Baseras på 968 verifierade recensioner

3,8 av 5
86% rekommenderar det här hotellet
3,8 Städning
3,9 Service och personal
3,9 Rummets bekvämlighet
3,6 Hotellets skick
Verifierade recensioner från MrJet
5 av 5
av en verifierad resenär

Den här resenären lämnade endast betyg Inskickad 8 dec. 2023 på Hotels
5 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 8 juli 2021 på Hotels
Perfekt läge och parkeringsmöjlighet. Service och rum var utmärkt
Kommentar från Hotellmanagement
15 juli 2021 av ., Hotellmanagement
Prezado Hóspede expedia user, Agradecemos pela escolha do Pestana Rio Atlantica e pelo feed back sobre sua última estada. Ficamos satisfeitos em saber que nossos produtos e serviços fizeram com que sua viagem fosse positiva. Iremos partilhar as suas simpáticas palavras com os nossos colaboradores. Em sua próxima viagem a Pestana Rio Atlantica, estaremos inteiramente à disposição para o que for necessário. Cordialmente, Pestana Hotels & Resorts
4 av 5
av en verifierad resenär

Great stay

Inskickad 9 dec. 2019 på Hotels
Good location, good service, good breakfast, clean rooms
Kommentar från Hotellmanagement
16 mars 2020 av André Loyola, Hotellmanagement
Dear Mrs Elisabeth, On behalf of our entire team at Pestana Rio Atlantica, I would like to thank you for taking the time to complete our survey and provide us with your feedback. Your opinion is very important for us to continue improving our service. We were delighted to hear that we met your expectations. It was a great pleasure for us to have you as our guest and we look forward to welcoming you again at our resort. Best regards, Pestana Hotels & Resorts
4 av 5
av en verifierad resenär

Pestana

Inskickad 4 nov. 2019 på Hotels
Mycket bra läge, bra personal. Delvis slitet tex fungerar bara en av tre hissar vilket kan göra att man måste gå i många trånga utrymningstrappor.
4 av 5
av en verifierad resenär

Perfekt läge, takterass och pool. Tråkigt rum

Inskickad 28 feb. 2019 på Hotels
Fin takterass och pool med perfekt utsikt och läge. Rummet lite tråkigt och inte så mysigt. Bekväma sängar och fint badrum. Bra service receptionen. God frukost!
Kommentar från Hotellmanagement
18 mars 2019 av Maria Maria Moura, Hotellmanagement
Kära Anette Tack för att du valde Pestana Rio Atlântica och för dina kommentarer angående din vistelse. Jag är mycket ledsen att lära mig om de situationer du upplevde under vistelsen hos oss. Din information om våra servicenivåer var värd vår yttersta uppmärksamhet och vi kan försäkra dig om att Pestana Hotels standarder alltid värderar för att erbjuda den bästa servicen till våra gäster. Ser fram emot att höra från dig så snart som möjligt, Vänliga Hälsningar, Maria Maria Moura
4 av 5
av en verifierad resenär

perfekt hotell på Copacabana!

Inskickad 19 feb. 2019 på Hotels
Underbart hotell. Bäst läge på Copacabana med gångavstånd till t-bana och Ipanema. Fina rum, bra frukost och underbart takterass med pool, bar och solstolar. Det enda minus är att det inte gick att köpa till tidig incheckning och att in och utcheckning gick otroligt långsamt.
Kommentar från Hotellmanagement
17 mars 2019 av Maria Maria Moura, Hotellmanagement
Maria Vielen Dank für Ihren Besuch und für Ihre hilfreiche Beurteilung. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen und Ihre Komplimente bezüglich unseres Eigentums geschätzt haben. Nochmals vielen Dank für Ihre Präferenz und wir freuen uns, Sie in naher Zukunft wieder im Pestana Rio Atlântica begrüßen zu dürfen. Dein, Maria Maria Moura
4 av 5
av en verifierad resenär

Good and bad

Inskickad 8 jan. 2019 på Hotels
Good hotel, but it has it’s flaws. New years the hotel is almost closed down. Even if you are a guest you have to pay 2500 reais more to be on the roof and enjoy the fireworks. I understand that you can do some business during New Years but if you pay so much for a room during New Years you want to able to enjoy the Hotel and it’s facilitys. Be careful when you book Ocen view you wont be able to see the whole of Copacabana except if you get the room at the front of the Hotel ( But thats not Pestans fault it Hotels.com false marketing.. sorry to say.
Kommentar från Hotellmanagement
14 jan. 2019 av Maria Maria Moura, Hotellmanagement
Dear Guest Thank you so much for choosing our Hotel, and for having taken your valuable time to comment your stay with us. We are very sorry to learn that you experienced certain situations during your stay.The necessary improvement measures will be taken.Your preference of our hotel is much appreciated, and we look forward to welcoming you back at the Pestana Rio Atlantica Hotel. Kind Regards, Maria Maria Moura
4 av 5
Rekommenderas
för kompisresor
av en verifierad resenär

Inskickad 13 apr. 2018 på Hotels
Bra läge mitt i Copacabana, härlig takpool med bar/restaurang. Dock är rummen en aning slitna men det kan man leva med.
Kommentar från Hotellmanagement
16 apr. 2018 av Daniela Siqueira, Hotellmanagement
Thank tou very much for your review. Be sure that we are looking carefully for the rooms in order to keep our guests satisfaction. Kind Regards, Daniela Siqueira
4 av 5
av mikael

Inskickad 22 maj 2017 på Hotels
Good hotel. For a nice stay at Copacabana. Some of the staff needs some training how to meet guests though. All in all a nice hotel.
Kommentar från Hotellmanagement
24 maj 2017
Thank you for choosing our Hotel and for the possibility of receiving your comments, which we value and respect a lot for being the expression of your experience of our services. would like you to accept our commitment that the points you have reported are being treated at this moment with full attention, as we hope to demonstrate the respect with which we receive your comments and forward your solutions. We would like to ask you a new opportunity to receive your stay and demonstrate that we have corrected and aligned our hospitality. It will be a great honor to receive your visit again, and I will remain at your entire disposal to take care personally of your return. Sincerely, Daniela Siqueira Hosting manager
4 av 5
av Thomas

Inskickad 22 maj 2017 på Hotels
Kommentar från Hotellmanagement
24 maj 2017
We would like to thank you for the time you spend filling out the questionnaire concerning your latest stay at Pestana Rio Atlântica Hotel. We are honored with your comments. We are privileged to count with a great location and excellent Team, which gives even more comfort to hosting. Accept our thanks and appreciation for your choice, it makes us even more committed. Best Regards Daniela Siqueira Rooms Manager