442 kr
inklusive skatter och avgifter
11 dec. – 12 dec.

Rumsalternativ

Standard dubbelrum

  • 19 kvadratmeter
  • 2 sovplatser
  • 1 kingsize-säng

Svit

  • 37 kvadratmeter
  • 1 sovrum
  • 4 sovplatser
  • 2 kingsize-sängar

Svit Standard

  • 37 kvadratmeter
  • 1 sovrum
  • 2 sovplatser
  • 2 stora enkelsängar

Dubbelrum

  • 24 kvadratmeter
  • 2 sovplatser
  • 1 kingsize-säng

Liknande boenden

Om boendet

Awesome Palace

Hotell i Gauhati med gratis parkeringsservice och dygnet runt-öppen reception
Awesome Palace är ett hotell där gäster har tillgång till kemtvätt, tvättmöjligheter och dygnet runt-öppen reception. Dessutom erbjuds gratis wi-fi i allmänna utrymmen och gratis parkeringsservice. Handdukarna byts på begäran
Awesome Palace erbjuder 14 rum med minibar och värdeförvaringsskåp. 32-tums LED-tv med digitalkanaler.

Badrummen har tofflor och gratis toalettartiklar. Gäster har tillgång till gratis wi-fi (hastighet: 100+ Mbps (passar för 1–2 personer eller upp till 6 enheter)). Dessutom har rummen gratis flaskvatten och kaffe- och tebryggare. Strykjärn/strykbräda, byte av handdukar och byte av lakan kan fås på begäran. Städning sker dagligen.

Awesome Palace ligger på gångavstånd från Guwahati Tea Auction Center och mindre än två kilometer från City Center. Detta hotell med 3 stjärnor har 14 rum, vilka ståtar med bekvämligheter som minibar, kaffebryggare och LED-tv.
Restaurangalternativ
Frukostbuffé serveras dagligen från 07.30 till 10.30 mot en avgift.
Rum
Här får du tillgång till gratis wi-fi och en 32-tumss LED-tv med digitalkanaler. Badrummen har gratis toalettartiklar och tofflor. Till bekvämligheterna hör dessutom minibarer, kaffebryggare och takfläktar. Handdukarna byts på begäran
På boendet
Awesome Palace erbjude gratis wi-fi i allmänna utrymmen och tvättmöjligheter. För den som kör bil erbjuds gratis parkeringsservice. Receptionen är bemannad dygnet runt och kan hjälpa dig med kemtvätt/tvättjänster och bagageförvaring.
Bekvämligheter
  • Gratis wi-fi på rummet och i allmänna utrymmen
  • Gratis bevakad parkeringsservice och bevakad parkering
  • Tvättmöjligheter
  • Reception öppen dygnet runt
Awesome Palace lockar med tvättmöjligheter, kemtvätt och hiss. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Här erbjuds parkering och parkeringsservice.

Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta hotell med 3 stjärnor i Gauhati.

Mot en avgift kan gäster dagligen äta frukostbuffé och 07.30 till 10.30.

Hotellbekvämligheter

Internet

  • Tillgängligt i alla rum: gratis wi-fi
  • Wi-fi-hastighet på rummet: 100+ Mbps (passar för 1–2 personer eller upp till 6 enheter)
  • Tillgängligt i vissa allmänna utrymmen: gratis wi-fi

Parkering och transport

  • Avgiftsfri och säker parkering på området
  • Avgiftsfri och säker parkeringsservice på området

Mat och dryck

  • Frukostbuffé tillgänglig dagligen 07.30–10.30 mot en avgift: INR 499 för vuxna ochINR 499 för barn

Familjevänligt

  • Tvättmöjligheter

Bekvämligheter

  • Bagageförvaring
  • Reception öppen dygnet runt
  • Tvättmöjligheter

Gästtjänster

  • Byte av handdukar på begäran
  • Byte av lakan på begäran
  • Kemtvätt/tvättservice
  • Städning varje dag

Tillgänglighetsanpassning

  • Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
  • Hiss (61 centimeter bred dörr)
  • Tillgänglighetsanpassad gång till hiss

Mer

  • Platser anvisade för rökning

Bekvämligheter på rummet

Sovrum

  • Lakan tillhandahålls

Badrum

  • Gratis toalettartiklar
  • Handdukar tillhandahålles
  • Privat badrum
  • Schampo
  • Toalettpapper
  • Tofflor
  • Tvål

Underhållning

  • 32-tums LED-tv med digitala kanaler

Mat och dryck

  • Elektrisk vattenkokare
  • Gratis vatten på flaska
  • Minibar
  • Te-/kaffebryggare
  • Wet bar

Mer

  • Strykjärn/strykbräda på begäran
  • Takfläkt
  • Värdeförvaringsskåp

Regler

Incheckning

Checka in från: 12.30. Checka in fram till: 01.00.
Sen incheckning i mån av tillgång
Minimiålder för incheckning - 18 år

Utcheckning

Utcheckning innan 11.00

Incheckningsinstruktioner

Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i receptionen välkomnar gästerna vid ankomst.
Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg via kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning.
Innan ankomst måste du registrera dig online via en säker länk
Efter bokningen kommer du bli ombedd att förse boendet med ditt statligt utfärdade foto-id
Om du planerar att ankomma efter 15.00 ska du kontakta boendet i förväg via kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.

Åtkomst till boendet

Bemannad reception

Husdjur

  • Varken husdjur eller assistanshundar är tillåtna på Awesome Palace

Barn och extrasängar

  • Barn är välkomna.
  • Extrasängar finns inte tillgängliga.
  • Spjälsängar finns inte tillgängliga.

Betalningstyper

Viktig information

Extra tillval

De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.

  • Avgift för frukostbuffé: INR 499 för vuxna och INR 499 för barn

Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.

Att hålla koll på

Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.
Det här boendet har utomhusområden såsom balkonger, uteplatser och terrasser som kanske inte är lämpliga för barn. Om du har frågor rekommenderar vi att du kontaktar boendet före ankomst för att bekräfta att de kan ta emot dig i ett lämpligt rum.
Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Före ankomst måste gäster registrera dig online via en säker länk. Gäster ombeds att förse boendet med sitt statligt utfärdade foto-id före ankomst. Gäster som anländer efter 15.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i receptionen välkomnar gästerna vid ankomst.
Om du avbokar din bokning kommer värdens avbokningspolicy att gälla. I enlighet med EU-bestämmelser om konsumenträtt gäller inte ångerrätten för boendebokningstjänster.

Bra att veta

  • Husdjur och assistanshundar är inte tillåtna på plats.