Restaurangalternativ
Gratis kontinental frukost serveras dagligen mellan 07.00 och 10.00. Du kan beställa mat från rumsservice dygnet runt eller koppla av med en drink i deras bar.
Rum
Här erbjuds gäster gratis wi-fi och en platt-tv med kabelkanaler. Badrummen har djupa badkar, hårtorkar och gratis toalettartiklar. Bekvämligheter som kaffebryggare och skrivbord erbjuds dessutom.
På boendet
Hotel Kalemi erbjuder gratis wi-fi i allmänna utrymmen, ett bibliotek och expressincheckning. Här erbjuds avgiftsfri parkering, samt flygplatstransfer (tillgänglig dygnet runt) för EUR 110 per fordon enkel resa. Receptionen är bemannad dygnet runt för att hjälpa dig med bagageförvaring, kemtvätt/tvättjänster samt bokning av guidade turer och biljetter. Här finns dessutom expressutcheckning, en terrass och tvättmöjligheter.
Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Gratis frukost serveras dagligen. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Bibliotek, en terrass och hjälp med bokning av biljetter och guidade turer finns tillgängliga på Hotel Kalemi. Transport till/från flygplatsen (tillgänglig dygnet runt) erbjuds mot en avgift. Det finns parkeringsplatser som är gratis. Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta hotell med 3 stjärnor i Gjirokastër.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
Hotel Kalemi erbjuder 12 luftkonditionerade rum med kaffe- och tebryggare och badrock. Platt-tv med kabelkanaler. Badrummen har badkar eller dusch med djupa badkar, tofflor, gratis toalettartiklar och hårtorkar. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Städning erbjuds dagligen och strykjärn/strykbräda kan fås på begäran.
Gäster kan äta gratis kontinental frukost dagligen från 07.00 till 10.00.
Boendet har rumsservice dygnet runt.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Gäster erbjuds transport från flygplats (avgifter kan tillkomma). Gäster måste kontakta receptionen med reseinformation i förväg med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Kontakta boendet minst 48 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 00.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Hotel Kalemi erbjuder transfer från flygplats (avgifter kan tillkomma). Kontakta boendet med uppgifter om din ankomst genom att ringa numret i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet minst 48 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 00.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Namnet på kreditkortet som används vid incheckning för att betala för oförutsedda utgifter måste vara detsamma som huvudnamnet på rumsbokningen.
Gäster bör kontakta boendet i förväg för att boka spjälsängar.
Boendet accepterar kreditkort.
Kontantfria transaktioner erbjuds
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Namnet på kreditkortet som används vid incheckning för att betala för oförutsedda utgifter måste vara detsamma som huvudnamnet på rumsbokningen. Gäster ska kontakta boendet i förväg för att beställa spjälsängar. Boendet tar emot kreditkort och kreditkort.
Kontantfria betalningsmetoder är tillgängliga för alla transaktioner. Kontaktfri incheckning och kontaktfri utcheckning är tillgänglig.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.