Restaurangalternativ
Restaurangen passar utmärkt om du vill äta något gott.
Rum
Gäster håller sig uppkopplade med gratis wi-fi. Sittutrymmen och skrivbord erbjuds som standard. Städning är tillgänglig en gång per vistelse.
På boendet
På River MOTELL & Vandrarhem har gäster tillgång till en bastu, gratis wi-fi i allmänna utrymmen och en terrass. Avgiftsfri parkering är tillgänglig. Flerspråkig personal i receptionen kan hjälpa dig med bokning av guidade turer och biljetter och bagageförvaring. Detta hotell vid stranden har dessutom tvättmöjligheter, utomhusgrillar och en trädgård.
Det finns restaurang på plats, men även snackbar/deli. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Bastu, en terrass och hjälp med bokning av biljetter och guidade turer finns tillgängliga på River MOTELL & Vandrarhem som passar dem som reser i arbetet. Det finns parkeringsplatser som är gratis. Rökning tillåts på särskilt anvisade platser på detta hotell i Haparanda .
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
River MOTELL & Vandrarhem erbjuder 29 rum med mörkläggningsgardiner. Rummen har separat sittutrymme och skrivbord. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Gäster har tillgång till delat/gemensamt kök. Gratis spjälsängar finns på begäran. Städning sker en gång per vistelse.
River MOTELL & Vandrarhem har en restaurang.
Detta hotell har bland annat bastu.
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Receptionen är öppen varje dag från 16:00 till 21:00. Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 21:00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster som anländer utanför de vanliga incheckningstiderna måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner och portkod. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet genom informationen i bokningsbekräftelsen för mer information.
Gästerna får ett SMS med dörrkoder på ankomstdagen. Se till att det registrerade mobilnumret och landskoden är korrekt.
Gäster som planerar att anlända efter 21.00 måste kontakta boendet i förväg för att hyra handdukar och lakan.
Receptionen har öppet varje dag från 16:00 till 21:00.
Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 21:00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster som anländer utanför de vanliga incheckningstiderna måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner och portkod. Gästerna får tillgång till boendet via en privat ingång. Kontakta boendet med hjälp av uppgifterna i bokningsbekräftelsen om du vill ha mer information.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdat fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Gäster bör kontakta boendet i förväg för att boka spjälsängar.
Var förberedd: läs på om de senaste resekraven och åtgärderna rörande covid-19 som gäller för den här destinationen innan du reser.
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och ett statligt utfärdat fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Gäster ska kontakta boendet i förväg för att beställa spjälsängar. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort och kontanter. Boendet bekräftar att man infört åtgärder för utökad rengöring och gästers säkerhet. Boendet rengörs med desinfektionsmedel: allmänna ytor rengörs med desinfektionsmedel mellan vistelser; lakan och handdukar tvättas i minst 60°C. Social distansering tillämpas; boendets personal använder personlig skyddsutrustning; gäster får handrengöringsmedel; kontantfria betalningsmetoder är tillgängliga för alla transaktioner. Kontaktfri incheckning och kontaktfri utcheckning är tillgänglig.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.