Hotel Silvera Grand

3.5-stjärnigt boende

Rumsalternativ

Deluxe dubbelrum - utsikt mot staden

  • 29 kvadratmeter
  • Utsikt mot staden
  • 2 sovplatser
  • 1 kingsize-säng

Basic dubbelrum eller tvåbäddsrum

  • 29 kvadratmeter
  • 2 sovplatser
  • 2 enkelsängar

Superior dubbelrum - utsikt mot staden

  • 30 kvadratmeter
  • Utsikt mot staden
  • 2 sovplatser
  • 1 kingsize-säng

Superior dubbelrum eller tvåbäddsrum

  • 30 kvadratmeter
  • 2 sovplatser
  • 2 enkelsängar

Lyxig studiosvit - 1 kingsize-säng - tillgänglighetsanpassat badkar - utsikt mot staden

  • 53 kvadratmeter
  • 2 sovplatser
  • 1 kingsize-säng

Liknande boenden

Om boendet

Hotel Silvera Grand

Hotell i Ahmedabad med 2 restauranger och dygnet runt-öppen reception
Hotel Silvera Grand är ett hotell med 2 restauranger, ett kafé och conciergetjänster. Här erbjuds även gratis wi-fi i allmänna utrymmen, avgiftsfri parkering och gratis mottagning. Dessutom erbjuds kemtvätt, tvättmöjligheter och dygnet runt-öppen reception. Handdukarna byts på begäran
Hotel Silvera Grand erbjuder 21 rum med gratis dagstidningar och badrock. Rummen har separat middagsplats och skrivbord. På tv:n kan du se satellitkanaler.

Badrummen har badkar och dusch, tofflor och hårtorkar. Gäster har tillgång till gratis wi-fi (hastighet: 100+ Mbps (passar för 1–2 personer eller upp till 6 enheter)). Massage på rummet, byte av handdukar och byte av lakan kan fås på begäran. Städning sker dagligen.

Hotel Silvera Grand ligger en kort promenad från Auto World Vintage Car Museum och mindre än tio minuters bilfärd från Airport Road. Detta hotell med 3,5 stjärnor har 21 rum och välkomnar gäster med 2 restauranger, gratis wi-fi på rummet och avgiftsfri parkering.
Restaurangalternativ
Detta hotell har 2 restauranger, vilket passar utmärkt när du vill ha något att äta. Du kan ladda med energi på deras kafé och träffa andra gäster på deras gratis mottagning med manager, som anordnas varje dag. Frukostbuffé serveras dagligen från 07.30 till 10.00 mot en avgift.
Rum
Din tv har kabelkanaler, och du håller dig uppkopplad med gratis wi-fi. Badrummen har hårtorkar, tofflor och badrockar. Middagsplatser, sittutrymmen och gratis dagstidningar är också tillgängliga. Handdukarna byts på begäran
På boendet
Hotel Silvera Grand erbjuder gratis wi-fi i allmänna utrymmen, gratis dagstidningar och tvättmöjligheter. Här har du tillgång till avgiftsfri parkering. Receptionen är öppen dygnet runt och är bemannad med personal som kan hjälpa dig med bokning av guidade turer och biljetter, tillgång till värdeskåp samt bagageförvaring. Detta hotell har dessutom lokal matleveranstjänst.
Bekvämligheter
  • Gratis wi-fi på rummet och i allmänna utrymmen
  • Gratis parkering under tak
  • Restaurang
  • Conciergetjänster
Det finns 2 restauranger och kafé på plats.Gratis mottagning med manager erbjuds dagligen. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Hotel Silvera Grand lockar med hjälp med bokning av biljetter och guidade turer, conciergetjänster och gratis dagstidningar i lobbyn. Det är gratis att parkera.

Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta hotell med 3,5 stjärnor i Ahmedabad.

Mottagning med manager arrangeras gratis varje dag på detta hotell.
Hotel Silvera Grand har 2 restauranger.

Hotellbekvämligheter

Internet

  • Tillgängligt i alla rum: gratis wi-fi
  • Wi-fi-hastighet på rummet: 100+ Mbps (passar för 1–2 personer eller upp till 6 enheter)
  • Tillgängligt i vissa allmänna utrymmen: gratis wi-fi

Parkering och transport

  • Avgiftsfri och täckt parkering på området
  • Tillgänglighetsanpassad parkering finns tillgänglig

Mat och dryck

  • Frukostbuffé tillgänglig dagligen 07.30–10.00 mot en avgift: INR 350–500 för vuxna och INR 350–500 för barn
  • 2 restauranger
  • Ett kafé/fik
  • Gratis mottagning med hotellmanager varje dag

Familjevänligt

  • Ljudisolerade rum
  • Separat middagsplats i rummet
  • Tvättmöjligheter

Bekvämligheter

  • Bagageförvaring
  • Gratis dagstidningar i lobbyn
  • Låsbara skåp
  • Reception öppen dygnet runt
  • Tvättmöjligheter

Gästtjänster

  • Byte av handdukar på begäran
  • Byte av lakan på begäran
  • Conciergetjänster
  • Hjälp med bokning av guidade turer och biljetter
  • Kemtvätt/tvättservice
  • Städning varje dag

Spa

  • Massage på rummet

Tillgänglighetsanpassning

  • Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
  • 20 tillgänglighetsanpassade parkeringsplatser
  • Hiss (330 centimeter bred dörr)
  • Rullstolar finns på plats
  • Tillgänglighetsanpassad conciergedisk
  • Tillgänglighetsanpassad gång till hiss
  • Tillgänglighetsanpassad parkering
  • Tillgänglighetsanpassad registreringsdisk
  • Tillgänglighetsanpassad restaurang
  • Tillgänglighetsanpassad väg
  • Tillgänglighetsanpassat (kan finnas begränsningar)

Mer

  • Platser anvisade för rökning (böter kan tillämpas)

Bekvämligheter på rummet

Badrum

  • Badrockar
  • Handdukar tillhandahålles
  • Hårtork
  • Privat badrum
  • Schampo
  • Separat badkar och dusch
  • Toalettpapper
  • Tofflor
  • Tvål

Underhållning

  • Tv med kabelkanaler

Mat och dryck

  • Kockservice
  • Matleveranstjänst
  • Restaurangguider
  • Separat middagsplats

Mer

  • Arbetsområde för laptop
  • Gratis dagstidningar varje dag
  • Ljudisolerade rum
  • Separat sittutrymme
  • Skrivbord
  • Strykjärn/strykbräda

Regler

Incheckning

Checka in från: 12.00. Checka in fram till: 10.00.
Sen incheckning i mån av tillgång

Utcheckning

Utcheckning innan 10.00

Incheckningsinstruktioner

Personalen i receptionen välkomnar gästerna vid ankomst.
Informationen från boendet kan ha översatts med automatiska översättningsverktyg

Åtkomst till boendet

Bemannad reception

Husdjur

  • Husdjur är ej tillåtna, men assistanshundar är välkomna

Barn och extrasängar

  • Barn är välkomna.

Betalningstyper

Viktig information

Extra tillval

De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.

  • Avgift för frukostbuffé: INR 350–500 för vuxna och INR 350–500 för barn (ungefärligt pris)

Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.

Att hålla koll på

Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.
Personalen i receptionen välkomnar gästerna vid ankomst.
Boendets registreringsnummer ITM/HRACC/OL-14/2020
Om du avbokar din bokning kommer värdens avbokningspolicy att gälla. I enlighet med EU-bestämmelser om konsumenträtt gäller inte ångerrätten för boendebokningstjänster.