Restaurangalternativ
Här hittar du både bar och familjerestaurang, så du kan äta och dricka gott under vistelsen. Du kan ladda med energi på deras 2 kaféer och träffa andra gäster på deras gratis mottagning med manager, som anordnas varje dag. Gäster serveras frukostbuffé dagligen mot en avgift. LOCALIZE
På boendet
På Hostal Bola 8 har gäster tillgång till en takterrass, kaffe i allmänt utrymme och en terrass. Här erbjuds både avgiftsfri parkering och flygplatstransfer mot en avgift. Receptionen är öppen dygnet runt och har flerspråkig personal som kan hjälpa dig med kemtvätt eller tvättjänster och svara på frågor om området. Här har gäster dessutom tillgång till tvättmöjligheter, en vattenautomat och en tv i allmänt utrymme.
Det finns restaurang och 2 kaféer på plats. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Gratis mottagning med manager erbjuds dagligen. Takterrass, utomhusgrill och flerspråkig personal finns tillgängliga på Hostal Bola 8. Parkeringsplatser finns på området och tilldelas efter principen först till kvarn. Rökning tillåts på särskilt anvisade platser på detta pensionat i Remedios .
Avgiftsfri parkering , Parkering (begränsat antal platser) , Avgiftsfri parkering i närheten
Hostal Bola 8 har 2 luftkonditionerade rum som har ingång från loftgång samt mörkläggningsgardiner. Badrummen har dusch. Städning sker dagligen.
Mottagning med manager arrangeras gratis varje dag på detta pensionat.
Restaurente La Pirámide - familjerestaurang som specialiserar sig på kubanska köket och serverar lunch och middag. Gästerna kan beställa drinkar och umgås vid baren. Barnmeny finns.
Middag med värdfolket tillgänglig mot en tilläggsavgift alla dagar.
Incheckningsinstruktioner:
Kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 23.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Gäster måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 23.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kontanter.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kontanter.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.