Restaurangalternativ
Fritidshuset har både bar och restaurang, där du kan äta och dricka gott under din vistelse. Du kan beställa mat från rumsservice eller träffa andra gäster på en gratis mottagning med manager, som anordnas varje dag. Gäster serveras kontinental frukost dagligen mot en avgift.
På boendet
Paradisa Hotel har en privat strand, mötesrum och business-service. Här erbjuds gäster flygplatstransfer mot en avgift. Receptionen är öppen dygnet runt och har personal som kan hjälpa dig med bagageförvaring och kemtvätt/tvättjänster. Detta fritidshus vid stranden har dessutom kaffe/te i allmänt utrymme, ett bibliotek och en terrass.
På området ligger en privat strand.Det finns restaurang och snackbar/deli på plats. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Gratis mottagning med manager erbjuds dagligen. Bekvämligheter för affärsresenärer som business-service och mötesrum erbjuds. Bibliotek, en terrass och trädgård finns på Paradisa Hotel.
Paradisa Hotel erbjuder 8 rum med gratis toalettartiklar och mörkläggningsgardiner. Rummen har inredda balkonger. Skrivbord och värdeförvaringsskåp finns. Badrummen har dusch. Gratis spjälsängar finns på begäran. Städning sker dagligen.
Mottagning med manager arrangeras gratis varje dag på denna sportstuga.
LE BABALAY - restaurang som specialiserar sig på lokala rätter och serverar lunch och middag.
Boendet har rumsservice (under begränsade tider).
Denna sportstuga har bland annat en privat strand.
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Incheckningsinstruktioner:
Gäster måste åka via flygplan eller båt och anordna transporten genom att kontakta receptionen innan resan med hjälp av informationen på bokningsbekräftelsen. Receptionen är öppen varje dag från 08.00 till 00.00. Kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 00.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
För att ta sig till boendet behöver gäster transfer via flygplan eller båt. Transfer arrangeras i förväg genom att kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Receptionen har öppet varje dag från 08.00 till 00.00.
Gäster måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 00.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Det finns ingen parkering på området. Boendet tar emot kreditkort.
Gäster ska betala följande avgifter på boendet:
Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.