The Fern Residency Bodhgaya, Series by Marriott

3.5-stjärnigt boende

Fotogalleri för The Fern Residency Bodhgaya, Series by Marriott

Boendets fasad
Bröllopsområde utomhus
Reception
Lokala och internationella rätter
Lobby

Recensioner

4,0 av 10,

Populära bekvämligheter

  • Frukost tillgänglig
  • Reception dygnet runt
  • Rumsservice
  • Luftkonditionering
  • Städning
  • Tvättservice
546 kr
inklusive skatter och avgifter
7 dec. – 8 dec.

Utforska området

Se på karta
Gaya-Dobhi Road Domuhan Bodhgaya Bihar, Gaya, Bihar, 824231
  • Place, Wat Thai Buddhagaya
    ‪3 min med bil‬
  • Place, Tergar Monastery
    ‪4 min med bil‬
  • Place, Mahabodhis tempel
    ‪4 min med bil‬
  • Airport, Gaya (GAY)
    ‪10 min med bil‬

Rumsalternativ

Classic-rum - 1 kingsize-säng (View)

  • 3 sovplatser
  • 1 kingsize-säng

Rum - 1 kingsize-säng (View)

  • 3 sovplatser
  • 1 kingsize-säng

Premium-rum - 1 kingsize-säng (View)

  • 3 sovplatser
  • 1 kingsize-säng

Premium-rum - 2 enkelsängar (View)

  • 3 sovplatser
  • 2 enkelsängar

Rum - 2 enkelsängar (View)

  • 3 sovplatser
  • 2 enkelsängar

Liknande boenden

Om boendet

The Fern Residency Bodhgaya, Series by Marriott

Hotell i art décostil med dygnet runt-öppen reception och restaurang
The Fern Residency Bodhgaya, Series by Marriott är ett hotell med en restaurang, ett konferenscenter och rumsservice dygnet runt. Dessutom erbjuds gratis wi-fi i allmänna utrymmen och avgiftsfri parkering. Gäster får även tillgång till bekvämligheter som konferenslokaler, conciergetjänster och kemtvätt.
The Fern Residency Bodhgaya, Series by Marriott erbjuder 63 rum med värdeförvaringsskåp och gratis dagstidningar. Dessa individuellt möblerade rum har separat middagsplats. På tv:n kan du se satellitpremiumkanaler. Badrummen har badkar och dusch med djupa badkar, tofflor, gratis toalettartiklar och tofflor för barn.

Detta hotell i Gaya erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Skrivbord och telefon finns. Dessutom har rummen gratis flaskvatten och kaffe- och tebryggare. Uppbäddningsservice erbjuds varje kväll, städning sker dagligen och hårtork finns på begäran.

Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
The Fern Residency Bodhgaya, Series by Marriott ligger mindre än tre kilometer från Tergar Monastery och Wat Thai Buddhagaya. Detta hotell med 3,5 stjärnor har 63 rum och erbjuder gratis wi-fi på rummet, avgiftsfri parkering och ett konferenscenter.
Restaurangalternativ
Detta hotell har en restaurang, Kapila, där du kan äta gott. Passa på att beställa nåt gott från rumsservice dygnet runt. Frukost enligt egen beställning serveras dagligen från 07.00 till 10.00 mot en avgift.
Rum
Din 32-tumss tv har satellitkanaler, och du håller dig uppkopplad med gratis wi-fi. Badrummen har djupa badkar, gratis toalettartiklar och tofflor. Till bekvämligheterna hör dessutom middagsplatser, sittutrymmen och kaffebryggare.
På boendet
The Fern Residency Bodhgaya, Series by Marriott renoverades 2024 och erbjuder gratis wi-fi i allmänna utrymmen, ett konferenscenter och expressincheckning. Gäster har tillgång till avgiftsfri parkering, samt flygplatstransfer (tillgänglig dygnet runt) för INR 1200 per fordon enkel resa. Receptionen är bemannad dygnet runt för att hjälpa dig med conciergetjänster, bagageförvaring samt kemtvätt/tvättjänster. Här finns dessutom expressutcheckning, gratis dagstidningar och tvättmöjligheter.
Bekvämligheter
  • Gratis wi-fi på rummet och i allmänna utrymmen
  • Avgiftsfri parkering
  • Restaurang
  • Conciergetjänster
Det finns restaurang på plats. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Möteslokaler på detta hotell är 418 kvadratmeter och här finns konferenscenter. Lokaltransport inom 20 kilometer och transport till/från flygplatsen (tillgänglig dygnet runt) finns tillgängliga mot en avgift. Presentbutik/tidningskiosk, hjälp med bokning av biljetter och guidade turer och trädgård finns på The Fern Residency Bodhgaya, Series by Marriott som passar dem som reser i arbetet. Detta hotell erbjuder conciergetjänster och bröllopstjänster. Det finns parkeringsplatser som är gratis. The Fern Residency Bodhgaya, Series by Marriott helrenoverades oktober 2024.

Detta hotell iGaya är i art décostil och tillåter endast rökning på särskilda platser.

Mot en avgift kan gäster dagligen äta frukost enligt egen beställning och 07.00 till 10.00.
Kapila - restaurang som specialiserar sig på lokala och internationella rätter och serverar frukost, brunch, lunch och middag. Barnmeny finns.
Sen måltidsservice tillgänglig från rumsservice dygnet runt.

Hotellbekvämligheter

Internet

  • Tillgängligt i alla rum: gratis wi-fi
  • Tillgängligt i vissa allmänna utrymmen: gratis wi-fi

Parkering och transport

  • Gratis parkering i närheten
  • Flygtransfer tur och retur dygnet runt på begäran mot en tilläggsavgift
  • Transport i närområdet (tilläggsavgift) upp till 20 kilometer
  • Transport till och från tågstationen (tilläggsavgift)
  • Avgiftsfri parkering på området
  • Avgiftsfri parkering för husbil, buss och lastbil på området
  • Tillgänglighetsanpassad parkering finns tillgänglig

Mat och dryck

  • Frukost enligt egen beställning tillgänglig dagligen 07.00–10.00 mot en avgift: INR 500–500 för vuxna och INR 250–250 för barn
  • En restaurang
  • Måltider för par/privata måltider

Restauranger på området

  • Kapila

Att göra

  • Lekplats
  • Shoppingcenter

Familjevänligt

  • Barnservis
  • Lekplats
  • Separat middagsplats i rummet
  • Tvättmöjligheter

Bekvämligheter

  • Bagageförvaring
  • Gratis dagstidningar i lobbyn
  • Presentbutik/tidningskiosk
  • Reception öppen dygnet runt
  • Tvättmöjligheter
  • Värdeförvaringsskåp i receptionen

Gästtjänster

  • Bröllopstjänster
  • Conciergetjänster
  • Hjälp med bokning av guidade turer och biljetter
  • Kemtvätt/tvättservice
  • Romantiska paket och paket för frieri
  • Städning varje dag
  • Uppbäddningsservice

Business-service

  • Konferenscenter (418 kvadratmeter utrymme)

Utomhus

  • Trädgård

Tillgänglighetsanpassning

  • Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
  • Hiss
  • Rullstolsanpassning
  • Skyltar med punktskrift
  • Tillgänglighetsanpassad flygplatstransfer
  • Tillgänglighetsanpassad parkering
  • Tillgänglighetsanpassad väg

Mer

  • 2 byggnader
  • 2 våningar
  • Art déco-arkitektur
  • Bankettsal
  • Byggdes 2017
  • Hela boendet renoverat - oktober 2024
  • Platser anvisade för rökning (böter kan tillämpas)

Bekvämligheter på rummet

Sovrum

  • Lakan tillhandahålls

Badrum

  • Djupt badkar
  • Gratis toalettartiklar
  • Handdukar tillhandahålles
  • Hårtork (på begäran)
  • Privat badrum
  • Separat badkar och dusch
  • Tofflor
  • Tofflor för barn

Underhållning

  • 32-tums tv med premiumsatellitkanaler

Mat och dryck

  • Gratis vatten på flaska
  • Restaurangguider
  • Rumsservice dygnet runt
  • Separat middagsplats
  • Te-/kaffebryggare

Mer

  • Arbetsområde för laptop
  • Elektriska adapters
  • Enskild möblering
  • Gratis dagstidningar varje dag
  • Insektsnät för fönster
  • Luftkonditionering (klimatreglerad)
  • Separat sittutrymme
  • Skrivbord
  • Takfläkt
  • Telefon
  • Värdeförvaringsskåp

Regler

Incheckning

Checka in från: 12.00. Checka in fram till: 11.00.
Tidig incheckning i mån av tillgång
Sen incheckning i mån av tillgång
Snabb incheckning tillgänglig

Utcheckning

Utcheckning innan 11.00
Sen utcheckning i mån av tillgång
Sen utcheckningsavgift: 25 % av rumspriset
Snabb utcheckning tillgänglig

Incheckningsinstruktioner

Boendet erbjuder transfer från flygplats och tågstation (avgifter kan tillkomma). Gäster måste kontakta boendet 24 timmar innan ankomsten med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att arrangera hämtning.
Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i receptionen välkomnar gästerna vid ankomst.
Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg via kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning.
Om du planerar att ankomma efter 09.00 ska du kontakta boendet i förväg via kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Kontakta boendet via kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen om du har några frågor.
Informationen från boendet kan ha översatts med automatiska översättningsverktyg
Gäster som är indiska medborgare måste uppvisa giltig fotolegitimation utfärdad av indiska myndigheter för att anmäla sig på boendet. Resenärer som inte är indiska medborgare måste uppvisa giltigt pass och visum.

Åtkomst till boendet

Bemannad reception

Husdjur

  • Inga djur tillåtna

Barn och extrasängar

  • Barn är välkomna.
  • Extrasängar finns att hyra för INR 1500.0 per dag.
  • Spjälsängar finns inte tillgängliga.

Betalningstyper

Viktig information

Extra tillval

De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.

  • Avgift för frukost enligt egen beställning: INR 500–500 för vuxna och INR 250–250 för barn (ungefärligt pris)
  • Avgift för flygtransfer: INR 1200 per fordon (enkel resa, max. antal passagerare 2)
  • Avgift för sen utcheckning (om tillgängligt): 25 % av rumspriset
  • Avgift för extrasäng: INR 1500.0 per dag

Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.

Att hålla koll på

Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Skattenummer: 10AJIPS2048D2ZM
Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.
Långtidsuthyrning är möjlig.
På detta boende finns bland annat följande säkerhetsdetaljer: brandsläckare, rökdetektor, säkerhetssystem, förbandslåda och fönstergaller.
Boendet bekräftar att man följer de riktlinjer för rengöring och desinficering som utfärdats av Commitment to Clean (Marriott).
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
The Fern Residency Bodhgaya, Series by Marriott erbjuder transfer från flygplats och tågstation (avgifter kan tillkomma). Innan du reser kan du kontakta boendet med uppgifter om din ankomst genom att ringa numret i bokningsbekräftelsen 24 timmar innan ankomsten. Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 09.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i receptionen välkomnar gästerna vid ankomst. Kontakta boendet med hjälp av uppgifterna i bokningsbekräftelsen om du har några frågor.
Om du avbokar din bokning kommer värdens avbokningspolicy att gälla. I enlighet med EU-bestämmelser om konsumenträtt gäller inte ångerrätten för boendebokningstjänster.

Bra att veta

  • Endast registrerade gäster är tillåtna på rummen.
  • Alkohol är inte tillåtet på The Fern Residency Bodhgaya, Series by Marriott.

Boendet kallas även

Hotel Siddhartha International Gaya
Hotel Siddhartha International
Siddhartha International Gaya
Siddhartha International
Hotel Siddhartha International Bodh Gaya
The Fern Residency Bodhgaya
The Fern Residency, Bodhgaya
Hotel Siddhartha International
The Fern Residency, Bodhgaya Gaya
The Fern Residency, Bodhgaya Hotel
The Fern Residency, Bodhgaya Hotel Gaya