Hotel Aurora Bliss

3.0-stjärnigt boende

Fotogalleri för Hotel Aurora Bliss

Reception
Familjestudio | Terrass/Patio
Arbetsyta för laptop, strykjärn/strykbräda och gratis wi-fi
Restaurang
Arbetsyta för laptop, strykjärn/strykbräda och gratis wi-fi

Recensioner

10 av 10,
Enastående

Populära bekvämligheter

  • Parkering ingår
  • Gratis wi-fi
  • Restaurang
  • Frukost tillgänglig
  • Tvättjänster
  • Städning
353 kr
inklusive skatter och avgifter
20 dec. – 21 dec.

Utforska området

Se på karta
Plot No113/A Sri Shyam Nagar, Gachibowli, Hyderabad, Telangana, 500032
  • Place, Hyderabad Botanical Gardens
    ‪8 min till fots‬
  • Place, Mindspace IT Park
    ‪5 min med bil‬
  • Place, Inorbit Mall
    ‪5 min med bil‬
  • Airport, Hyderabad (HYD-Rajiv Gandhi Intl.)
    ‪47 min med bil‬

Rumsalternativ

Basic dubbelrum eller tvåbäddsrum - utsikt mot staden

  • 18 kvadratmeter
  • Utsikt mot staden
  • 3 sovplatser
  • 2 enkelsängar

Studio Deluxe - utsikt mot staden

  • 20 kvadratmeter
  • Utsikt mot staden
  • 3 sovplatser
  • 1 dubbelsäng

Juniorsvit - utsikt mot staden

  • 22 kvadratmeter
  • 1 sovrum
  • Utsikt mot staden
  • 3 sovplatser
  • 1 dubbelsäng

Familjestudio

  • Utsikt mot staden
  • 6 sovplatser
  • 2 kingsize-sängar

Liknande boenden

Om boendet

Hotel Aurora Bliss

Hotell i Hyderabad med dygnet runt-öppen reception och restaurang
Detta hotell är en rökfri anläggning och ståtar med en restaurang, kaffe/te i allmänt utrymme och conciergetjänster. Här erbjuds även gratis wi-fi i allmänna utrymmen, avgiftsfri parkering och gratis mottagning. Dessutom erbjuds kemtvätt, tvättmöjligheter och dygnet runt-öppen reception.
Hotel Aurora Bliss erbjuder 41 rum med strykjärn/strykbräda. Detta hotell i Hyderabad erbjuder sina gäster gratis wi-fi, med en hastighet på 50+ Mbps. Badrummen har dusch. Städning sker dagligen.
Hotel Aurora Bliss ligger i Gachibowli, en kort promenad från Hyderabad Botanical Gardens och mindre än tre kilometer från Durgam Cheruvu-sjön. Detta hotell med 3 stjärnor har 41 rum och ståtar med en restaurang samt gratis wi-fi på rummet och avgiftsfri parkering.
Restaurangalternativ
Frukostbuffé serveras dagligen från 07.00 till 10.00 mot en avgift. Du kan äta gott på restaurangen och mingla med andra gäster på deras gratis mottagning med manager, som anordnas varje dag.
Rum
Gäster håller sig uppkopplade med gratis wi-fi. Till bekvämligheterna hör dessutom strykjärn/strykbräda, lokal matleveranstjänst och printer.
På boendet
Gäster på Hotel Aurora Bliss har tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, kaffe i allmänt utrymme och tvättmöjligheter. Kör du bil har du tillgång till avgiftsfri parkering. Receptionen är bemannad dygnet runt för att hjälpa dig med conciergetjänster, tillgång till värdeskåp samt bagageförvaring. Detta hotell har dessutom lokal matleveranstjänst.
Bekvämligheter
  • Gratis wi-fi på rummet och i allmänna utrymmen
  • Gratis parkering utan tak
  • Restaurang
  • Conciergetjänster
Det finns restaurang på plats. Gratis mottagning med manager erbjuds dagligen. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Hotel Aurora Bliss lockar med hjälp med bokning av biljetter och guidade turer, kaffe i allmänt utrymme och conciergetjänster. Det finns parkeringsplatser som är gratis.

Detta hotell i Hyderabad har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.

Mottagning med manager arrangeras gratis varje dag på detta hotell.
Hotel Aurora Bliss har en restaurang.

Hotellbekvämligheter

Internet

  • Tillgängligt i alla rum: gratis wi-fi
  • Wi-fi-hastighet på rummet: 50+ Mbps
  • Tillgängligt i vissa allmänna utrymmen: gratis wi-fi

Parkering och transport

  • Avgiftsfri och otäckt parkering på området
  • Begränsad parkering på området

Mat och dryck

  • Frukostbuffé tillgänglig dagligen 07.00–10.00 mot en avgift: INR 199 för vuxna ochINR 99 för barn
  • En restaurang
  • Gratis mottagning med hotellmanager varje dag
  • Kaffe och te i gemensamma utrymmen

Familjevänligt

  • Minikylskåp
  • Tvättmöjligheter

Bekvämligheter

  • Bagageförvaring
  • Låsbara skåp
  • Reception öppen dygnet runt
  • Tvättmöjligheter

Gästtjänster

  • Conciergetjänster
  • Hjälp med bokning av guidade turer och biljetter
  • Kemtvätt/tvättservice
  • Städning varje dag

Tillgänglighetsanpassning

  • Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
  • Tillgänglighetsanpassad conciergedisk
  • Tillgänglighetsanpassat (kan finnas begränsningar)

Mer

  • Rökfritt boende

Bekvämligheter på rummet

Badrum

  • Dusch
  • Handdukar tillhandahålles
  • Privat badrum
  • Schampo
  • Toalettpapper
  • Tvål

Mat och dryck

  • Kockservice
  • Matleveranstjänst
  • Minikylskåp
  • Restaurangguider

Mer

  • Arbetsområde för laptop
  • Insektsnät för fönster
  • Skrivare
  • Strykjärn/strykbräda

Regler

Incheckning

Checka in från: 11.00. Checka in fram till: 10.00.
Sen incheckning i mån av tillgång
Avgift för sen incheckning: INR 1000

Utcheckning

Utcheckning innan 11.00

Incheckningsinstruktioner

Personalen i receptionen välkomnar gästerna vid ankomst.
Om du planerar att ankomma efter 11.30 ska du kontakta boendet i förväg via kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Informationen från boendet kan ha översatts med automatiska översättningsverktyg

Åtkomst till boendet

Bemannad reception

Husdjur

  • Inga djur tillåtna

Barn och extrasängar

  • Barn är välkomna.

Betalningstyper

Viktig information

Extra tillval

De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.

  • Avgift för frukostbuffé: INR 199 för vuxna och INR 99 för barn
  • Avgift för sen incheckning: INR 1000

Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.

Att hålla koll på

Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.
Gäster som anländer efter 11.30 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Personalen i receptionen välkomnar gästerna vid ankomst.
Om du avbokar din bokning kommer värdens avbokningspolicy att gälla. I enlighet med EU-bestämmelser om konsumenträtt gäller inte ångerrätten för boendebokningstjänster.