Restaurangalternativ
Slå dig ned med en drink i deras cocktailbar eller ät gott på någon av deras 6 restauranger, som JW Steakhouse, där man specialiserar sig på internationell gastronomi och serverar frukost, brunch, lunch och middag. Beställ nåt gott från rumsservice dygnet runt för att stilla hungern utan att lämna rummet, eller fyll på med energi på hotellets 2 kaféer. Komplett frukost serveras dagligen från 06:00 till 11:00 mot en avgift.
Rum
De 402 rummen har sittutrymmen. Här erbjuds wi-fi och din 32-tumss plasma-tv har satellitkanaler och betalfilmer. Samtliga sängar har sängtillbehör av högsta kvalitet och kuddmenyer, och i badrummen finns hårtorkar och gratis toalettartiklar. Som standard ingår minibarer, kaffebryggare och gratis flaskvatten.
På hotellet
Gäster på JW Marriott Bucharest Grand Hotel erbjuds ett fullständigt spa, ett kasino och en inomhuspool. För den som kör finns det parkering för RON 100 per dag, annars erbjuds flygplatstransfer (tillgänglig dygnet runt) för RON 45.00 per person enkel resa. Flerspråkig personal i receptionen kan hjälpa dig dygnet runt med conciergetjänster, förvaring av värdesaker och bagageförvaring. Detta hotell i lyxstil har dessutom ett fitnesscenter, en bubbelpool och en bastu.
JW Marriott Bucharest Grand Hotel erbjuder gäster tillträde till ett fullständigt spa, en inomhuspool och en bubbelpool. Det finns 6 restauranger och 2 kaféer, samt deli. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Ett business-center (öppet dygnet runt) och limousine- och taxibokning erbjuds. Möteslokaler på detta hotell är 2000 kvadratmeter och här finns konferenscenter. Kasino, fitnesscenter och bastu finns tillgängliga på JW Marriott Bucharest Grand Hotel i lyxstil. Transport till/från flygplatsen (tillgänglig dygnet runt) erbjuds mot en avgift. Ett begränsat antal parkeringsplatser finns tillgängliga mot en avgift, enligt principen först till kvarn. Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta hotell med 5 stjärnor i Bukarest.
Erbjuds i alla rum: Wi-fi (tilläggsavgift)
Parkering (tilläggsavgift) , Parkering för husbil, buss och lastbil (tilläggsavgift) , Parkering (begränsat antal platser)
JW Marriott Bucharest Grand Hotel erbjuder 402 rum med minibar och laptopanpassade värdeförvaringsskåp. Rummen har separat sittutrymme. Sängarna har duntäcken och sängtillbehör av högsta kvalitet. Kuddmeny finns tillgänglig. 32-tums plasma-tv med satellitpremiumkanaler och betalfilmer. Badrummen har badkar och dusch, badrockar, tofflor och gratis toalettartiklar. Detta hotell i Bukarest erbjuder wi-fi mot en tilläggsavgift. Skrivbord och telefon finns. Dessutom har rummen gratis flaskvatten och kaffe- och tebryggare. Uppbäddningsservice erbjuds varje kväll, städning sker dagligen och allergitestade sängkläder finns på begäran.
Mot en avgift kan gäster dagligen äta komplett frukost och 06:00 till 11:00.
JW Steakhouse - steakhouse som specialiserar sig på internationell gastronomi och serverar frukost, brunch, lunch och middag. Gästerna kan beställa drinkar och umgås vid baren. Barnmeny finns.
Cucina - temarestaurang som specialiserar sig på italienska köket och serverar lunch och middag. Gästerna kan beställa drinkar och umgås vid baren. Barnmeny finns. Öppet alla dagar
Champions - temarestaurang som specialiserar sig på amerikanska köket och serverar lunch och middag. Gästerna kan beställa drinkar och umgås vid baren. Barnmeny finns. Öppet alla dagar
Vienna Lounge – café som serverar frukost, lunch och middag. Gästerna kan beställa drinkar och umgås vid baren. Barnmeny finns. Öppet alla dagar
Pavilion Lounge - cocktailbar på platsen. Öppet alla dagar
Hotellet har rumsservice dygnet runt.
En inomhuspool och en bubbelpool finns på området. Här finns även en bastu och ett fitnesscenter.
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Spa by World Class har 2 behandlingsrum. Här erbjuds tjänster som ansiktsbehandlingar, kroppsinpackningar, kroppsskrubb och kroppsbehandlingar. Spat är utrustat med en bastu och bubbelpool. En mängd behandlingar erbjuds, som till exempel aromaterapi.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet genom informationen i bokningsbekräftelsen för mer information.
Boendet har en strikt klädkod i Executive lounge.
Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet med hjälp av uppgifterna i bokningsbekräftelsen om du vill ha mer information.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdat fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet tar emot kreditkort, bankkort och kontanter
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och ett statligt utfärdat fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Boendet tar emot kreditkort, bankkort och kontanter. Boendet bekräftar att man infört åtgärder för utökad rengöring och gästers säkerhet. Boendet rengörs med desinfektionsmedel: allmänna ytor rengörs med desinfektionsmedel mellan vistelser; lakan och handdukar tvättas i minst 60°C. Gäster får tillgång till personlig skyddsutrustning, som ansiktsmasker och handskar. Social distansering tillämpas; boendets personal använder personlig skyddsutrustning; en akrylskärm har placerats mellan personal och gäster i områden med kontakt; temperaturkontroller utförs regelbundet på personal; temperaturkontroller är tillgängliga för gäster; gäster får handrengöringsmedel. Individuellt inslagna matalternativ är tillgängliga genom rumsservice. Varje gästrum står tomt i minst 48 timmar mellan bokningar. Boendet bekräftar att man följer de riktlinjer om rengöring som utfärdats av Commitment to Clean (Marriott).
Gäster ska betala följande avgifter på hotellet:
Vi har listat alla avgifter hotellet upplyst oss om, men de kan variera beroende på till exempel vistelsens längd eller vilket rum du bokar.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.