Hoppa till huvudsektionen
Början av huvudsektionen

Ange datum för att se tillgänglighet.

Hotellbeskrivning

Goroomgo Bidisha 2 Digha ligger i New Digha, en kort promenad från sevärdheter som Amarabati Park och Dighas vetenskapscentrum. Detta pensionat har 40 rum med separata middagsplatser, separata sittutrymmen och LED-tv.

Restaurangalternativ

Kontinental frukost serveras dagligen från 06.00 till 10.30 mot en avgift. Passa på att beställa nåt gott från rumsservice dygnet runt.

Rum

Din 24-tumss LED-tv har satellitkanaler. Samtliga sängar med memory foam-madrasser har egyptiska bomullslakan och kuddmenyer, och i badrummen finns regnduschar, gratis toalettartiklar och badrockar för barn. Tvättmaskin, middagsplatser och sittutrymmen erbjuds dessutom. Handdukarna byts på begäran

På boendet

På Goroomgo Bidisha 2 Digha har gäster bland annat tillgång till tvättmöjligheter. Kör du bil har du tillgång till avgiftsfri parkering. Receptionen är bemannad dygnet runt och kan hjälpa dig med bagageförvaring och conciergetjänster.

  • Free secured self parking
  • Concierge services
  • Laundry facilities
  • 24-hour front desk
  • Deluxe dubbelrum - balkong (AC)

    Antal bäddar 1 kingsize-säng Maxbeläggning 3 max

    Superior fyrbäddsrum - balkong (AC)

    Antal bäddar 2 kingsize-sängar Maxbeläggning 6 max

    Deluxe-rum - balkong (Non AC)

    Antal bäddar 1 kingsize-säng Maxbeläggning 3 max

    Deluxe fyrbäddsrum - balkong (Non AC)

    Antal bäddar 2 kingsize-sängar Maxbeläggning 6 max

    På hotellet

    Goroomgo Bidisha 2 Digha lockar med conciergetjänster, tvättmöjligheter och rumsservice dygnet runt. Receptionen har öppet dygnet runt.Det finns parkeringsplatser som är gratis. Detta pensionat i Kanthi tillåter inte rökning.

    • 40 rum
    • Frukost tillgänglig (avgift tillkommer)
    • Tvättmöjligheter
    • Reception (öppen dygnet runt)
    • Bagageförvaring
    • Conciergetjänster
    • Rökning förbjuden

    Familjevänliga bekvämligheter

    • Ljudisolerade rum
    • Tvättmöjligheter
    • Separat middagsplats

    Parkering

    Avgiftsfri parkering

    Transport

    • Tågstation: Digha Station (1,2 km)
    • Parkeringsalternativ: Gratis parkering

    Bekvämligheter på rummet

    Goroomgo Bidisha 2 Digha erbjuder 40 rum med värdeförvaringsskåp och gratis dagstidningar. Dessa individuellt inredda och möblerade rum har separat middagsplats, och inkluderar skrivbord. Sängar med memory foam-madrasser samt egyptiska bomullslakan, duntäcken och sängtillbehör av högsta kvalitet. Kuddmeny finns tillgänglig. 24-tums LED-tv med satellitkanaler. Badrummen har dusch med regndusch, badrockar, gratis toalettartiklar och badrockar för barn. Dessutom har rummen takfläkt och mörkläggningsgardiner. Byte av handdukar och byte av lakan kan fås på begäran. Uppbäddningsservice erbjuds varje kväll och städning sker dagligen.

    • Tvättmaskin
    • Middagsplats
    • Sittutrymme
    • Memory foam-madrasser
    • Rumsservice dygnet runt
    • LED-tv
    • Satellit-tv
    • Egyptiska bomullslakan
    • Duntäcke
    • Kuddmeny
    • Dusch
    • Regndusch
    • Daglig städning
    • Uppbäddningsservice
    • Gratis dagstidningar
    • Värdeförvaringsskåp
    • Badrockar
    • Gratis toalettartiklar
    • Skrivbord
    • Mörkläggningsgardiner
    • Ljudisolering
    • Takfläkt
    • Angränsande badrum
    • Unika möbler
    • Unik inredning
    • Badrockar för barn
    • Tofflor för barn
    • Garderob
    • Tillgång till tandborste och tandkräm
    • Byte av handdukar (på begäran)
    • Byte av lakan (på begäran)

    Mat och dryck

    Mot en avgift kan gäster dagligen äta kontinental frukost och 06.00 till 10.30.

    Boendet har rumsservice dygnet runt.

    Tillgänglighet

    Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.

    • Väl upplyst väg till ingången
    • Trappfri väg till ingången
    • Tillgänglighetsanpassat för rullstolar (kan finnas begränsningar)

    Hotellregler

    Incheckning

    • Incheckningstiden slutar 22.30
    • Incheckningstiden börjar 11.00
    • Lägsta ålder för incheckning är: 18

    Incheckningsinstruktioner:

    Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.

    Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.

    Utcheckning

    • ??? 11.00

    Betalningstyper

    Barn och extrasängar

    • Barn är välkomna.

    Husdjur

    • Varken husdjur eller assistanshundar är tillåtna på Goroomgo Bidisha 2 Digha

    Regler

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.

    Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.

    Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.

    Boendet accepterar kreditkort, bankkort, mobilbetalning och kontanter.

    Alternativ för mobilbetalning inkluderar: Google Pay, Paytm, PhonePe och Amazon Pay

    Kontantfria transaktioner erbjuds

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.

    En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.

    Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.

    Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort, bankkort, kontanter, mobilbetalning, mobilbetalning, mobilbetalning, mobilbetalning och mobilbetalning. Kontantfria betalningsmetoder är tillgängliga för alla transaktioner. Kontaktfri incheckning och kontaktfri utcheckning är tillgänglig.

    • Boendet följer Centers for Disease Control and Preventions riktlinjer för covid-19-sanering
    • Boendet följer GBAC STAR Facility Accreditations (global expert) riktlinjer för sanering
    • Boendet följer WHO:s riktlinjer för covid-19-sanering
    • Feberkontroller genomförs regelbundet bland personalen
    • Feberkontroller finns tillgängliga för gäster
    • Lakan och handdukar tvättas i minst 60 °C
    • Ytor som rörs vid ofta rengörs med desinficeringsmedel
    • Boendet bekräftar att de implementerar ökade säkerhetsåtgärder för gästerna
    • Kontaktlös utcheckning är tillgänglig
    • Boendet följer Safe Travels (WTTC) saneringsregler
    • Bemannad reception
    • Mobila betalningssätt
    • UnionPay
    • Boendet följer WELL Health-Safety Ratings (IWBI) saneringsregler
    • Boendet erbjuder inte covid-19-test på plats.
    • Boendet kräver inte hälsodokumentation vid incheckning
    • Gästboende förseglas efter städning
    • Elektrostatisk sprej används för desinficering
    • Kontantlösa transaktioner är tillgängliga
    • Masker är inte obligatoriska på boendet
    • Paytm
    • Kontaktlös matservering/rumsservice är tillgänglig
    • PhonePe
    • Amazon Pay
    • Bokning krävs inte för bekvämligheter på plats
    • Boendet följer Bureau Veritas (global tredjepartsexpert) saneringsregler
    • Boendet rengörs med desinficeringsmedel
    • Boendet följer Operational Recommendations for Hotels (FHRAI – Indien) saneringsregler
    • Personalen bär personlig skyddsutrustning
    • Skyddskläder är tillgängliga för gäster
    • Masker är tillgängliga för gäster
    • Ingång med mobilnyckel är inte tillgänglig
    • Handskar är tillgängliga för gäster
    • Matserveringen har ändrats för ökad säkerhet
    • Skärm mellan gäster och personal i de främsta kontaktområdena
    • Gäster erbjuds gratis handsprit
    • Mått för social distansering har införts
    • Google Pay
    • Kontaktlös incheckning är tillgänglig
    • Ingen hiss
    • Boendet implementerar för närvarande ökad städning
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga
    • Servicedjur är inte tillåtna
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga till frukost
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga till lunch
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga till middag
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga via rumsservice
    • Bankkort
    • Tidslucka tillämpas mellan vistelser: 24 timmar

    Avgifter

    Extra tillval

    De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.

    • Avgift för kontinental frukost: INR 120 för vuxna och INR 60 för barn

    Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.

    Bra att veta

    • Husdjur och assistanshundar är inte tillåtna på plats.
    url importing http://www.mrjet.se/Kanthi-Hotels-Goroomgo-Bidisha-2-Digha.h69261669-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&
    There was an error importing /Kanthi-Hotels-Goroomgo-Bidisha-2-Digha.h69261669-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&, error: javax.servlet.jsp.JspTagException: 301 http://www.mrjet.se/Kanthi-Hotels-Goroomgo-Bidisha-2-Digha.h69261669-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&