Restaurangalternativ
Beställ nåt gott från rumsservice för att stilla hungern utan att lämna rummet, eller träffa andra gäster på en gratis mottagning med manager, som anordnas varje dag.
Rum
Här erbjuds gäster gratis wi-fi. Badrummen har regnduschar, djupa badkar och gratis toalettartiklar. Till bekvämligheterna hör dessutom kök, kylskåp och takfläktar. Städning på begäran
På boendet
Gäster på Pearl lodge Karachi by Bawany group har tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, mötesrum och konferensrum. Här ingår avgiftsfri parkering. Receptionen är öppen dygnet runt, så personalen står alltid till tjänst. Här har gäster dessutom tillgång till kaffe/te i allmänt utrymme, en terrass och ett picknickområde.
Gratis mottagning med manager erbjuds dagligen. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Möteslokaler på detta pensionat är 46 kvadratmeter och här finns konferensrum. Pearl lodge Karachi by Bawany group lockar med en terrass, trädgård och picknickområde. Det finns parkeringsplatser som är gratis. Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta pensionat med 3,5 stjärnor i Karachi.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
Pearl lodge Karachi by Bawany group erbjuder 4 luftkonditionerade rum med gratis flaskvatten och strykjärn/strykbräda. Rummen på detta pensionat med 3,5 stjärnor har kök med kylskåp och grytor/köksredskap. Badrummen har badkar och dusch med djupa badkar och regndusch samt gratis toalettartiklar. Detta pensionat i Karachi erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Dessutom har rummen takfläkt och mörkläggningsgardiner. Städning erbjuds på begäran och allergitestade sängkläder kan fås på begäran.
Mottagning med manager arrangeras gratis varje dag på detta pensionat.
Boendet har rumsservice (under begränsade tider).
Incheckningsinstruktioner:
Kontakta boendet minst 48 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Gäster måste kontakta boendet minst 48 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet.