillgång till gratis wi-fi (hastighet: 25+ Mbps). Boendet tillhandahåller skrivbord, gratis dagstidningar och värdeförvaringsskåp. Strykjärn/strykbräda, hårtork och byte av handdukar kan fås på begäran. Uppbäddningsservice erbjuds varje kväll och städning sker dagligen.

    • Kombinerad tvättmaskin/torktumlare
    • Minibar
    • Rumsservice dygnet runt
    • LED-tv
    • Kabel-tv
    • Premiumkanaler
    • Kylskåp
    • Kaffe- och tebryggare
    • Extrasängar (avgift tillkommer)
    • Daglig städning
    • Uppbäddningsservice
    • Gratis dagstidningar
    • Hårtork (på begäran)
    • Värdeförvaringsskåp
    • Strykjärn/strykbräda kan önskas
    • Skrivbord
    • Ljudisolering
    • Luftkonditionering
    • Angränsande badrum
    • Rullstolsanpassat
    • Tillgång till tandborste och tandkräm
    • Byte av handdukar (på begäran)
    • Byte av lakan (på begäran)

    Mat och dryck

    Mot en avgift kan gäster dagligen äta komplett frukost och 06.00 till 10.30.

    Soul - restaurang som specialiserar sig på internationell gastronomi och serverar frukost, brunch, lunch och middag. Barnmeny finns.

    Sen måltidsservice tillgänglig från rumsservice dygnet runt.

    Tillgänglighet

    Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.

    • Rullstolsanpassad restaurang på plats
    • Rullstolsanpassad parkering
    • Rullstolsanpassad gång till hiss
    • Väl upplyst väg till ingången
    • Rullstolsanpassad registreringsdisk
    • Trappfri väg till ingången
    • Tillgänglighetsanpassat för rullstolar (kan finnas begränsningar)
    • Rullstolsanpassade mötesutrymmen/businesscenter

    Hotellregler

    Incheckning

    • Incheckningstiden slutar 13.00
    • Incheckningstiden börjar 12.00
    • Lägsta ålder för incheckning är: 18

    Incheckningsinstruktioner:

    Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.

    Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.

    Utcheckning

    • ??? 11.00

    Betalningstyper

    Barn och extrasängar

    • Barn är välkomna.
    • Extrasängar finns att hyra för INR 1000.0 per natt.
    • Spjälsängar finns inte tillgängliga.

    Husdjur

    • Varken husdjur eller assistanshundar är tillåtna på Hotel Lilac

    Regler

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.

    Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.

    Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.

    Boendet accepterar kreditkort, mobilbetalning och kontanter.

    Kontantfria transaktioner erbjuds

    Boendet accepterar endast bokningar från icke-lokala gäster. Gäster som bor i samma stad tillåts inte checka in.

    Oljud utanför kan höras in på rummen.

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.

    En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.

    Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.

    Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort, kontanter och mobilbetalning. Endast gäster som inte bor i lokalområdet får boka detta boende. Gäster som bor inom samma stad som boendet kommer att nekas incheckning. Oljud utanför kan höras in på rummen. Kontantfria betalningsmetoder är tillgängliga för alla transaktioner. Kontaktfri incheckning och kontaktfri utcheckning är tillgänglig.

    • Boendet följer Centers for Disease Control and Preventions riktlinjer för covid-19-sanering
    • Feberkontroller genomförs regelbundet bland personalen
    • Feberkontroller finns tillgängliga för gäster
    • Lakan och handdukar tvättas i minst 60 °C
    • Ytor som rörs vid ofta rengörs med desinficeringsmedel
    • Boendet bekräftar att de implementerar ökade säkerhetsåtgärder för gästerna
    • Kontaktlös utcheckning är tillgänglig
    • Bankkort accepteras ej
    • Bemannad reception
    • Mobila betalningssätt
    • Ljudisolerade rum kan ej garanteras
    • Gästboende förseglas efter städning
    • Elektrostatisk sprej används för desinficering
    • Kontantlösa transaktioner är tillgängliga
    • Masker är obligatoriska på boendet
    • Kontaktlös matservering/rumsservice är tillgänglig
    • Bokning krävs inte för bekvämligheter på plats
    • Boendet rengörs med desinficeringsmedel
    • Personalen bär personlig skyddsutrustning
    • Skyddskläder är tillgängliga för gäster
    • Masker är tillgängliga för gäster
    • Ingång med mobilnyckel är inte tillgänglig
    • Handskar är tillgängliga för gäster
    • Matserveringen har ändrats för ökad säkerhet
    • Skärm mellan gäster och personal i de främsta kontaktområdena
    • Gäster erbjuds gratis handsprit
    • Mått för social distansering har införts
    • Kontaktlös incheckning är tillgänglig
    • Inga spjälsängar tillgängliga
    • Boendet implementerar för närvarande ökad städning
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga
    • Servicedjur är inte tillåtna
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga till frukost
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga till lunch
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga till middag
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga via rumsservice
    • Tidslucka tillämpas mellan vistelser: 48 timmar

    Avgifter

    Extra tillval

    De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.

    • Avgift för komplett frukost: INR 600 för vuxna och INR 500 för barn
    • Avgift för extrasäng: INR 1000.0 per natt

    Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.

    Bra att veta

    • Endast registrerade gäster är tillåtna på rummen.
    • Husdjur och assistanshundar är inte tillåtna på plats.
    • Alkohol serveras inte på Hotel Lilac.
    url importing http://www.mrjet.se/Kota-Hotels-Hotel-Lilac.h23044489-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&
    There was an error importing /Kota-Hotels-Hotel-Lilac.h23044489-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&, error: javax.servlet.jsp.JspTagException: 301 http://www.mrjet.se/Kota-Hotels-Hotel-Lilac.h23044489-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&