Restaurangalternativ
Gratis frukostbuffé serveras dagligen mellan 08.00 och 10.30. Hotellet har både bar och elegant restaurang, där du kan äta och dricka gott under din vistelse. Beställ nåt gott från rumsservice dygnet runt för att stilla hungern utan att lämna rummet, eller fyll på med energi på boendets kafé.
Rum
Gäster har tillgång till gratis wi-fi och en 32-tumss platt-tv. Som standard erbjuds bekvämligheter som gratis dagstidningar och skrivbordsstol. Städning på begäran
På boendet
Gäster på Grand Geet Hotel har tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, gratis dagstidningar och tvättmöjligheter. Om du kör bil erbjuds gratis parkeringsservice. Receptionen är öppen dygnet runt och är bemannad med personal som kan hjälpa dig med bagageförvaring, kemtvätt/tvättjänster samt tillgång till värdeskåp. Här hittar du dessutom bröllopstjänster och en eldstad i lobbyn.
Det finns restaurang och kafé på plats. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Gratis frukost serveras dagligen. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Grand Geet Hotel lockar med hjälp med bokning av biljetter och guidade turer, conciergetjänster och gratis dagstidningar i lobbyn. Parkeringsservice är gratis. Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta hotell med 3,5 stjärnor i Kanpur.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi , Wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkeringsservice
Grand Geet Hotel erbjuder 40 luftkonditionerade rum med gratis dagstidningar och gratis flaskvatten. Platt-tv finns på rummen. Badrummen har badkar/dusch. Gäster har tillgång till gratis wi-fi (hastighet: 25+ Mbps). Städning sker på begäran.
Gäster kan äta gratis frukostbuffé dagligen från 08.00 till 10.30.
Khidmat Restaurant – elegant restaurang som serverar lunch och middag.
Boendet har rumsservice dygnet runt.
Incheckningsinstruktioner:
Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gästerna får ett e-postmeddelande med incheckningsinstruktioner 24 timmar före ankomst. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gästerna får ett e-postmeddelande med incheckningsinstruktioner 24 timmar före ankomst. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, bankkort och kontanter.