Restaurangalternativ
Hotellet har både restaurang och bar. Beställ nåt gott från rumsservice för att stilla hungern utan att lämna rummet. Gäster serveras frukostbuffé dagligen mot en avgift.
Rum
Din platt-tv har digitalkanaler, och du håller dig uppkopplad med gratis wi-fi. Badrummen har hårtorkar, gratis toalettartiklar och bidéer. Kaffebryggare och skrivbord erbjuds som standard.
På boendet
Gäster på Sa Lolla har tillgång till en utomhuspool, barnpool och gratis wi-fi i allmänna utrymmen. Kör du bil har du tillgång till avgiftsfri parkering. Receptionen är öppen dygnet runt och har personal som kan hjälpa dig med bagageförvaring och conciergetjänster. Här har gäster dessutom tillgång till en terrass, en trädgård och en eldstad i lobbyn.
Sa Lolla erbjuder gäster tillgång till en utomhuspool och barnpool. Det finns restaurang på plats. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Sa Lolla lockar med en terrass, trädgård och conciergetjänster. Det finns parkeringsplatser som är gratis. Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta hotell med 3 stjärnor i Barumini.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
Sa Lolla erbjuder 7 luftkonditionerade rum med kaffe- och tebryggare och hårtork. Platt-tv med digitalkanaler. Badrummen har badkar eller dusch, bidéer och gratis toalettartiklar. Detta hotell i Barumini erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Städning sker dagligen.
Mot en avgift kan gäster dagligen avnjuta en frukostbuffé.
Restaurang på platsen - restaurang som specialiserar sig på lokala rätter och serverar lunch och middag. Bokning krävs.
Boendet har rumsservice.
En utomhuspool och barnpool finns på området.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 20.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 20.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort; ingen kontantbetalning.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort och kreditkort. Ingen kontantbetalning.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.