Restaurangalternativ
Detta hotell har 2 restauranger, vilket passar utmärkt när du vill ha något att äta. Beställ nåt gott från rumsservice för att stilla hungern utan att lämna rummet, eller fyll på med energi på boendets kafé. Lokal frukost är tillgänglig vardagar mellan 07.00 och 10.00 mot en avgift.
Rum
Gäster har tillgång till gratis wi-fi och en platt-tv. Dessutom erbjuds bekvämligheter som kök, tvättmaskin och middagsplatser. Städning på begäran
På boendet
Gäster på Haron har tillgång till en takterrass, gratis wi-fi i allmänna utrymmen och kaffe i allmänt utrymme. För den som kör bil erbjuds avgiftsfri parkering. Personalen kan erbjuda kemtvätt/tvättjänster och conciergetjänster. Här finns dessutom expressincheckning, expressutcheckning och en terrass.
Det finns 2 restauranger och närbutik på plats. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Takterrass, utomhusgrill och picknickområde finns på Haron. Det är gratis att parkera.Detta hotell i Kenitra har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
Haron erbjuder 3 luftkonditionerade rum med hårtork och strykjärn/strykbräda. Rummen på detta hotell med 3 stjärnor har kök med kylskåp, spishäll, mikrovågsugn och separat middagsplats. Badrummen har dusch. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Platt-tv finns på rummen. Uppbäddningsservice erbjuds varje kväll och städning sker dagligen.
Mot en avgift kan gäster äta frukost med lokala rätter på vardagar från 07.00 till 10.00.
Le 308 - coffee shop på platsen.
Boendet har rumsservice.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Detta boende har ingen reception. Kontakta boendet minst 72 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 23.30 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster som anländer utanför de vanliga incheckningstiderna måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Värden möter gästerna vid ankomst.
Detta boende har ingen reception. Gäster måste kontakta boendet minst 72 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 23.30 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster som anländer utanför de vanliga incheckningstiderna får ett e-postmeddelande med särskilda incheckningsinstruktioner. Värden möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kontanter.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kontanter.
Gäster ska betala följande avgifter på boendet:
Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.