Restaurangalternativ
Gratis frukost enligt egen beställning serveras dagligen mellan 07.30 och 09.00.
Rum
Din 34-tumss tv har kabelkanaler, och du håller dig uppkopplad med gratis wi-fi. Samtliga sängar med bäddmadrasser har egyptiska bomullslakan och kuddmenyer, och i badrummen finns hårtorkar och designertoalettartiklar. Dessutom erbjuds kaffebryggare, fläktar och värdeförvaringsskåp. Städning på begäran
På boendet
Woodland Glen Lodge erbjuder gratis wi-fi i allmänna utrymmen, kaffe i allmänt utrymme och ett bibliotek. I vistelsen ingår avgiftsfri parkering. Receptionspersonalen kan hjälpa dig med bagageförvaring, conciergetjänster och förvaring av värdesaker. Detta bed and breakfast endast för vuxna har dessutom en terrass, tvättmöjligheter och gemensamt vardagsrum.
Gratis frukost serveras dagligen. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Bibliotek, en terrass och hjälp med bokning av biljetter och guidade turer finns tillgängliga på Woodland Glen Lodge. Det finns parkeringsplatser som är gratis. Detta bed and breakfast i Hokitika har 3,5 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
Woodland Glen Lodge erbjuder 5 rum med värdeförvaringsskåp och gratis flaskvatten. Rummen är möblerade individuellt. Sängarna har bäddmadrasser samt egyptiska bomullslakan och sängtillbehör av högsta kvalitet. Kuddmeny finns tillgänglig. På tv:n kan du se kabelkanaler. Badrummen har dusch, badrockar, tofflor och lyxtoalettartiklar. Detta bed and breakfast i Hokitika erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Dessutom har rummen kaffe- och tebryggare och hårtork. Byte av handdukar och byte av lakan kan fås på begäran. Städning sker dagligen.
Gäster kan äta gratis frukost enligt egen beställning dagligen från 07.30 till 09.00.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Receptionen är öppen varje dag från 07.30 till 18.00. Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 18.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Receptionen har öppet varje dag från 07.30 till 18.00.
Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 18.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.
Kontantfria transaktioner erbjuds
Detta boende använder miljövänliga rengöringsprodukter.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, bankkort och kontanter. Detta boende använder miljövänliga rengöringsprodukter. Kontantfria betalningsmetoder är tillgängliga för alla transaktioner.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.
Boendet har ingen stjärngradering från Qualmark®. Vi har gett det en gradering baserad på våra egna kriterier.