Hoppa till huvudsektionen
Början av huvudsektionen

Ange datum för att se tillgänglighet.

Hotellbeskrivning

Grand Kamala Lagoon By Mitra Propertindo ligger i Pekayon Jaya, nära Lagoon Avenue Mall Bekasi och mindre än en kvarts promenad från populära sevärdheter som Grand Metropolitan. Denna lägenhet med 3 stjärnor har 22 rum och välkomnar gäster med 4 utomhuspooler samt gratis wi-fi på rummet och ett fitnesscenter.

Rum

Varje lägenhet har ljudisolering och kök med kylskåp och spishäll. Här får gäster tillgång till gratis wi-fi och en 32-tumss LCD-tv med kabelkanaler och Netflix. I badrummen finns gratis toalettartiklar och tandborstar och tandkräm. Varje lägenhet har dessutom gratis flaskvatten. Städning på begäran

På boendet

Gäster på Grand Kamala Lagoon By Mitra Propertindo erbjuds 4 utomhuspooler, barnpool och ett fitnesscenter. Parkering är tillgänglig för IDR 1 per vistelse. Personalen kan hjälpa dig med förfrågningar under din vistelse, och erbjuder receptionstjänster under begränsade tider. Här har gäster dessutom tillgång till en terrass, tvättmöjligheter och en närbutik.

  • Free in-room WiFi
  • 4 outdoor pools
  • Fitness center
  • Laundry facilities
  • Studio Comfort - 1 queensize-säng

    Antal bäddar 1 queensize-säng Maxbeläggning 2 max
    195 kr* Per natt per rum 30 apr. - 1 maj

    Deluxe-rum - 1 queensize-säng - utsikt mot staden

    Antal bäddar 1 queensize-säng Maxbeläggning 2 max

    Exklusiv lägenhet - 2 sovrum

    Antal bäddar 1 queensize-säng Maxbeläggning 5 max

    Om Grand Kamala Lagoon By Mitra Propertindo

    Läge Jl. Raya Kalimalang, Bekasi, Jawa Barat 17148

    På hotellet

    Som gäst på Grand Kamala Lagoon By Mitra Propertindo får du tillgång till 4 utomhuspooler, fitnesscenter och barnpool. Grand Kamala Lagoon By Mitra Propertindo lockar med en terrass, tvättmöjligheter och närbutik. Parkeringsplatser finns tillgängliga mot en avgift. Du får tillgång till utomhuspool på ett partnerboende. Denna lägenhet i Bekasi har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.

    • 22 rum
    • Tvättmöjligheter
    • Reception (öppen begränsade tider)
    • Närbutik
    • Terrass
    • Bankomat
    • Rökning förbjuden

    Familjevänliga bekvämligheter

    • Antal utomhuspooler - 4
    • Barnpool
    • Gratis wi-fi
    • Kök
    • Livsmedelsaffär
    • Tvättmöjligheter
    • Kylskåp
    • Mikrovågsugn

    Internet

    Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi

    Parkering

    Parkering (tilläggsavgift)

    Transport

    • Tågstation: Cikunir 2 Station (2,7 km)
    • Parkeringsalternativ: Parkering finns tillgänglig mot en tilläggsavgift

    Bekvämligheter på rummet

    Grand Kamala Lagoon By Mitra Propertindo har 22 luftkonditionerade rum som har ingång från loftgång samt gratis flaskvatten och gratis toalettartiklar. Rummen är individuellt möblerade och inredda. Rummen i denna lägenhet med 3 stjärnor har kök med kylskåp, spishäll och grytor/köksredskap. Badrummen har dusch och tandborstar och tandkräm. Denna lägenhet i Bekasi erbjuder sina gäster gratis wi-fi. 32-tums LCD-tv med kabelpremiumkanaler och Netflix. Städning sker på begäran.

    • Kök på rummet
    • Platt-tv
    • Kabel-tv
    • Premiumkanaler
    • Netflix
    • Kylskåp
    • Spishäll
    • Köksutrustning
    • Dusch
    • Städning på begäran
    • Gratis toalettartiklar
    • Ljudisolering
    • Ingång från loftgång
    • Luftkonditionering
    • Angränsande badrum
    • Unika möbler
    • Unik inredning
    • Garderob
    • Tandborste och tandkräm

    Aktiviteter i närheten

    Här hittar du 4 utomhuspooler och barnpool. Här finns även fitnesscenter.

    Hotellregler

    Incheckning

    • Incheckningstiden börjar 14.00
    • Incheckningstiden slutar 02.00

    Incheckningsinstruktioner:

    Receptionen är öppen varje dag från 09.00 till 23.30. Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.

    Receptionen har öppet varje dag från 09.00 till 23.30.
    Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.

    Utcheckning

    • ??? 12.00

    Betalningstyper

    Barn och extrasängar

    • Barn är välkomna.
    • Extrasängar finns inte tillgängliga.
    • Spjälsängar finns inte tillgängliga.

    Husdjur

    • Inga djur tillåtna

    Regler

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.

    Statligt utfärdad fotolegitimation och kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.

    Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.

    Namnet på kreditkortet som används vid incheckning för att betala för oförutsedda utgifter måste vara detsamma som huvudnamnet på rumsbokningen.

    Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.

    Värden har inte angett om det finns någon kolmonoxidvarnare på boendet. Överväg att ta en bärbar varnare med dig på resan.

    Värden har inte angett om det finns någon rökdetektor på boendet.

    Boendet rengörs av städpersonal

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.

    En kontantdeposition för oförutsedda utgifter och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.

    Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.

    Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Namnet på kreditkortet som används vid incheckning för att betala för oförutsedda utgifter måste vara detsamma som huvudnamnet på rumsbokningen. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort, bankkort och kontanter.

    Boendet rengörs av städpersonal. Kontaktfri incheckning och kontaktfri utcheckning är tillgänglig.

    • Receptionen öppnar varje dag vid 09.00
    • Receptionen stänger varje dag vid 23.30
    • Lakan och handdukar tvättas i minst 60 °C
    • Ytor som rörs vid ofta rengörs med desinficeringsmedel
    • Boendet bekräftar att de implementerar ökade säkerhetsåtgärder för gästerna
    • Boendet använder en professionell städtjänst
    • Kontaktlös utcheckning är tillgänglig
    • Boendet rengörs med desinficeringsmedel
    • Bemannad reception
    • Kontaktlös incheckning är tillgänglig
    • Inga extrasängar tillgängliga
    • Inga spjälsängar tillgängliga
    • Boendets registreringsnummer – 12345678901234567
    • Boendet implementerar för närvarande ökad städning
    • Höjdbegränsningar gäller för parkering
    • Kontantdeposition krävs
    • Bankkort
    • Ingen tidslucka mellan vistelser

    Avgifter

    Gäster ska betala följande avgifter på boendet:

    • Kontantdeposition: IDR 100000 per vistelse

    Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.

    Extra tillval

    De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.

    • Parkeringsavgift: IDR 1 per vistelse
    • För kreditkortsbetalningar tillkommer en avgift på 3 procent

    Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.

    Bra att veta

    • Poolen är tillgänglig från 06.30 till 21.30.
    • Endast registrerade gäster är tillåtna på rummen.
    url importing http://www.mrjet.se/Djakarta-Hotels-Grand-Kamala-Lagoon-By-Mitra-Propertindo.h40741754-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&
    There was an error importing /Djakarta-Hotels-Grand-Kamala-Lagoon-By-Mitra-Propertindo.h40741754-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&, error: javax.servlet.jsp.JspTagException: 301 http://www.mrjet.se/Djakarta-Hotels-Grand-Kamala-Lagoon-By-Mitra-Propertindo.h40741754-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&