Baseras på 205 verifierade recensioner
4,2 Städning
4,1 Service och personal
4,0 Rummets bekvämlighet
4,0 Hotellets skick
Verifierade recensioner från MrJet
av en verifierad resenär
Not OK precharge.
Inskickad 21 juni 2022 på HotelsThe hotel wanted to precharge nearly the double price of my hotel room cost. I had to increase my credit limit as this was a big surprise. After 5 days I still haven't received my invoice from the final payment. Please improve these topics as this isn't OK for a 4 star hotel!
Kommentar från Hotellmanagement
11 aug. 2022 av MT, Hotellmanagement
Dear Guest,
We sincerely appreciate the time you have spent sharing your comments following your visit to our hotel Novotel Tunis, the comments of our customers are for us of the utmost importance because they help us to ensure the continuity and the respect of our demanding service standards at all times, please accept our sincere apologies for the imperfections you seem to have experienced during your stay among us.
Best regards,
av en verifierad resenär
Inskickad 10 aug. 2021 på Hotels
av Stephan
Inskickad 6 mars 2016 på Hotels
av en verifierad resenär
Bra affärshotell
Inskickad 13 juni 2015 på HotelsMycket bra hotel i centrala Tunis till ett rimligt pris, rent, modernt och en trevlig skybar. Passar oavsett om du är där för affärer eller som turist.
av Amalendu från Luleå
Bra och pålitligt hotell
Inskickad 5 maj 2015 på HotelsDenna gång hade jag en svit. Mycket rymlig och stor. Hotellet är helt ok, bra rum men luktar lite rökigt fast det är "no smoking"-rum. Bra städning och trevlig reception/lobby att sitta i om man ska träffa t ex kund. Restaurangen är ok, men ingen finess. Bra internet, vilket kanske är det viktigaste nu för tiden. Kommer att bo här även nästa gång.
av Amalendu från Luleå, Sweden
Bra läge, prisvärt men inte värt fem stjärnor.
Inskickad 31 okt. 2014 på HotelsEtt femstjärnigt hotell men som borde ha 3 eller 4 stjärnor max. Rummet stort och bra men stank rök trots rum för ickerökare. Endast en restaurang på hotellet med medioker kvalitet på såväl lunch som middag. Trots allt ett OK val och ett av de bättre i Tunis, men man ska inte ha förväntningen att det är ett femstjärnigt hotell som i övriga mellanöstern eller Asien.
av kais
Inskickad 21 juli 2013 på Hotels
av en verifierad resenär
Inskickad 20 maj 2013 på Hotels
av en verifierad resenär
Inskickad 6 nov. 2023 på Hotels
The hotel and services are very solid, but the hotel is too expensive for what it offers.
av en verifierad resenär
Inskickad 26 sep. 2023 på Hotels
Kommentar från Hotellmanagement
28 sep. 2023 av MT, Hotellmanagement
Dear Guest,We thank you for your positive feedback and we are delighted that you are satisfied with your stay at Novotel Tunis. In the hope of welcoming you again, we beg you to believe, Sir, in expressing our best feelings.Sincerely,General Manager