Baseras på 3 909 verifierade recensioner

2,7 av 5
2,8 Städning
3,3 Service och personal
2,8 Rummets bekvämlighet
2,4 Hotellets skick
Verifierade recensioner från MrJet
1 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 10 maj 2023 på Hotels
Kommentar från Hotellmanagement
10 maj 2023 av Customer Service, Hotellmanagement
We appreciate the feedback, Johan.It's unfortunate you had such challenges during your time with us. We regret that we couldn't provide you with a perfect experience. We do hope you give us another opportunity to demonstrate the high standard of service we're accustomed to providing.Brendan MoraesManaging Director
1 av 5
av en verifierad resenär från Balsta

Inskickad 13 apr. 2023 på Expedia
Väldigt slitet hotell, samt att det var väldigt lyhört från alla håll.
Kommentar från Hotellmanagement
4 maj 2023 av Customer Service, Hotellmanagement
Tack för att du tog dig tid att dela din feedback, Lars.Vi blev besvikna över att höra att skicket på vårt hotell inte motsvarade dina förväntningar. Du kan vara säker på att detta inte är den standard vi strävar efter och vi kommer att dela dina problem med lämpliga medlemmar i vårt team framåt.Vi hoppas att du ger oss chansen att dela en mer positiv upplevelse med dig snart.Brendan MoraesManaging Director
3 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 26 dec. 2022 på Hotels
Location great. But finish of the rooms was under expectations.
2 av 5
av en verifierad resenär

Beware

Inskickad 14 nov. 2022 på Hotels
Old and very worn down and smelling. The paint is falling off the walls and the carpets are stained. The staff are rude and don't like guests.
Kommentar från Hotellmanagement
15 nov. 2022 av Customer Service, Hotellmanagement
Thank you for taking the time to share your feedback, Thomas.It's unfortunate you had such challenges during your time with us. We strive to offer quality service and convenience for our guests. We're disheartened our cleanliness, the condition of our property and our front desk staff didn't meet your expectations. We care deeply about the happiness and satisfaction of our guests so we'll be sure to discuss your review and concerns moving forward.We do hope you allow us to host you again soon so we can share a more positive experience with you.Brendan MoraesManaging Director
2 av 5
av en verifierad resenär

Mycket dålig hotell med fantastiskt läge.

Inskickad 9 juli 2022 på Hotels
Kanske borde man klassa denna hotell som en stjärnig. Obefintlig service. Ständiga långa köer och nästan besvärad fron desk personal. Stökigt på nätterna med skrik och dunkande väggar av nån eller några boende. Det gick inte att ringa till receptionen och påtala detta. Så, sammantaget väldigt dålig hotell på alla sätt. Men det enda positiva var läget intill time squere. Så, allt annat än läget är nästintill katostrofalt dåligt. Värst är receptions personalen.
Kommentar från Hotellmanagement
17 juli 2022 av Customer Service, Hotellmanagement
Tack för feedbacken, Omar. Det är tråkigt att din tid hos oss inte uppfyllde de höga krav som vi är vana vid att dela med våra gäster. Vi hoppas på möjligheten att dela en mer positiv upplevelse med dig snart. Brendan Moraes Managing Director
2 av 5
av en verifierad resenär

Dålig brandsäkerhet

Inskickad 17 juni 2022 på Hotels
Hotellet är slitet och i dåligt skick. Dörrarna till rummen stängdes inte när lämnade rummet och de var stor glipa under dörren. Brandsäkra dörrar var det inte. Väggarna mellan rummen är tunna så allt hördes från grannarna.
Kommentar från Hotellmanagement
18 juni 2022 av Customer Service, Hotellmanagement
Tack för att du tog dig tid att dela din feedback, Martin. Vi blev besvikna över att höra att skicket på vårt hotell inte motsvarade dina förväntningar. Du kan vara säker på att detta inte är den standard som vi strävar efter och vi kommer att dela dina farhågor med lämpliga medlemmar i vårt team framåt. Vi hoppas att du ger oss chansen att dela en mer positiv upplevelse med dig snart. Brendan Moraes Managing Director
2 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 18 dec. 2021 på Hotels
Kommentar från Hotellmanagement
19 dec. 2021 av Customer Service, Hotellmanagement
Thanks for the feedback, Anna. It's unfortunate your time with us didn't measure up to the high standards we're accustomed to sharing with our guests. We do hope for the opportunity to share a more positive experience with you soon. Brendan Moraes Managing Director
4 av 5
av en verifierad resenär

Den här resenären lämnade endast betyg Inskickad 27 jan. 2024 på Hotels
5 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 27 jan. 2024 på Expedia
I love nyc and the time Square area this hotel was dead center of all that it was a awesome experience
1 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 27 jan. 2024 på Expedia
Kommentar från Hotellmanagement
5 mars 2024 av Customer Service, Hotellmanagement
Yolanda M, it seems like your recent visit did not meet expectations. We regret that your stay wasn't satisfactory and we'd appreciate the opportunity to learn more about your experience. Please consider providing more specific feedback so we can address any issues you encountered. Your satisfaction is important to us.Brendan MoraesManaging Director