Restaurangalternativ
Beställ nåt gott från rumsservice för att stilla hungern utan att lämna rummet.
Rum
Din 32-tumss smart-tv har kabelkanaler, och du håller dig uppkopplad med gratis wi-fi. Badrummen har regnduschar, hårtorkar och gratis toalettartiklar. Dessutom erbjuds bekvämligheter som kaffebryggare, fläktar och telefon.
På boendet
Gäster på Non La Guest house har tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, ett bibliotek och en terrass. Receptionen är bemannad dygnet runt för att hjälpa dig med bagageförvaring, kemtvätt/tvättjänster samt bokning av guidade turer och biljetter. Här har gäster dessutom tillgång till tvättmöjligheter och en tv i allmänt utrymme.
Som gäst på Non La Guest house har du tillgång till bibliotek, en terrass och hjälp med bokning av biljetter och guidade turer. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Non La Guest house lockar med tvättmöjligheter, kemtvätt och tv i allmänt utrymme. Ett begränsat antal parkeringsplatser finns tillgängliga mot en avgift, enligt principen först till kvarn.Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta pensionat med 3 stjärnor i Da Lat.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Non La Guest house erbjuder 7 rum med kaffe- och tebryggare och tofflor. Rummen är individuellt möblerade och inredda. 32-tums smart-tv med kabelkanaler. Badrummen har dusch med regndusch, gratis toalettartiklar och hårtorkar. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Dessutom har rummen fläkt och mörkläggningsgardiner. Städning sker dagligen.
Boendet har rumsservice.
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Incheckningsinstruktioner:
Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 21.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 21.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kontanter.
Uppvärmning erbjuds inte.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En kontantdeposition för oförutsedda utgifter och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kontanter. Uppvärmning saknas.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.