Restaurangalternativ
Gratis frukostbuffé ingår under din vistelse och serveras dagligen mellan 08.00 och 10.00. Du kan äta gott på restaurangen och ta en drink i deras bar. Passa på att beställa nåt gott från rumsservice.
Rum
Här erbjuds gäster en tv och kan dessutom hålla sig uppkopplade med gratis wi-fi. Badrummen har regnduschar och hårtorkar. Gratis rikssamtal, gratis lokalsamtal och värdeförvaringsskåp erbjuds dessutom.
På boendet
På Hotel Milano har gäster tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen och tvättmöjligheter. Receptionspersonalen kan hjälpa dig med förvaring av värdesaker och ge lokala restaurangtips.
Det finns restaurang på plats. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Gratis frukost serveras dagligen. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Hotel Milano lockar med tvättmöjligheter, värdeförvaringsskåp i receptionen och hiss. Detta hotell i Grado har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Hotel Milano har 27 luftkonditionerade rum som har ingång från loftgång samt värdeförvaringsskåp och hårtork. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Badrummen har dusch med regndusch. Boendet tillhandahåller skrivbord; lokal- och fjärrsamtal är kostnadsfria (restriktioner kan förekomma). Städning sker dagligen.
Gäster kan äta gratis frukostbuffé dagligen från 08.00 till 10.00.
Hotel Milano har en restaurang.
Boendet har rumsservice.
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Incheckningsinstruktioner:
Receptionen är öppen varje dag från 08.00 till 00.00. Kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 20.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Receptionen har öppet varje dag från 08.00 till 00.00.
Gäster måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 20.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Gäster bör kontakta boendet i förväg för att boka spjälsängar.
Boendet accepterar kreditkort och kontanter.
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Det finns ingen parkering på området. Gäster ska kontakta boendet i förväg för att beställa spjälsängar. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort och kontanter.