LĂ€genhetshotell

Smart Home Service Appts by Stayz Royale

4.0-stjÀrnigt boende

Fotogalleri för Smart Home Service Appts by Stayz Royale

Stadsutsikt frÄn boendet
Exteriör
Penthouse - utsikt mot staden - executive-vÄning | Eget kök | Kyl i allmÀnt utrymme och mikro i allmÀnt utrymme
Basic-rum | Unika möbler, mörklÀggningsgardiner och ljudisolering
LyxlÀgenhet - balkong - utsikt mot staden | Vardagsrum | 32-tums plasma-tv med satellitkanaler och printers

Recensioner

2,0 av 10,

PopulÀra bekvÀmligheter

  • HusdjursvĂ€nligt
  • Parkering ingĂ„r
  • Gratis wi-fi
  • Luftkonditionering
  • Uteplats
  • Frukost tillgĂ€nglig
150 kr
inklusive skatter och avgifter
18 dec. – 19 dec.

Utforska omrÄdet

Se pÄ karta
1st Cross St, Said Nagar, Virugambakkam, CHN - 001, Chennai, Tamil Nadu, 600092
  • Place, Shyamala Towers
    â€Ș12 min till fots‬
  • Place, SIMS Hospital
    â€Ș7 min med bil‬
  • Place, Vadapalani Murugan Temple
    â€Ș8 min med bil‬
  • Airport, Chennai (MAA-Chennai Intl.)
    â€Ș23 min med bil‬

Rumsalternativ

Basic-rum

  • 12 kvadratmeter
  • 2 sovplatser
  • 1 dubbelsĂ€ng

Deluxe dubbelrum

  • 13 kvadratmeter
  • 2 sovplatser
  • 1 queensize-sĂ€ng

LyxlÀgenhet - balkong - utsikt mot staden

  • 56 kvadratmeter
  • 2 sovrum
  • Utsikt mot staden
  • 6 sovplatser
  • 2 kingsize-sĂ€ngar

Penthouse - utsikt mot staden - executive-vÄning

  • 35 kvadratmeter
  • 1 sovrum
  • Utsikt mot staden
  • 4 sovplatser
  • 1 kingsize-sĂ€ng och 1 enkelsĂ€ng

Liknande boenden

Om boendet

Smart Home Service Appts by Stayz Royale

LÀgenhetshotell med avgiftsfri parkering, i nÀrheten av MIOT International Hospital
Detta lÀgenhetshotell erbjuder gÀster en takterrass, mikro i allmÀnt utrymme och kyl i allmÀnt utrymme. Dessutom erbjuds gratis wi-fi i allmÀnna utrymmen och avgiftsfri parkering. Dessutom erbjuds rumsservice dygnet runt, dygnet runt-öppen reception samt en tv i allmÀnt utrymme. Varje lÀgenhet erbjuder gratis wi-fi, rumsservice dygnet runt och plasma-tv med satellitkanaler. Gratis flaskvatten, takflÀkt och gratis toalettartiklar finns ocksÄ. Handdukarna byts pÄ begÀran.
Smart Home Service Appts by Stayz Royale erbjuder 11 rum med gratis flaskvatten och gratis toalettartiklar. Rummen Àr möblerade individuellt. 32-tums plasma-tv med satellitkanaler.

GÀster har tillgÄng till gratis wi-fi (hastighet: 25+ Mbps). Dessutom har rummen takflÀkt och mörklÀggningsgardiner. StrykjÀrn/strykbrÀda och byte av handdukar kan fÄs pÄ begÀran. StÀdning sker dagligen.

Smart Home Service Appts by Stayz Royale ligger mindre Àn tio minuters bilfÀrd frÄn populÀra attraktioner som Pondy Bazaar och MIOT International Hospital. Detta lÀgenhetshotell med 4 stjÀrnor har 11 rum och stÄtar med rumsservice dygnet runt samt gratis wi-fi pÄ rummet och avgiftsfri parkering.
Restaurangalternativ
Lokal frukost Àr tillgÀnglig dagligen mellan 08.00 och 10.00 mot en avgift. Passa pÄ att bestÀlla nÄt gott frÄn rumsservice dygnet runt.
Rum
Varje lÀgenhet har ljudisolering och erbjuder bekvÀmligheter som gratis flaskvatten, takflÀkt och garderob. HÀr fÄr gÀster tillgÄng till gratis wi-fi och en 32-tumss plasma-tv med satellitkanaler. HÀr erbjuds dessutom bekvÀmligheter som gratis toalettartiklar och printer. Handdukarna byts pÄ begÀran
PĂ„ boendet
GÀster pÄ Smart Home Service Appts by Stayz Royale har tillgÄng till en takterrass, gratis wi-fi i allmÀnna utrymmen och mikro i allmÀnt utrymme. GÀster har tillgÄng till avgiftsfri parkering, samt flygplatstransfer (tillgÀnglig dygnet runt) för INR 1000 per fordon enkel resa. Receptionen Àr öppen dygnet runt och har flersprÄkig personal som kan hjÀlpa dig med bagageförvaring och svara pÄ frÄgor om omrÄdet. HÀr har gÀster dessutom tillgÄng till kyl i allmÀnt utrymme och en tv i allmÀnt utrymme.
BekvÀmligheter
  • Gratis wi-fi pĂ„ rummet och i allmĂ€nna utrymmen
  • Gratis parkering under tak
  • Takterrass
  • Reception öppen dygnet runt
Smart Home Service Appts by Stayz Royale lockar med takterrass, flersprÄkig personal och rumsservice dygnet runt. Gratis wi-fi finns i allmÀnna utrymmen. Transport till/frÄn flygplatsen (tillgÀnglig dygnet runt), transport till/frÄn stranden och transport till jÀrnvÀgsstationen finns tillgÀngliga mot en avgift. Smart Home Service Appts by Stayz Royale lockar med tv i allmÀnt utrymme, hiss och mikro i allmÀnt utrymme. Det finns parkeringsplatser som Àr gratis.

Rökning tillÄts endast pÄ sÀrskilda platser pÄ detta lÀgenhetshotell med 4 stjÀrnor i Chennai.

Mot en avgift kan gÀster dagligen Àta frukost med lokala rÀtter och 08.00 till 10.00.
Boendet har rumsservice dygnet runt.

HotellbekvÀmligheter

Strand

  • Transport till stranden (tillĂ€ggsavgift)

Internet

  • TillgĂ€ngligt i lĂ€genheten: gratis wi-fi
  • TillgĂ€ngligt i vissa allmĂ€nna utrymmen: gratis wi-fi

Parkering och transport

  • Flygtransfer tur och retur dygnet runt (tillĂ€ggsavgift)
  • Transport till och frĂ„n tĂ„gstationen dygnet runt (tillĂ€ggsavgift)
  • Transport till stranden (tillĂ€ggsavgift)
  • Transport till och frĂ„n bussterminal (tillĂ€ggsavgift)
  • Transport till shoppingcenter (tillĂ€ggsavgift)
  • Avgiftsfri, sĂ€ker och tĂ€ckt parkering pĂ„ omrĂ„det

FamiljevÀnligt

  • Kontaktskydd
  • SkĂ„plĂ„s

Mat och dryck

  • Delad mikrovĂ„gsugn
  • Delat kylskĂ„p

Matplats

  • Frukost med lokala rĂ€tter tillgĂ€nglig dagligen 08.00–10.00 mot en avgift: INR 150 för vuxna ochINR 100 för barn
  • Rumsservice dygnet runt

Sovrum

  • Lakan tillhandahĂ„lls

Badrum

  • Gratis toalettartiklar
  • Handdukar tillhandahĂ„lles
  • Schampo
  • TvĂ„l

Utrymmen

  • InsektsnĂ€t för fönster

UnderhÄllning

  • 32-tums plasma-tv med satellitkanaler
  • Tv i allmĂ€nna utrymmen

Utomhus

  • Helt inhĂ€gnat
  • Takterrass
  • Utomhusmöbler

Arbetsutrymmen

  • Skrivare

Klimatreglering

  • Luftkonditionering
  • TakflĂ€kt

Husdjur

  • Husdjur vĂ€lkomna
  • Endast katter och hundar Ă€r vĂ€lkomna
  • Ett husdjur totalt
  • Avgift: INR 350 per husdjur per natt
  • Husdjur tillĂ„tna i vissa rum

Anpassning/tillgÀnglighet

  • Om du behöver tillgĂ€nglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjĂ€lp av kontaktuppgifterna i bokningsbekrĂ€ftelsen.
  • 4 trappsteg för att nĂ„ ingĂ„ngen
  • Hiss (112 centimeter bred dörr)
  • Klinkergolv pĂ„ rum
  • LĂ„gt placerade eluttag i badrummet
  • Raka dörrhandtag
  • Ramp till huvudentrĂ©n
  • TillgĂ€nglighetsanpassad flygplatstransfer
  • VĂ€l upplyst gĂ„ng till ingĂ„ngen
  • Platser anvisade för rökning (böter kan tillĂ€mpas)

TjÀnster och inrÀttningar

  • Bagageförvaring
  • Byte av handdukar pĂ„ begĂ€ran
  • FlersprĂ„kig personal
  • Gratis vatten pĂ„ flaska
  • MörklĂ€ggningsgardiner
  • Reception öppen dygnet runt
  • StrykjĂ€rn/strykbrĂ€da pĂ„ begĂ€ran
  • StĂ€dning varje dag

Höjdpunkter i omrÄdet

  • NĂ€ra en tunnelbanestation
  • NĂ€ra ett outletshoppingcenter
  • NĂ€ra ett sjukhus
  • NĂ€ra ett spa

Att göra

  • CykelstĂ€ll

SĂ€kerhetsdetaljer

  • Uppgifter om kolmonoxidvarnare saknas (vĂ€rden har inte angett om det finns nĂ„gon kolmonoxidvarnare pĂ„ boendet – övervĂ€g att ta en bĂ€rbar varnare med dig)
  • Uppgifter om rökdetektor saknas (vĂ€rden har inte angett om det finns nĂ„gon rökdetektor pĂ„ boendet)
  • FönsterspĂ€rrar

AllmÀn information

  • 11 enheter
  • CykelstĂ€ll
  • Enskild möblering
  • Handdukar (byts pĂ„ begĂ€ran)
  • Inga lĂ€skflaskor i plast
  • Inga plastomrörare
  • Inga plastsugrör
  • Ljudisolering
  • Lokalt Ă€gda och organiserade turer och aktiviteter
  • MiljövĂ€nliga rengöringsprodukter anvĂ€nds
  • Minst 80 % LED-ljus
  • Vatteneffektiva duschar
  • Vatteneffektiva toaletter
  • ÅteranvĂ€ndbara bordsserviser
  • ÅteranvĂ€ndbara koppar

Regler

Incheckning

Checka in frÄn: 12.00. Checka in fram till: nÀr som helst.
MinimiÄlder för incheckning - 18 Är

Utcheckning

Utcheckning innan 11.00

Incheckningsinstruktioner

Boendet erbjuder transfer frÄn flygplats, tÄgstation och busstation (avgifter kan tillkomma). GÀster mÄste kontakta boendet 48 timmar innan ankomsten med kontaktuppgifterna i bokningsbekrÀftelsen för att arrangera hÀmtning.
Personalen i receptionen vÀlkomnar gÀsterna vid ankomst.
GÀster som kör till boendet ska kontakta boendet i förvÀg (för att t.ex. fÄ vÀgbeskrivning).
Informationen frÄn boendet kan ha översatts med automatiska översÀttningsverktyg

Utcheckningsinstruktioner

VÀrden krÀver att du gör följande innan du checkar ut:
Samla ihop anvÀnda handdukar.
Samla ihop personliga föremÄl och slÀng rester av mat och dryck.
SlÀck lamporna och lÀmna tillbaka nycklarna.

Åtkomst till boendet

Bemannad reception

Husdjur

  • Husdjur: INR 350 per husdjur, per natt
  • Endast katter och hundar tillĂ„ts
  • Upp till 1 per rum
  • Husdjur fĂ„r inte lĂ€mnas utan uppsikt
  • Endast vissa rum, begrĂ€nsningar gĂ€ller
  • Du kan be om ett rum dĂ€r husdjur tillĂ„ts genom att höra av dig till boendet med kontaktuppgifterna i bokningsbekrĂ€ftelsen

Barn och extrasÀngar

  • Barn Ă€r vĂ€lkomna.
  • ExtrasĂ€ngar finns inte tillgĂ€ngliga.
  • SpjĂ€lsĂ€ngar finns inte tillgĂ€ngliga.

Betalningstyper

Viktig information

Extra tillval

De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfÀllet.

  • Avgift för lokal frukost: INR 150 för vuxna och INR 100 för barn
  • Avgift för flygtransfer: INR 1000 per fordon (enkel resa, max. antal passagerare 3)
  • Avgift för flygplatstransport per barn: INR 200 (upp till 3 Ă„r)
  • Avgift för husdjur: INR 350 per husdjur per natt

Den hÀr listan Àr inte nödvÀndigtvis fullstÀndig. Avgifter och depositioner kan Àndras och inkluderar inte alltid skatt.

Att hÄlla koll pÄ

Avgifter för extragÀster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfÀrdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krÀvas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
SÀrskilda önskemÄl erbjuds i mÄn av tillgÄng vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. SÀrskilda önskemÄl kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort och bankkort; ingen kontantbetalning.
Detta boende anvÀnder miljövÀnliga rengöringsprodukter.
VĂ€rden har inte angett om det finns nĂ„gon kolmonoxidvarnare pĂ„ boendet. ÖvervĂ€g att ta en bĂ€rbar varnare med dig pĂ„ resan.
VÀrden har inte angett om det finns nÄgon rökdetektor pÄ boendet.
PÄ detta boende finns bland annat följande sÀkerhetsdetalj: fönstergaller.
Det hÀr boendet har utomhusomrÄden sÄsom balkonger, uteplatser och terrasser som kanske inte Àr lÀmpliga för barn. Om du har frÄgor rekommenderar vi att du kontaktar boendet före ankomst för att bekrÀfta att de kan ta emot dig i ett lÀmpligt rum.
Smart Home Service Appts by Stayz Royale erbjuder transfer frÄn flygplats, tÄgstation och busstation (avgifter kan tillkomma). Kontakta boendet genom att ringa numret i bokningsbekrÀftelsen 48 timmar innan ankomsten med uppgifter om din ankomst. Personalen i receptionen vÀlkomnar gÀsterna vid ankomst. GÀster som planerar att köra ska kontakta boendet i förvÀg för mer information (t.ex. vÀgbeskrivning).
Om du avbokar din bokning kommer vÀrdens avbokningspolicy att gÀlla. I enlighet med EU-bestÀmmelser om konsumentrÀtt gÀller inte ÄngerrÀtten för boendebokningstjÀnster.

Bra att veta

  • Husdjur tillĂ„ts endast i vissa rum; andra restriktioner gĂ€ller (relaterade kostnader gĂ„r att hitta i sektionen för avgifter). Kontakta boendet med kontaktinformationen i bokningsbekrĂ€ftelsen för att ordna för ditt husdjur.