Hotel Purple Dot Haridwar

4.0-stjärnigt boende

Fotogalleri för Hotel Purple Dot Haridwar

Premium-rum - utsikt mot staden | Utsikt mot staden
Premium-rum - utsikt mot staden | 1 sovrum, skrivbord, arbetsyta för laptop och strykjärn/strykbräda
Frukostbuffé varje dag (INR 498 per person)
Exteriör
Reception

Recensioner

9,0 av 10,
Underbart

Populära bekvämligheter

  • Parkering ingår
  • Luftkonditionering
  • Frukost tillgänglig
  • Städning
  • Gratis wi-fi
  • Reception dygnet runt
236 kr
inklusive skatter och avgifter
23 aug. – 24 aug.

Utforska området

Se på karta
Haridwar Rd Motichur, Haridwar, UK, 249411
  • Shantikunj
    ‪2 min till fots‬
  • Bharat Mata Temple
    ‪16 min till fots‬
  • Har Ki Pauri
    ‪5 min med bil‬
  • Dehradun (DED-Jolly Grant)
    ‪37 min med bil‬

Rumsalternativ

Premium-rum - utsikt mot staden

  • 17 kvadratmeter
  • Utsikt mot staden
  • 4 sovplatser
  • 1 kingsize-säng

Deluxe-rum - utsikt mot staden

  • 17 kvadratmeter
  • Utsikt mot staden
  • 4 sovplatser
  • 1 kingsize-säng

Liknande boenden

Om boendet

Hotel Purple Dot Haridwar

Hotell i Haridwar med dygnet runt-öppen reception och restaurang
Hotel Purple Dot Haridwar är ett hotell där gäster erbjuds tillgång till en restaurang, conciergetjänster och kemtvätt. Dessutom erbjuds gratis wi-fi i allmänna utrymmen och avgiftsfri parkering. Gäster får även tillgång till bekvämligheter som tvättmöjligheter, dygnet runt-öppen reception och en tv i allmänt utrymme. Handdukarna byts på begäran
Hotel Purple Dot Haridwar erbjuder 40 luftkonditionerade rum med gratis flaskvatten och tofflor. Rummen har separat middagsplats och skrivbord. LED-tv finns på rummen.

Badrummen har dusch, gratis toalettartiklar och tandborstar och tandkräm. Detta hotell i Haridwar erbjuder sina gäster gratis wi-fi, med en hastighet på 50+ Mbps. Dessutom har rummen strykjärn/strykbräda och takfläkt. Hårtork, byte av handdukar och byte av lakan kan fås på begäran. Städning sker dagligen.

Hotel Purple Dot Haridwar ligger i Motichur, nära Shantikunj och mindre än två kilometer från Saptrishi Ashram. Detta hotell med 4 stjärnor har 40 rum och ståtar med en restaurang, gratis wi-fi på rummet och avgiftsfri parkering.
Restaurangalternativ
Frukostbuffé är tillgänglig dagligen mellan 08.30 och 10.30 mot en avgift. Restaurangen passar utmärkt om du vill äta något gott.
Rum
Gäster har tillgång till gratis wi-fi och en 40-tumss LED-tv. Badrummen har gratis toalettartiklar, tofflor och tandborstar och tandkräm. Middagsplatser, sittutrymmen och vattenkokare erbjuds dessutom. Handdukarna byts på begäran
På boendet
Gäster på Hotel Purple Dot Haridwar har tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, tvättmöjligheter och en tv i allmänt utrymme. Här har du tillgång till avgiftsfri parkering. Receptionen är öppen dygnet runt och har flerspråkig personal som gärna hjälper dig med bagageförvaring, conciergetjänster och kemtvätt/tvättjänster. Detta hotell har dessutom en vattenautomat.
Bekvämligheter
  • Gratis wi-fi på rummet och i allmänna utrymmen
  • Gratis parkering under tak
  • Restaurang
  • Conciergetjänster
Det finns restaurang på plats. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Hotel Purple Dot Haridwar lockar med flerspråkig personal, conciergetjänster och tvättmöjligheter. Det är gratis att parkera.

Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta hotell med 4 stjärnor i Haridwar.

Mot en avgift kan gäster dagligen äta frukostbuffé och 08.30 till 10.30.
Hotel Purple Dot Haridwar har en restaurang.

Språk

Engelska och hindi

Hotellbekvämligheter

Internet

  • Tillgängligt i alla rum: gratis wi-fi
  • Wi-fi-hastighet på rummet: 50+ Mbps
  • Tillgängligt i vissa allmänna utrymmen: gratis wi-fi

Parkering och transport

  • Avgiftsfri, säker och täckt parkering på området
  • Tillgänglighetsanpassad parkering finns tillgänglig

Mat och dryck

  • Frukostbuffé tillgänglig dagligen 08.30–10.30 mot en avgift: INR 498 per person
  • En restaurang

Att göra

  • Tv i allmänna utrymmen

Familjevänligt

  • Separat middagsplats i rummet
  • Tvättmöjligheter

Bekvämligheter

  • Bagageförvaring
  • Reception öppen dygnet runt
  • Tvättmöjligheter
  • Vattenautomat

Gästtjänster

  • Byte av handdukar på begäran
  • Byte av lakan på begäran
  • Conciergetjänster
  • Flerspråkig personal
  • Kemtvätt/tvättservice
  • Städning varje dag

Tillgänglighetsanpassning

  • Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
  • 1 tillgänglighetsanpassad parkeringsplats
  • Hiss
  • Tillgänglighetsanpassad parkering
  • Tillgänglighetsanpassad registreringsdisk (60 centimeter hög)
  • Tillgänglighetsanpassad restaurang
  • Tillgänglighetsanpassat (kan finnas begränsningar)

Mer

  • Platser anvisade för rökning

Bekvämligheter på rummet

Sovrum

  • Lakan tillhandahålls

Badrum

  • Dusch
  • Gratis toalettartiklar
  • Handdukar tillhandahålles
  • Hårtork (på begäran)
  • Privat badrum
  • Schampo
  • Tandborste och tandkräm
  • Toalettpapper
  • Tofflor
  • Tvål

Underhållning

  • 40-tums LED-tv

Mat och dryck

  • Elektrisk vattenkokare
  • Gratis vatten på flaska
  • Separat middagsplats

Mer

  • Arbetsområde för laptop
  • Luftkonditionering
  • Separat sittutrymme
  • Skrivbord
  • Strykjärn/strykbräda
  • Takfläkt

Regler

Incheckning

Checka in från: 14.00. Checka in fram till: när som helst.
Minimiålder för incheckning - 18 år

Utcheckning

Utcheckning innan 11.00

Incheckningsinstruktioner

Personalen i receptionen välkomnar gästerna vid ankomst.

Åtkomst till boendet

Bemannad reception

Husdjur

  • Inga djur tillåtna

Barn och extrasängar

  • Barn är välkomna.
  • Extrasängar finns inte tillgängliga.
  • Spjälsängar finns inte tillgängliga.

Betalningstyper

Viktig information

Extra tillval

De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.

  • Avgift för frukostbuffé: INR 498 per person (ungefärligt pris)

Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.

Att hålla koll på

Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort och kontanter.
Personalen i receptionen välkomnar gästerna vid ankomst.
Om du avbokar din bokning kommer värdens avbokningspolicy att gälla. I enlighet med EU-bestämmelser om konsumenträtt gäller inte ångerrätten för boendebokningstjänster.