Restaurangalternativ
Restaurangen passar utmärkt om du vill äta något gott.
Rum
De 40 boendena har pentryn och erbjuder gott om plats med middagsplatser. Här erbjuds gäster gratis wi-fi. Städning på begäran
På boendet
First Camp Karlstad erbjuder gratis wi-fi i allmänna utrymmen, expressincheckning och expressutcheckning. För den som kör bil erbjuds avgiftsfri parkering. Personalen kan hjälpa dig med förfrågningar under din vistelse, och erbjuder receptionstjänster under begränsade tider. Denna semesterby vid stranden har dessutom en terrass, tvättmöjligheter och utomhusgrillar.
Det finns restaurang på plats. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi och fast uppkoppling. En terrass, utomhusgrill och trädgård finns på First Camp Karlstad med miljövänlig profil. Det finns parkeringsplatser som är gratis. Denna semesterby i Karlstad har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi , Gratis fast internet
Avgiftsfri parkering
First Camp Karlstad har 40 rum. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Rummen i denna semesterby med 3 stjärnor har pentry med kylskåp, spishäll, separat middagsplats och grytor/köksredskap. Spjälsängar (avgift tillkommer) finns på begäran. Städning sker dagligen.
First Camp Karlstad har en restaurang.
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Incheckningsinstruktioner:
Receptionen är öppen varje dag från 08.00 till 17.00. Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 17.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster som anländer utanför de vanliga incheckningstiderna måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Gäster kan välja att antingen själva städa boendet före utcheckning, eller betala en extra städavgift vid utcheckning (exakt belopp varierar). Kontakta boendet genom informationen i bokningsbekräftelsen för mer information.
Gäster kommer att få ett e-postmeddelande med instruktioner om deposition och betalning direkt efter bokningen.
Gäster kan välja att ta med egna lakan och handdukar eller betala de angivna avgifterna och beställa i förväg.
Receptionen har öppet varje dag från 08.00 till 17.00.
Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 17.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster som anländer utanför de vanliga incheckningstiderna måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Gäster kan välja att antingen själva städa boendet före utcheckning, eller betala en extra städavgift vid utcheckning (exakt belopp varierar). Kontakta boendet med hjälp av uppgifterna i bokningsbekräftelsen om du vill ha mer information.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Gäster bör kontakta boendet i förväg för att boka spjälsängar.
Boendet accepterar kreditkort; ingen kontantbetalning.
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Gäster ska kontakta boendet i förväg för att beställa spjälsängar. Boendet tar emot kreditkort och kreditkort. Ingen kontantbetalning. Kontaktfri utcheckning är tillgänglig.
Gäster ska betala följande avgifter på boendet:
Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.
Miljövänligt / hållbart boende
Detta boende deltar i Den Grønne Nøgle, ett program som mäter hur boendet påverkar en eller flera av följande aspekter: miljö, samhälle, kulturarv, lokal ekonomi.