Baseras på 961 verifierade recensioner

3,9 av 5
81% rekommenderar det här hotellet
4,1 Städning
4,1 Service och personal
3,8 Rummets bekvämlighet
3,8 Hotellets skick
Verifierade recensioner från MrJet
4 av 5
av en verifierad resenär

Den här resenären lämnade endast betyg Inskickad 4 jan. 2024 på Hotels
3 av 5
av en verifierad resenär

Nära flygplatsen i Florens

Inskickad 5 okt. 2023 på Hotels
OK sängar. Endast italienska tv kanaler. Ligger nära flygplatsen i Florens - tog dock tid att få taxi - 30 min väntetid.
Kommentar från Hotellmanagement
15 okt. 2023 av MAURO F., Hotellmanagement
Dear Tomas, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Firenze Nord Aeroporto. We hope to welcome you soon again. Best regards, The Novotel Firenze Nord Aeroporto Team
4 av 5
av en verifierad resenär

Bra genomfartshotell

Inskickad 19 juli 2023 på Hotels
Väldigt bra personal överallt - i receptionen, baren, matsalen och vid poolen.
Kommentar från Hotellmanagement
8 aug. 2023 av MAURO F., Hotellmanagement
Dear Nimrod, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Firenze Nord Aeroporto. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Mauro F.
4 av 5
av en verifierad resenär

Två dagar på Novotel

Inskickad 19 juni 2022 på Hotels
Bodde två nätter på hotellet. Välkomnande lobby, rent och fräscht överlag, god och riklig frukost, likaså middag. Rummet ok, välstädat, svalt o skönt. Mindre bra var första bemötandet av receptionisten vars engelska var skraltig. Toalettstolen i rummet förbrukade massor av vatten men spolade ändå bedrövligt dåligt. Utanför hotellet saknades helt grönområden. I stället omgavs det av livlig tung trafik.
Kommentar från Hotellmanagement
2 juli 2022 av NOVOTEL, Hotellmanagement
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
4 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 18 apr. 2022 på Hotels
Kommentar från Hotellmanagement
24 maj 2022 av NOVOTEL FIRENZE, Hotellmanagement
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, Mauro
4 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 25 juli 2021 på Hotels
Kommentar från Hotellmanagement
1 aug. 2021 av h1798, Hotellmanagement
Dear Johanna, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Firenze Nord Aeroporto. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Novotel Staff
3 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 23 juli 2021 på Hotels
Vi valde detta hotell pga poolen. När vi kom dit skulle man vid användandet av poolen köpa badmössa för €5/ person. Detta pga av covid. Jag har dock aldrig hört att det smittar genom håret. Vi betalde även parkering för €8/dag. Det gick inte att komma in i garaget och jag blev kaxigt ifrågasatt över det. Sedan kunde kvinnan i receptionen inte heller öppna garaget. Fick efter mycket strul ett nytt kort som fungerade. Hotellet var annars rent och fräscht. Trevliga personal i restaurangen. Dock tog det nästan en timme att få två drinkar och två läsk. Dessa bjöd de på till sist.
Kommentar från Hotellmanagement
19 aug. 2021 av NOVOTEL FIRENZE, Hotellmanagement
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, Mauro
3 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 8 juli 2021 på Hotels
Kommentar från Hotellmanagement
22 juli 2021 av H1798, Hotellmanagement
Dear Per, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Firenze Nord Aeroporto. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Novotel Staff
5 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 17 aug. 2019 på Hotels
Kommentar från Hotellmanagement
18 aug. 2019 av FOM1979, Hotellmanagement
Dear Merlys, thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon and we take care about your review. Sincerely, Orlando La Bruna Front Office Manager
4 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 6 nov. 2018 på Hotels
Location good for onward travel, you can find some nice to place to eat also even if it is outside town
Kommentar från Hotellmanagement
6 nov. 2018 av FOM1979, Hotellmanagement
Dear Christian, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, Orlando La Bruna Front Office Manage