Hoppa till huvudsektionen
Början av huvudsektionen

Ange datum för att se tillgänglighet.

Hotellbeskrivning

Golden Parkk ligger i Park Street, en kort promenad från Victoria Memorial samt mindre än två kilometer från populära sevärdheter som New Market. Detta hotell med 3 stjärnor har 72 rum och ståtar med ett fullständigt spa, gratis wi-fi på rummet och avgiftsfri parkering. Boendet ligger i anslutning till ett shoppingcenter i centrala Kolkata, inte långt från Alipore Zoo och Eden Gardens (kricketbana).

Restaurangalternativ

Detta hotell har 6 restauranger, vilket passar utmärkt när du vill ha något att äta. Du kan stanna kvar på rummet och beställa nåt gott från rumsservice dygnet runt. Frukost enligt egen beställning är tillgänglig dagligen mellan 07.00 och 10.00 mot en avgift.

Rum

Din LED-tv har satellitkanaler, och du håller dig uppkopplad med gratis wi-fi. Samtliga sängar har sängtillbehör av högsta kvalitet och i badrummen finns djupa badkar, hårtorkar och gratis toalettartiklar. Dessutom erbjuds minibarer, kaffebryggare och gratis dagstidningar.

På boendet

Gäster på Golden Parkk erbjuds ett fullständigt spa, en nattklubb och gratis wi-fi i allmänna utrymmen. Här har du tillgång till avgiftsfri parkering. Receptionen är bemannad dygnet runt för att hjälpa dig med bagageförvaring, kemtvätt/tvättjänster samt förvaring av värdesaker. Detta hotell med spa har dessutom mötesrum, ett konferenscenter och business-service dygnet runt.

  • Walking distance to Victoria Memorial
  • Free WiFi in rooms and public areas
  • Free parking
  • Onsite dining
  • Tvåbäddsrum Deluxe

    Antal bäddar 2 enkelsängar Maxbeläggning 3 max
    572 kr* Per natt per rum 9 maj - 10 maj

    Svit

    Antal bäddar 1 kingsize-säng Maxbeläggning 3 max

    Deluxe-rum

    Antal bäddar 1 kingsize-säng Maxbeläggning 3 max

    På hotellet

    Golden Parkk erbjuder gäster tillgång till ett fullständigt spa. Det finns 6 restauranger och deli på plats. Du har att välja på 6 barer/lounger när du känner för en drink. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi och fast uppkoppling. Ett business-center (öppet dygnet runt) och mötesrum erbjuds. Möteslokaler på detta hotell är 1486 kvadratmeter och här finns konferenscenter. Nattklubb, spatjänster och conciergetjänster finns på Golden Parkk som passar dem som reser i arbetet. Parkeringsplatser finns på området och tilldelas efter principen först till kvarn.

    • 1 byggnad
    • 72 rum
    • 6 våningar
    • 6 restauranger
    • 6 barer/lounger
    • Mötesrum
    • 15995 kvadratfot
    • 1486 kvadratmeter
    • Byggdes 2000
    • Nattklubb
    • Snackbar/deli
    • Business-service (dygnet runt)
    • Konferenscenter
    • Frukost tillgänglig (avgift tillkommer)
    • Kemtvätt
    • Tvättmöjligheter
    • Reception (öppen dygnet runt)
    • Bagageförvaring
    • Värdeförvaringsskåp i receptionen
    • Conciergetjänster
    • Skönhetssalong
    • Gratis dagstidningar
    • Portier/piccolo
    • Hiss

    Familjevänliga bekvämligheter

    • Gratis wi-fi
    • Tvättmöjligheter

    Internet

    Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi

    Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi , Gratis fast internet

    Parkering

    Avgiftsfri parkering , Parkering (begränsat antal platser)

    Transport

    • Tågstation: Kolkata Eden Gardens station (3,1 km)
    • Tunnelbanestation: Maidan tunnelbanestation (0,3 km)
    • Parkeringsalternativ: Gratis parkering

    Bekvämligheter på rummet

    Golden Parkk har 72 rum som har ingång från loftgång samt minibar och värdeförvaringsskåp. Sängarna har sängtillbehör av högsta kvalitet. LED-tv med satellitpremiumkanaler. Badrummen har badkar/dusch med djupa badkar, badrockar, tofflor och gratis toalettartiklar. Detta hotell i Kolkata erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Boendet tillhandahåller skrivbord, gratis dagstidningar och telefon. Dessutom har rummen gratis flaskvatten och kaffe- och tebryggare. Uppbäddningsservice erbjuds varje kväll och städning sker dagligen.

    • Djupt badkar
    • Minibar
    • Rumsservice dygnet runt
    • HD-tv
    • Satellit-tv
    • Premiumkanaler
    • Kaffe- och tebryggare
    • Sängtillbehör av högsta kvalitet
    • Kombinerad dusch/badkar
    • Daglig städning
    • Uppbäddningsservice
    • Gratis dagstidningar
    • Hårtork
    • Värdeförvaringsskåp
    • Badrockar
    • Tofflor
    • Gratis toalettartiklar
    • Telefon
    • Skrivbord
    • Mörkläggningsgardiner
    • Ljudisolering
    • Ingång från loftgång
    • Klimatreglerad luftkonditionering
    • Angränsande badrum

    Mat och dryck

    Mot en avgift kan gäster dagligen äta frukost enligt egen beställning och 07.00 till 10.00.

    Wafira – cocktailbar som serverar frukost, lunch och middag. Gästerna kan beställa drinkar och umgås vid baren.

    Makati - elegant restaurang på platsen. Gästerna kan beställa drinkar och umgås vid baren. Happy hour erbjuds. Öppet alla dagar

    Farzi Cafe - elegant restaurang på platsen. Gästerna kan beställa drinkar och umgås vid baren. Öppet alla dagar

    One8 Commune - gastropub på platsen. Öppet alla dagar

    Pub13 - pub på platsen. Öppet alla dagar

    Boendet har rumsservice dygnet runt.

    Spatjänster

    Detta hotell har ett fullständigt spa, Lavana, där gästerna kan njuta av olika behandlingar. Här erbjuds tjänster som djupmassage, massage med varma stenar, klassisk massage och thaimassage. Spat är utrustat med en bastu och en ångbastu. En mängd behandlingar erbjuds, såsom aromaterapi och ayurvediska behandlingar. Spat är öppet alla dagar.

    • Manikyr och pedikyr
    • Kroppsbehandlingar
    • Kroppsinpackningar
    • Ansiktsbehandlingar
    • Kroppsskrubbningar
    • Aromaterapibehandlingar
    • Ayurveda-behandlingar
    • Massage med varma stenar
    • Djupmassage
    • Klassisk massage
    • Bastu på spa
    • Ångbastu på spa
    • Thaimassage
    • Massage

    Tillgänglighet

    Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.

    • Rullstolsanpassad gång till hiss
    • Väl upplyst väg till ingången
    • Rullstolsanpassad registreringsdisk
    • Tillgänglighetsanpassat för rullstolar (kan finnas begränsningar)

    Hotellregler

    Incheckning

    • Incheckningstiden slutar när som helst
    • Incheckningstiden börjar 14.00
    • Lägsta ålder för incheckning är: 18

    Incheckningsinstruktioner:

    Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.

    Gäster som är indiska medborgare måste uppvisa giltig fotolegitimation utfärdad av indiska myndigheter för att anmäla sig på boendet. Resenärer som inte är indiska medborgare måste uppvisa giltigt pass och visum.

    Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.

    Utcheckning

    • ??? 12.00

    Betalningstyper

    Barn och extrasängar

    • Barn är välkomna.
    • Extrasängar finns inte tillgängliga.
    • Spjälsängar finns inte tillgängliga.

    Husdjur

    • Varken husdjur eller assistanshundar är tillåtna på Golden Parkk

    Regler

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.

    Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.

    Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.

    Boendet accepterar kreditkort, mobilbetalning och kontanter.

    Alternativ för mobilbetalning inkluderar: Google Pay, Paytm och PhonePe

    Kontantfria transaktioner erbjuds

    Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.

    En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.

    Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.

    Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort, kontanter, mobilbetalning, mobilbetalning, mobilbetalning och mobilbetalning. Kontantfria betalningsmetoder är tillgängliga för alla transaktioner. Kontaktfri incheckning är tillgänglig.

    • Boendet följer WHO:s riktlinjer för covid-19-sanering
    • Feberkontroller genomförs regelbundet bland personalen
    • Feberkontroller finns tillgängliga för gäster
    • Lakan och handdukar tvättas i minst 60 °C
    • Ytor som rörs vid ofta rengörs med desinficeringsmedel
    • Boendet bekräftar att de implementerar ökade säkerhetsåtgärder för gästerna
    • Kontaktlös utcheckning är inte tillgänglig
    • Bankkort accepteras ej
    • Bemannad reception
    • Mobila betalningssätt
    • Boendet erbjuder inte covid-19-test på plats.
    • Boendet kräver inte hälsodokumentation vid incheckning
    • Gästboende förseglas inte efter städning
    • Elektrostatisk sprej används för desinficering
    • Kontantlösa transaktioner är tillgängliga
    • Masker är obligatoriska på boendet
    • Paytm
    • Kontaktlös matservering/rumsservice är tillgänglig
    • PhonePe
    • Bokning kan krävas för vissa bekvämligheter på plats
    • Boendet rengörs med desinficeringsmedel
    • Boendet följer Operational Recommendations for Hotels (FHRAI – Indien) saneringsregler
    • Personalen bär personlig skyddsutrustning
    • Skyddskläder är tillgängliga för gäster
    • Masker är tillgängliga för gäster
    • Ingång med mobilnyckel är inte tillgänglig
    • Matserveringen har ändrats för ökad säkerhet
    • Skärm mellan gäster och personal i de främsta kontaktområdena
    • Gäster erbjuds gratis handsprit
    • Mått för social distansering har införts
    • Google Pay
    • Kontaktlös incheckning är tillgänglig
    • Inga extrasängar tillgängliga
    • Inga spjälsängar tillgängliga
    • Boendet implementerar för närvarande ökad städning
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga
    • Servicedjur är inte tillåtna
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga via rumsservice
    • Ingen tidslucka mellan vistelser

    Avgifter

    Extra tillval

    De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.

    • Avgift för frukost enligt egen beställning: INR 500 per person (ungefärligt pris)
    • Avgift för flygtransfer: INR 1200
    • Städning finns tillgänglig mot en tilläggsavgift

    Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.

    Bra att veta

    • Husdjur och assistanshundar är inte tillåtna på plats.
    url importing http://www.mrjet.se/Calcutta-Hotels-Golden-Parkk.h1055970-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&
    There was an error importing /Calcutta-Hotels-Golden-Parkk.h1055970-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&, error: javax.servlet.jsp.JspTagException: 301 http://www.mrjet.se/Calcutta-Hotels-Golden-Parkk.h1055970-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&