Hoppa till huvudsektionen
Början av huvudsektionen

Ange datum för att se tillgänglighet.

Hotellbeskrivning

Pullman Huai’an ligger mindre än tio minuters bilfärd från populära attraktioner som China Huaiyang Cuisine Culture Museum och Qing Yan Garden. Detta hotell med 3 stjärnor har 368 rum, vilka ståtar med minibar, kaffebryggare och LCD-tv.

Restaurangalternativ

Detta hotell har 2 restauranger, vilket passar utmärkt när du vill ha något att äta. Efter en lång dag kan du varva ned med en drink i deras bar. Frukostbuffé är tillgänglig dagligen mellan 06.30 och 10.30 mot en avgift.

Rum

Din LCD-tv har kabelkanaler. Samtliga sängar har sängtillbehör av högsta kvalitet och kuddmenyer, och i badrummen finns hårtorkar och designertoalettartiklar. Dessutom erbjuds bekvämligheter som minibarer, kaffebryggare och gratis lokalsamtal. Städning på begäran

På boendet

Gäster på Pullman Huai’an har tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, spatjänster och kaffe i allmänt utrymme. Receptionen är bemannad dygnet runt för att hjälpa dig med bagageförvaring, tillgång till värdeskåp samt förvaring av värdesaker. Här har gäster dessutom tillgång till tvättmöjligheter, bankettsal och gemensamt vardagsrum.

  • Free WiFi in public areas
  • Onsite dining
  • Spa services
  • Concierge services
  • Superior-rum - 1 kingsize-säng

    Antal bäddar 1 kingsize-säng Maxbeläggning 3 max

    Premium-rum - 1 kingsize-säng

    Antal bäddar 1 kingsize-säng Maxbeläggning 3 max

    Executive-rum - 2 enkelsängar

    Antal bäddar 2 enkelsängar Maxbeläggning 3 max

    Deluxe-rum - flera sängar

    Antal bäddar 1 queensize-säng Maxbeläggning 3 max

    Deluxe-rum - 1 kingsize-säng

    Antal bäddar 1 kingsize-säng Maxbeläggning 3 max

    Superior-rum - 2 enkelsängar

    Antal bäddar 2 enkelsängar Maxbeläggning 3 max

    Om Pullman Huai'An Falcon (Opening October 2022)

    Läge No. 208 West Changjiang Road, Huai'an, Jiangsu 223399

    På hotellet

    Det finns 2 restauranger på plats. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Pullman Huai’an lockar med spatjänster, trädgård och kaffe i allmänt utrymme. Du får tillgång till inomhuspool på ett partnerboende. Pullman Huai’an helrenoverades december 2022. Detta hotell i Huai'an har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.

    • 368 rum
    • 23 våningar
    • 2 restauranger
    • Frukost tillgänglig (avgift tillkommer)
    • Kaffe i allmänt utrymme
    • Kemtvätt
    • Tvättmöjligheter
    • Reception (öppen dygnet runt)
    • Bagageförvaring
    • Värdeförvaringsskåp i receptionen
    • Conciergetjänster
    • Trädgård
    • Portier/piccolo
    • Hiss
    • Rökning förbjuden
    • Vattenautomat
    • Tillgång till värdeskåp
    • Bar/lounge

    Bekvämligheter på rummet

    Pullman Huai’an erbjuder 368 luftkonditionerade rum med minibar och värdeförvaringsskåp. Sängarna har sängtillbehör av högsta kvalitet. Kuddmeny finns tillgänglig. LCD-tv med kabelkanaler. Badrummen har badrockar, tofflor, lyxtoalettartiklar och gratis toalettartiklar. Boendet tillhandahåller skrivbord och skrivbordsstolar, samt telefon; gratis lokalsamtal ingår (restriktioner kan förekomma). Dessutom har rummen gratis flaskvatten och kaffe- och tebryggare. Byte av handdukar och byte av lakan kan fås på begäran. Städning sker dagligen.

    • Minibar
    • Dagsäng
    • LCD-tv
    • Kabel-tv
    • Kaffe- och tebryggare
    • Sängtillbehör av högsta kvalitet
    • Kuddmeny
    • Daglig städning
    • Gratis lokalsamtal
    • Hårtork
    • Värdeförvaringsskåp
    • Badrockar
    • Tofflor
    • Lyxtoalettartiklar
    • Telefon
    • Skrivbord
    • Mörkläggningsgardiner
    • Luftkonditionering
    • Anslutande rum tillgängliga
    • Garderob
    • Tandborste och tandkräm
    • Byte av handdukar (på begäran)
    • Byte av lakan (på begäran)
    • Skrivbordsstol

    Mat och dryck

    Mot en avgift kan gäster dagligen äta frukostbuffé och 06.30 till 10.30.

    Pullman Huai’an har 2 restauranger.

    Tillgänglighet

    Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.

    • Rullstolsanpassad gång till hiss
    • Väl upplyst väg till ingången
    • Tillgänglighetsanpassat för rullstolar (kan finnas begränsningar)

    Hotellregler

    Incheckning

    • Incheckningstiden slutar 00.00
    • Incheckningstiden börjar 14.00
    • Lägsta ålder för incheckning är: 16

    Incheckningsinstruktioner:

    Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.

    Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.

    Utcheckning

    • ??? 12.00

    Betalningstyper

    Barn och extrasängar

    • Barn under 16 år får inte bo på boendet. Gäster över 16 år är välkomna.
    • Extrasängar finns inte tillgängliga.

    Husdjur

    • Varken husdjur eller assistanshundar är tillåtna på Pullman Huai’an

    Regler

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.

    Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.

    Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.

    Namnet på kreditkortet som används vid incheckning för att betala för oförutsedda utgifter måste vara detsamma som huvudnamnet på rumsbokningen.

    Boendet accepterar kreditkort, bankkort, mobilbetalning och kontanter.

    Boendet förbehåller sig rätten att reservera belopp på gästens kreditkort före ankomst.

    Kontantfria transaktioner erbjuds

    Långtidsuthyrning är möjlig.

    Boendet bekräftar att man följer de riktlinjer för rengöring och desinficering som utfärdats av ALLSAFE (Accor Hotels).

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.

    En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.

    Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.

    Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Namnet på kreditkortet som används vid incheckning för att betala för oförutsedda utgifter måste vara detsamma som huvudnamnet på rumsbokningen. Boendet förbehåller sig rätten att reservera belopp på gästens kreditkort före ankomst. Långtidsuthyrning välkommen.

    För gästernas säkerhet finns det rökdetektor i alla rum. Kontantfria betalningsmetoder är tillgängliga för alla transaktioner. Kontaktfri utcheckning är tillgänglig. Boendet bekräftar att man följer de riktlinjer om rengöring och desinficering som utfärdats av ALLSAFE (Accor Hotels).

    • Human djurhållning
    • Boendet följer Centers for Disease Control and Preventions riktlinjer för covid-19-sanering
    • Hållbarhet/återinvestering i samhället (minst 10 % av intäkterna)
    • Utbildning för gäster om lokala ekosystem och kultur
    • Kreditkortsreservation
    • Omfattande regler för livsmedelsavfall
    • Omfattande återvinningsregler
    • Feberkontroller genomförs regelbundet bland personalen
    • Feberkontroller finns tillgängliga för gäster
    • Lakan och handdukar tvättas i minst 60 °C
    • Ytor som rörs vid ofta rengörs med desinficeringsmedel
    • Boendet bekräftar att de implementerar ökade säkerhetsåtgärder för gästerna
    • Kontaktlös utcheckning är tillgänglig
    • Långtidshyresgäster välkomna
    • Bemannad reception
    • WeChat Pay
    • Rökdetektor
    • Mobila betalningssätt
    • Alipay
    • UnionPay
    • Boendet erbjuder inte covid-19-test på plats.
    • Boendet kräver inte hälsodokumentation vid incheckning
    • Gästboende förseglas efter städning
    • Kontantlösa transaktioner är tillgängliga
    • Masker är inte obligatoriska på boendet
    • Kontaktlös matservering/rumsservice är inte tillgänglig
    • Bokning kan krävas för vissa bekvämligheter på plats
    • Boendet rengörs med desinficeringsmedel
    • Personalen bär personlig skyddsutrustning
    • Skyddskläder är tillgängliga för gäster
    • Masker är tillgängliga för gäster
    • Ingång med mobilnyckel är inte tillgänglig
    • Matserveringen har ändrats för ökad säkerhet
    • Ingen skärm mellan gäster och personal i de främsta kontaktområdena
    • Gäster erbjuds gratis handsprit
    • Mått för social distansering har inte införts
    • Kontaktlös incheckning är inte tillgänglig
    • Inga extrasängar tillgängliga
    • Boendet följer ett varumärkes eller en tillsynsmyndighets saneringsregler ALLSAFE (Accor Hotels)
    • Boendet implementerar för närvarande ökad städning
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga
    • Servicedjur är inte tillåtna
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga via rumsservice
    • Bankkort
    • Tidslucka tillämpas mellan vistelser: 24 timmar

    Avgifter

    Extra tillval

    De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.

    • Avgift för frukostbuffé: CNY 158 per person (ungefärligt pris)
    • Avgift för sen incheckning: 50 % av rumspris för incheckning mellan 14.00 och 00.00
    • Avgift för lakan: 0 CNY per säng per natt (alternativt kan gäster ta med egna lakan)

    Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.

    Bra att veta

    • Poolen är tillgänglig från 07.00 till 22.00.
    • Bokning behövs för spabehandlingar. Vill du boka kan du kontakta detta hotell innan ankomst, med hjälp av informationen i din bokningsbekräftelse.
    • Barn som är 16 år eller yngre är inte tillåtna på det här boendet.
    • I mån av tillgång kan anslutande rum efterfrågas genom att kontakta boendet med hjälp av numret på din bokningsbekräftelse.
    • Husdjur och assistanshundar är inte tillåtna på plats.

    Nationell klassificering

    Till förmån för våra kunder har vi angett ett betyg baserat på vårt stjärngraderingssystem.

    url importing http://www.mrjet.se/Huai'an-Hotels-Pullman-Huai’an.h87845031-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&
    There was an error importing /Huai'an-Hotels-Pullman-Huai’an.h87845031-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&, error: javax.servlet.jsp.JspTagException: 301 http://www.mrjet.se/Huai'an-Hotels-Pullman-Huai’an.h87845031-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&