Restaurangalternativ
Lokal frukost är tillgänglig dagligen mellan 07.00 och 10.00 mot en avgift. Hotellet har en restaurang där du kan äta något gott.
Rum
De 21 ljudisolerade rummen har balkonger och gratis flaskvatten. Din tv har satellitkanaler. Samtliga rum erbjuder dessutom gratis toalettartiklar.
På boendet
Gäster på Koh Kood Neverland Beach Resort har tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, en terrass och ett picknickområde. Om du kör har du tillgång till avgiftsfri parkering. Receptionspersonalen kan hjälpa dig med bokning av guidade turer och biljetter, förvaring av värdesaker och kemtvätt/tvättjänster. Detta hotell vid stranden har dessutom en trädgård och utomhusgrillar.
Det finns restaurang och snackbar/deli på plats. Du kan njuta av en drink på strandbaren. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. En terrass, hjälp med bokning av biljetter och guidade turer och utomhusgrill finns tillgängliga på Koh Kood Neverland Beach Resort. Det finns parkeringsplatser som är gratis. Rökning tillåts på särskilt anvisade platser på detta hotell i Ko Kood .
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
Koh Kood Neverland Beach Resort erbjuder 21 luftkonditionerade rum med gratis flaskvatten och gratis toalettartiklar. Rummen har balkonger. På tv:n kan du se satellitkanaler. Badrummen har dusch. Städning sker dagligen.
Mot en avgift kan gäster dagligen äta frukost med lokala rätter och 07.00 till 10.00.
Restaurang på platsen - restaurang som specialiserar sig på thailändska köket och serverar frukost, lunch och middag.
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Incheckningsinstruktioner:
Gäster måste resa via båt och buss till boendet och måste kontakta boendet minst 24 timmar före avresa med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Receptionen är öppen varje dag från 07.00 till 20.00. Kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 20.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
För att ta sig till boendet behöver gäster transfer via båt och buss. Transfer måste arrangeras med boendet minst 24 timmar i förväg, med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Receptionen har öppet varje dag från 07.00 till 20.00.
Gäster måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 20.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En kontantdeposition för oförutsedda utgifter och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Gäster får tillgång till rummen med mobilnyckel.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.