Baseras på 10 314 verifierade recensioner

3,6 av 5
4,0 Städning
3,7 Service och personal
4,0 Rummets bekvämlighet
3,8 Hotellets skick
Verifierade recensioner från MrJet
2 av 5
av en verifierad resenär

If you respect yourself, do not book this hotel.

Inskickad 1 nov. 2023 på Hotels
Caesar's Palace is supposed to be this iconic, world famous 5 star hotel in Las Vegas. “I need to stay there at least once in my life.” Don’t. Cause you’ll regret it. Cherry on the top of our experience was when the bathroom roof started leaking in the middle of the light and woke us up (see picture attached of the lamp from which water was leaking). Reception’s response? “We’ll look into it when we have time.” Go to the Cosmopolitan or somewhere else. Thank me later.
Kommentar från Hotellmanagement
1 nov. 2023 av Miguel, Hotellmanagement
Hello, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.
5 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 12 okt. 2023 på Hotels
Kommentar från Hotellmanagement
13 okt. 2023 av Dan, Hotellmanagement
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We are always working to improve our property and the guest experience. We look forward to welcoming you back on your next visit!
2 av 5
av en verifierad resenär

Extra fees, spa not included.

Inskickad 1 sep. 2022 på Hotels
Surprice resort fee. Spa was not included, cost 68 per person. Checkin was complicated, the self check in said our room wasen't ready when we were there around 19. The staff helped, but not without asking "did you get the confirmation mail that the room is ready?". The room is supposed to be ready for check is at 16:00!! The coffe in the room cost money. The receipt that i got on mail does not work because I lack the security cleance to open it. We would not stay here again.
4 av 5
av en verifierad resenär

Den här resenären lämnade endast betyg Inskickad 2 juli 2022 på Hotels
4 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 22 maj 2022 på Hotels
Bra i sin helhet men tycker att alla i rummet ska ha tillgång till Wi-Fi och fitness centret, inte bara 2 per dag. Vi var 4 personer. Det kostar så mycket så det borde vara en självklarhet! Det skaver att det förutom ett dyrt rum är obligatoriskt med en avgift på 52 USD/person och natt för något som också borde ingå. Ok, det står mig fritt att åka någon annanstans och det här gäller säkert i hela Vegas? Trevlig vistelse trots allt men det blir nog inte en andra gång.
4 av 5
av en verifierad resenär

Bra läge, fint pool, dyrt, stökigt. Som Vegas är!

Inskickad 12 apr. 2022 på Hotels
Caesars Palace är ett klassiskt hotel mitt på the Strip. Läget är bra. Gångavstånd till det mesta. Det vi uppskattade mest var pool området. Det är ett väldigt stort hotel. Mycket folk över allt. Köer. Och dyrt. De glömde även städa vårt rum en dag? Kanske inresta hända på ett sådant här dyrt hotell med ambitioner. Att boka hotell i Vegas är en konst. Kanske att tiden sprungit från Caesars Palace något.
5 av 5
av en verifierad resenär

Bästa platsen i Vegas

Inskickad 14 jan. 2022 på Hotels
Snabb incheckning, uppgradering av rummet och riktigt rent.
1 av 5
av en verifierad resenär från Rosamond

Inskickad 27 jan. 2024 på Expedia
Kommentar från Hotellmanagement
21 mars 2024 av ALM, Hotellmanagement
Hello Jordana, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.
5 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 27 jan. 2024 på Expedia
Kommentar från Hotellmanagement
28 jan. 2024 av JD, Hotellmanagement
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We are always working to improve our property and the guest experience. We look forward to welcoming you back on your next visit!
5 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 27 jan. 2024 på Expedia
Todo estuvo excelente excepto un supervisor por cierto creo era mexicano, pidió ID a mi hija de 29 años, estoy de acuerdo xq parece más joven; pero de la manera muy grosera y diciendo en la Ruleta grande: salte de aquí, xq la ID estaba en el cuarto y casi casi la iba ha sacar fuera de la alfombra de una manera muy muy muy grosera y despectiva…
Kommentar från Hotellmanagement
28 jan. 2024 av JD, Hotellmanagement
Thank you for taking the time to share your thoughts. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.