Restaurangalternativ
Gratis frukostbuffé ingår under din vistelse och serveras dagligen mellan 07.00 och 10.00. Koppla av med en drink i deras bar.
Rum
Här får du tillgång till gratis wi-fi och en 26-tumss LCD-tv med satellitkanaler. Balkonger, mikrovågsugn och minibarer är också tillgängliga.
På boendet
Gäster på Golden Dolphin Express OFICIAL erbjuds 5 utomhuspooler, barnpool och en ångbastu. Parkering är tillgänglig för BRL 12.00 per dag. Receptionen är öppen dygnet runt och har personal som kan hjälpa dig med bokning av guidade turer och biljetter samt besvara dina frågor under vistelsen. Detta hotell med familjevänlig profil har dessutom gratis wi-fi i allmänna utrymmen, en spelhall och en trädgård.
Som gäst på Golden Dolphin Express OFICIAL får du tillgång till 5 utomhuspooler, ångbastu och barnpool. Det finns snackbar/deli på plats. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Gratis frukost serveras dagligen. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Hjälp med bokning av biljetter och guidade turer, spelhall/-rum och presentbutik/tidningskiosk finns tillgängliga på Golden Dolphin Express OFICIAL med familjevänlig profil. Det finns tillgängliga parkeringsplatser mot en avgift. Detta hotell i Caldas Novas har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Parkering (tilläggsavgift)
Golden Dolphin Express OFICIAL erbjuder 90 luftkonditionerade rum med minibar och värdeförvaringsskåp. Rummen har balkonger. 26-tums LCD-tv med satellitkanaler. Badrummen har dusch. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Skrivbord och telefon finns. Städning sker dagligen.
Gäster kan äta gratis frukostbuffé dagligen från 07.00 till 10.00.
Här hittar du 5 utomhuspooler och barnpool. Här finns även ångbastu.
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Incheckningsinstruktioner:
Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet genom informationen i bokningsbekräftelsen för mer information.
Gäster som bokat prisplaner med halvpension måste kontakta boendet 48 timmar i förväg om de vill byta ut middag mot lunch.
Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet med hjälp av uppgifterna i bokningsbekräftelsen om du vill ha mer information.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort; ingen kontantbetalning.
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort och kreditkort. Ingen kontantbetalning.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.