Hoppa till huvudsektionen
Början av huvudsektionen

Ange datum för att se tillgänglighet.

Hotellbeskrivning

The Golden Crest ligger mindre än två kilometer från populära attraktioner som Banjhakri Falls och MG Marg Market. Detta hotell med 4 stjärnor har 27 rum och välkomnar gäster med gratis frukost, gratis wi-fi på rummet och gratis parkeringsservice.

Restaurangalternativ

Gratis frukostbuffé ingår under din vistelse och serveras dagligen mellan 07.30 och 09.30. Du kan beställa mat från rumsservice eller avnjuta en måltid på restaurangen eller deras kafé.

Rum

De 27 ljudisolerade rummen har sittutrymmen. Din LED-tv har digitalkanaler, och du håller dig uppkopplad med gratis wi-fi. Samtliga sängar har sängtillbehör av högsta kvalitet och duntäcken, och i badrummen finns gratis toalettartiklar och bidéer. Kaffebryggare, gratis flaskvatten och fläktar ingår också som standard.

På boendet

Nybyggda The Golden Crest stod färdigt 2015, och kan erbjuda gäster gratis wi-fi i allmänna utrymmen, konferensrum och business-service. Här är parkering och parkeringsservice gratis, och den som inte kör erbjuds flygplatstransfer (tillgänglig dygnet runt) för INR 4000 per fordon enkel resa. Receptionen är öppen dygnet runt och har flerspråkig personal som kan hjälpa dig med förvaring av värdesaker, kemtvätt/tvättjänster samt conciergetjänster. Här finns dessutom ett bibliotek, en terrass och tvättmöjligheter.

  • Close to MG Marg Market
  • Free buffet breakfast
  • Free WiFi in rooms and public areas
  • Free valet and self parking
  • Standardrum - tillgänglighetsanpassat

    Antal bäddar 1 kingsize-säng Maxbeläggning 3 max
    529 kr* Per natt per rum 3 maj - 4 maj

    Premium-rum - 1 kingsize-säng - tillgänglighetsanpassat - utsikt mot bergen

    Antal bäddar 1 kingsize-säng Maxbeläggning 4 max

    Executive-rum - utsikt mot bergen

    Antal bäddar 1 kingsize-säng Maxbeläggning 3 max

    På hotellet

    Det finns restaurang på plats, men även kafé och snackbar/deli. Gratis frukost serveras dagligen. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi och fast uppkoppling. Business-service och mötesrum erbjuds. Möteslokaler på detta hotell är 102 kvadratmeter och här finns konferensrum. Transport till/från flygplatsen (tillgänglig dygnet runt) och lokaltransport finns tillgängliga mot en avgift. Bibliotek, en terrass och hjälp med bokning av biljetter och guidade turer finns tillgängliga på The Golden Crest som passar dem som reser i arbetet. Här erbjuds parkering och parkeringsservice.Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta hotell med 4 stjärnor i Gangtok.

    • 1 byggnad
    • 27 rum
    • 5 våningar
    • 1100 kvadratfot
    • 102 kvadratmeter
    • Byggdes 2015
    • Gratis frukostbuffé
    • Snackbar/deli
    • Business-service
    • Konferensrum
    • Kemtvätt
    • Tvättmöjligheter
    • Reception (öppen dygnet runt)
    • Flerspråkig personal
    • Bagageförvaring
    • Värdeförvaringsskåp i receptionen
    • Hjälp med guidade turer och biljettbokning
    • Conciergetjänster
    • Bibliotek
    • Terrass
    • Trädgård
    • Portier/piccolo
    • Hiss
    • Särskilda platser för rökning
    • Kafé
    • Restaurang

    Familjevänliga bekvämligheter

    • Gratis wi-fi
    • Snackbar/deli
    • Tvättmöjligheter

    Internet

    Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi

    Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi , Gratis fast internet

    Parkering

    Avgiftsfri parkering , Avgiftsfri parkeringsservice

    Transport

    • Transport till och från boendet: Transport till/från flygplatsen, lokaltransport och transport till/från kasino
    • Parkeringsalternativ: Gratis parkeringsservice och parkering

    Bekvämligheter på rummet

    The Golden Crest erbjuder 27 rum med gratis flaskvatten och kaffe- och tebryggare. Rummen har separat sittutrymme. Sängarna har duntäcken och sängtillbehör av högsta kvalitet. LED-tv med digitalkanaler. Badrummen har tofflor, bidéer och gratis toalettartiklar. Detta hotell i Gangtok erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Skrivbord och telefon finns. Strykjärn/strykbräda och hårtork kan fås på begäran. Städning sker dagligen.

    • Sittutrymme
    • Rumsservice (under begränsade tider)
    • LED-tv
    • Digitalkanaler
    • Kaffe- och tebryggare
    • Sängtillbehör av högsta kvalitet
    • Duntäcke
    • Extrasängar (avgift tillkommer)
    • Daglig städning
    • Hårtork (på begäran)
    • Tofflor
    • Gratis toalettartiklar
    • Bidé
    • Telefon
    • Strykjärn/strykbräda kan önskas
    • Skrivbord
    • Ljudisolering
    • Uppvärmning
    • Fläkt
    • Angränsande badrum

    Mat och dryck

    Gäster kan äta gratis frukostbuffé dagligen från 07.30 till 09.30.

    Restaurang på platsen - restaurang som specialiserar sig på internationell gastronomi.

    Boendet har rumsservice (under begränsade tider).

    Aktiviteter i närheten

    Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.

    • Cykeluthyrning på området
    • Lekplats på området
    • Cykeluthyrning i närheten
    • Kasino i närheten
    • Hälso- eller skönhetsspa i närheten

    Tillgänglighet

    Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.

    • Rullstolsanpassad restaurang på plats
    • Visuella larm i korridorer
    • Ledstänger i trappor
    • Rullstolar tillgängliga på plats
    • Väl upplyst väg till ingången
    • Tillgänglighetsanpassat för rullstolar (kan finnas begränsningar)
    • Poolramp på plats
    • Rullstolsanpassad väg
    • Rullstolsanpassad allmän toalett
    • Rullstolsanpassad parkering
    • Hörselhjälpmedel tillgänliga
    • Punktskrift
    • Rullstolsanpassad gång till hiss
    • Rullstolsanpassad registreringsdisk
    • Rullstolsanpassade mötesutrymmen/businesscenter

    Hotellregler

    Incheckning

    • Incheckningstiden slutar 12.00
    • Incheckningstiden börjar 14.00
    • Lägsta ålder för incheckning är: 18

    Incheckningsinstruktioner:

    Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Vid incheckning måste gäster uppvisa antingen ett negativt PCR-testresultat för covid-19 eller bevis om fullständig vaccination mot covid-19. Gäster som uppvisar negativt covid-19-testresulat måste ha testats högst 72 timmar före incheckning.

    Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.

    Utcheckning

    • ??? 11.00

    Betalningstyper

    Barn och extrasängar

    • Barn är välkomna.
    • Extrasängar finns att hyra för INR 1000.0 per natt.
    • Spjälsängar finns inte tillgängliga.

    Husdjur

    • Husdjur är ej tillåtna, men assistanshundar är välkomna

    Regler

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.

    Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.

    Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.

    Gäster bör kontakta boendet i förväg för att boka parkering.

    Boendet accepterar kreditkort, bankkort, mobilbetalning och kontanter.

    Alternativ för mobilbetalning inkluderar: Google Pay, Paytm, PhonePe och Amazon Pay

    Kontantfria transaktioner erbjuds

    På detta boende finns bland annat följande säkerhetsdetaljer: brandsläckare, säkerhetssystem, förbandslåda och fönstergaller.

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.

    En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.

    Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.

    Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Gäster ska kontakta boendet i förväg för att beställa parkering. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, bankkort, kontanter, mobilbetalning, mobilbetalning, mobilbetalning, mobilbetalning och mobilbetalning. För gästernas säkerhet finns det brandsläckare, rökdetektor, säkerhetssystem, förbandslåda och fönstergaller i alla rum. Kontantfria betalningsmetoder är tillgängliga för alla transaktioner. Kontaktfri incheckning och kontaktfri utcheckning är tillgänglig. Vid incheckning måste gäster antingen uppvisa PCR-test för covid-19 med negativt testresultat eller bevis på fullständig vaccination mot covid-19. Det negativa covid-19-testet måste ha utförts högst 72 timmar före incheckning.

    • Feberkontroller genomförs regelbundet bland personalen
    • Feberkontroller finns tillgängliga för gäster
    • Lakan och handdukar tvättas i minst 60 °C
    • Ytor som rörs vid ofta rengörs med desinficeringsmedel
    • Boendet bekräftar att de implementerar ökade säkerhetsåtgärder för gästerna
    • Kontaktlös utcheckning är tillgänglig
    • Säkerhetssystem
    • Boendet följer inga officiella saneringsregler
    • Bemannad reception
    • Rökdetektor
    • Mobila betalningssätt
    • Servicedjur tillåtna
    • Gäster måste uppvisa hälsodokumentation
    • Servicehundar undantas avgifter/förbud
    • Gäster måste uppvisa ett negativt covid-19-testresultat
    • Gäster måste uppvisa bevis på covid-19-vaccinering
    • Negativt covid-19-testresultat måste vara av specifik typ: PCR-test
    • Negativt covid-19-testresultat måste ha utfärdats inom en specifik period före incheckning: 72 timmar
    • Boendet erbjuder inte covid-19-test på plats.
    • Gästboende förseglas efter städning
    • Elektrostatisk sprej används för desinficering
    • Kontantlösa transaktioner är tillgängliga
    • Masker är obligatoriska på boendet
    • Paytm
    • Kontaktlös matservering/rumsservice är tillgänglig
    • PhonePe
    • Amazon Pay
    • Bokning krävs inte för bekvämligheter på plats
    • Boendet rengörs med desinficeringsmedel
    • Personalen bär personlig skyddsutrustning
    • Ingång med mobilnyckel är inte tillgänglig
    • Matserveringen har ändrats för ökad säkerhet
    • Skyddskläder är inte tillgängliga för gäster
    • Ingen skärm mellan gäster och personal i de främsta kontaktområdena
    • Gäster erbjuds gratis handsprit
    • Mått för social distansering har införts
    • Google Pay
    • Kontaktlös incheckning är tillgänglig
    • Inga spjälsängar tillgängliga
    • Boendet implementerar för närvarande ökad städning
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga till lunch
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga till middag
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga via rumsservice
    • Bankkort
    • Tidslucka tillämpas mellan vistelser: 24 timmar

    Avgifter

    Extra tillval

    De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.

    • Avgift för flygtransfer: INR 4000 per fordon (enkel resa)
    • Avgift för extrasäng: INR 1000.0 per natt

    Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.

    Bra att veta

    • Endast registrerade gäster är tillåtna på rummen.
    url importing http://www.mrjet.se/Gangtok-Hotels-The-Golden-Crest.h12812251-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&
    There was an error importing /Gangtok-Hotels-The-Golden-Crest.h12812251-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&, error: javax.servlet.jsp.JspTagException: 301 http://www.mrjet.se/Gangtok-Hotels-The-Golden-Crest.h12812251-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&