Restaurangalternativ
Hotellet har en restaurang, Restaurant, där du kan avnjuta en utsökt måltid under vistelsen. Beställ nåt gott från rumsservice dygnet runt för att stilla hungern utan att lämna rummet, eller träffa andra gäster på en gratis mottagning med manager, som anordnas varje dag.
Rum
Gäster erbjuds gratis wi-fi och en tv med kabelkanaler. Badrummen har gratis toalettartiklar och tofflor. Till bekvämligheterna hör dessutom tvättmaskin, gratis dagstidningar och skrivbord.
På boendet
Hotel Shubhra Grand erbjuder gratis wi-fi i allmänna utrymmen, mötesrum och konferensrum. Här ingår avgiftsfri parkering. Receptionen är öppen dygnet runt och har personal som kan hjälpa dig med kemtvätt/tvättjänster och bagageförvaring. Här har gäster dessutom tillgång till kaffe/te i allmänt utrymme, mikro i allmänt utrymme och kyl i allmänt utrymme.
Det finns restaurang på plats. Gratis mottagning med manager erbjuds dagligen. En dator finns på plats och wi-fi är gratis i allmänna utrymmen. Möteslokaler på detta hotell är 46 kvadratmeter och här finns konferensrum. På Hotel Shubhra Grand som passar dem som reser i arbetet finns presentbutik/tidningskiosk, picknickområde och kaffe i allmänt utrymme. Det finns parkeringsplatser som är gratis. Detta hotell i Ghazipur har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering , Avgiftsfri parkering i närheten
Hotel Shubhra Grand erbjuder 42 rum med gratis dagstidningar och tofflor. Det finns kabel-TV. Badrummen har dusch och gratis toalettartiklar. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Städning sker dagligen.
Mottagning med manager arrangeras gratis varje dag på detta hotell.
Restaurant - restaurang som specialiserar sig på internationell gastronomi.
Boendet har rumsservice dygnet runt.
Incheckningsinstruktioner:
Kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 14.30 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Gäster måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 14.30 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort och kreditkort.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.