LĂ€genhetshotell

Smart Home Service Apart by Stayz Royale

3.0-stjÀrnigt boende

Fotogalleri för Smart Home Service Apart by Stayz Royale

LĂ€genhet Deluxe | Vardagsrum
Boendets fasad
Deluxe dubbelrum | Skrivbord och arbetsyta för laptop
Exteriör
LĂ€genhet Deluxe | Vardagsrum

PopulÀra bekvÀmligheter

  • HusdjursvĂ€nligt
  • TvĂ€ttservice
  • Parkering ingĂ„r
  • Reception dygnet runt
  • StĂ€dning
  • Gratis wi-fi
192 kr
inklusive skatter och avgifter
20 sep. – 21 sep.

Utforska omrÄdet

Se pÄ karta
10 new no 27 N Mada St Koyambedu, Chennai, TN, 600107
  • Apollo-sjukhuset
    â€Ș7 min med bil‬
  • Consulate General of the United States, Chennai
    â€Ș8 min med bil‬
  • Chennai Trade Centre
    â€Ș10 min med bil‬
  • Chennai (MAA-Chennai Intl.)
    â€Ș15 min med bil‬

Rumsalternativ

LĂ€genhet Deluxe

  • 56 kvadratmeter
  • 2 sovrum
  • 4 sovplatser
  • 2 dubbelsĂ€ngar

Deluxe dubbelrum

  • 17 kvadratmeter
  • 2 sovplatser
  • 1 dubbelsĂ€ng

Liknande boenden

Om boendet

Smart Home Service Apart by Stayz Royale

LĂ€genhetshotell i Chennai med avgiftsfri parkering
Smart Home Service Apart by Stayz Royale Àr ett lÀgenhetshotell dÀr gÀster har tillgÄng till tvÀttmöjligheter, dygnet runt-öppen reception och avgiftsfri parkering. HÀr ingÄr wi-fi i allmÀnna utrymmen. Varje lÀgenhet har dusch och skrivbord. Handdukarna byts pÄ begÀran.
Smart Home Service Apart by Stayz Royale har 10 rum. Badrummen har dusch. StÀdning erbjuds dagligen och byte av handdukar kan fÄs pÄ begÀran.
Smart Home Service Apart by Stayz Royale ligger i Koyambedu, mindre Àn tre kilometer frÄn Ramakrishna Mutt och mindre Àn fem kilometer frÄn Ampa Skywalks shoppingscenter. Detta lÀgenhetshotell med 3 stjÀrnor har 10 rum och stÄtar med avgiftsfri parkering, tvÀttmöjligheter och en dygnet runt-öppen reception.
Rum
Varje lÀgenhet har skrivbord. Handdukarna byts pÄ begÀran
PĂ„ boendet
PÄ Smart Home Service Apart by Stayz Royale har gÀster tillgÄng till gratis wi-fi i allmÀnna utrymmen och tvÀttmöjligheter. HÀr har du tillgÄng till avgiftsfri parkering. Receptionen Àr öppen dygnet runt, sÄ personalen stÄr alltid till tjÀnst.
BekvÀmligheter
  • Gratis wi-fi i allmĂ€nna utrymmen
  • Gratis parkering under tak
  • TvĂ€ttmöjligheter
  • Reception öppen dygnet runt
PÄ Smart Home Service Apart by Stayz Royale finns tvÀttmöjligheter. Gratis wi-fi finns i allmÀnna utrymmen. Det Àr gratis att parkera.

Rökning tillÄts endast pÄ sÀrskilda platser pÄ detta lÀgenhetshotell med 3 stjÀrnor i Chennai.

HotellbekvÀmligheter

Internet

  • TillgĂ€ngligt i vissa allmĂ€nna utrymmen: gratis wi-fi

Parkering och transport

  • Avgiftsfri, sĂ€ker och tĂ€ckt parkering pĂ„ omrĂ„det

Badrum

  • 1 privat badrum
  • Dusch
  • Handdukar tillhandahĂ„lles
  • TvĂ„l

TvÀtt

  • TvĂ€ttmöjligheter

Arbetsutrymmen

  • ArbetsomrĂ„de för laptop

Husdjur

  • Husdjur vĂ€lkomna
  • Endast katter och hundar Ă€r vĂ€lkomna
  • Ett husdjur totalt
  • Avgift: INR 799 per husdjur per dag
  • EngĂ„ngsavgift för stĂ€dning: INR 499

Anpassning/tillgÀnglighet

  • Ingen hiss
  • Platser anvisade för rökning (böter kan tillĂ€mpas)

TjÀnster och inrÀttningar

  • Byte av handdukar pĂ„ begĂ€ran
  • Reception öppen dygnet runt
  • StĂ€dning varje dag

SĂ€kerhetsdetaljer

  • Uppgifter om kolmonoxidvarnare saknas (vĂ€rden har inte angett om det finns nĂ„gon kolmonoxidvarnare pĂ„ boendet – övervĂ€g att ta en bĂ€rbar varnare med dig)
  • Uppgifter om rökdetektor saknas (vĂ€rden har inte angett om det finns nĂ„gon rökdetektor pĂ„ boendet)

AllmÀn information

  • 10 enheter
  • Handdukar (byts pĂ„ begĂ€ran)

Regler

Incheckning

Checka in frÄn: 11.00. Checka in fram till: nÀr som helst.
Tidig incheckning i mÄn av tillgÄng
Tidig incheckning Àr tillgÀnglig mot en avgift
MinimiÄlder för incheckning - 18 Är

Utcheckning

Sen utcheckning i mÄn av tillgÄng
En avgift tas ut för sen utcheckning

Incheckningsinstruktioner

GÀster mÄste kontakta boendet i förvÀg för incheckningsinstruktioner. Personalen i receptionen vÀlkomnar gÀsterna vid ankomst.
Kontakta boendet minst 24 timmar i förvÀg via kontaktuppgifterna i bokningsbekrÀftelsen för att arrangera incheckning.

Åtkomst till boendet

Bemannad reception

Husdjur

  • Husdjur: INR 799 per husdjur, per dag, plus en stĂ€davgift pĂ„ INR 499
  • Endast katter och hundar tillĂ„ts
  • Upp till 1 per rum
  • Husdjur fĂ„r inte lĂ€mnas utan uppsikt
  • BegrĂ€nsningar gĂ€ller
  • Hör av dig till boendet med kontaktuppgifterna i bokningsbekrĂ€ftelsen för mer information

Barn och extrasÀngar

  • Barn Ă€r vĂ€lkomna.

Betalningstyper

Viktig information

Extra tillval

De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfÀllet.

  • Avgift för husdjur: INR 799 per husdjur per dag plus en engĂ„ngsavgift pĂ„ INR 499 för stĂ€dning
  • Tidig incheckning Ă€r tillgĂ€nglig mot en avgift (i mĂ„n av tillgĂ€nglighet)
  • Sen utcheckning Ă€r möjlig mot en avgift (endast i mĂ„n av tillgĂ„ng)

Den hÀr listan Àr inte nödvÀndigtvis fullstÀndig. Avgifter och depositioner kan Àndras och inkluderar inte alltid skatt.

Att hÄlla koll pÄ

Avgifter för extragÀster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfÀrdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krÀvas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
SÀrskilda önskemÄl erbjuds i mÄn av tillgÄng vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. SÀrskilda önskemÄl kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.
VĂ€rden har inte angett om det finns nĂ„gon kolmonoxidvarnare pĂ„ boendet. ÖvervĂ€g att ta en bĂ€rbar varnare med dig pĂ„ resan.
VÀrden har inte angett om det finns nÄgon rökdetektor pÄ boendet.
GÀster mÄste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekrÀftelsen för att anordna incheckning. GÀster mÄste kontakta boendet i förvÀg för incheckningsinstruktioner. Personalen i receptionen vÀlkomnar gÀsterna vid ankomst.
Om du avbokar din bokning kommer vÀrdens avbokningspolicy att gÀlla. I enlighet med EU-bestÀmmelser om konsumentrÀtt gÀller inte ÄngerrÀtten för boendebokningstjÀnster.

Bra att veta

  • Kontakta boendet med kontaktinformationen i bokningsbekrĂ€ftelsen för att ordna för ditt husdjur (relaterade kostnader gĂ„r att hitta i sektionen för avgifter).

Boendet kallas Àven

Smart Home Service Apart by Stayz Royale Chennai
Smart Home Service Apart by Stayz Royale Aparthotel
Smart Home Service Apart by Stayz Royale Aparthotel Chennai