Baseras på 977 verifierade recensioner

4,8 av 5
85% rekommenderar det här hotellet
4,9 Städning
4,9 Service och personal
4,9 Rummets bekvämlighet
4,8 Hotellets skick
Verifierade recensioner från MrJet
5 av 5
av en verifierad resenär

Rios ståtligaste och mest klassiska hotel

Inskickad 28 jan. 2020 på Hotels
Ståtligaste hotellet i Rio. Gammalt och klassiskt men också nyrenoverat. Är man det minsta otrygg i en stad man hört mycket om kommer detta hotel kännas mycket tryggt. Poolen är en riktig oas att bara vara vid. Hotellet ligger direkt mot stranden Copacabana och man har egen personal och stolar ute på stranden. Detta underlättar badandet i havet enormt mycket. Riktigt bra frukost som just ett lyxhotell skall ha.
5 av 5
av en verifierad resenär

Den här resenären lämnade endast betyg Inskickad 3 dec. 2019 på Expedia
5 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 11 aug. 2019 på Hotels
Kommentar från Hotellmanagement
14 aug. 2019 av Andrea Natal, Director, Área Brasil., Hotellmanagement
Dear Guest, Thank you for your positive feedback. Cordially,
4 av 5
av en verifierad resenär

Bäst på Copacabana

Inskickad 6 jan. 2019 på Hotels
Copacabana Palace är ett fantastiskt hotell. Bra frukost, bra mat, bra pool, bra spa, tennisbana, nära till stranden mao kan inte bli bättre om man vill bo på Copacabana.
Kommentar från Hotellmanagement
11 jan. 2019 av Andrea Natal, Hotellmanagement
Dear Sir, I am sorry for not responding in swedish. Thank you very much for you kind and sincere feedback. Best wishes, Andrea Natal, General Director
5 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 23 juli 2018 på Hotels
Ett helt fantastiskt hotell. Går inte att beskriva med ord hur flott det är!
Kommentar från Hotellmanagement
25 juli 2018 av Andrea Natal, Hotellmanagement
Dear Guest, Thank you very much for the outstanding compliment! All the best, Andrea Natal General Director
5 av 5
Rekommenderas
för kompisresor
av en verifierad resenär

Copacabana

Inskickad 24 feb. 2018 på Hotels
Nice room overlooking Copacabana beach. Great breakfast and restaurants pretty nice as well. Friendly staff, would def stay again.
Kommentar från Hotellmanagement
20 mars 2018 av Andrea Natal - General Director, Hotellmanagement
Dear Guest, Thank you very much for sharing your nice experience. The compliments addressed to our breakfast, restaurant and staff are amazing! Best wishes and come back soon! Andrea Natal General Director
5 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 26 jan. 2024 på Expedia
Kommentar från Hotellmanagement
29 jan. 2024 av ULISSES MARREIROS - GENERAL MANAGER, Hotellmanagement
Prezado Jaya,Muito obrigado pelo envio de sua avaliação.Sudações,Ulisses MarreirosGeneral Manager.
4 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 24 jan. 2024 på Orbitz
Very disappointed that check in was at 4:00 pm I paid almost 1,000 dollars that’s not acceptable that you can’t check in early.
Kommentar från Hotellmanagement
26 jan. 2024 av ULISSES MARREIROS - GENERAL MANAGER, Hotellmanagement
Dear Paulo,Please accept our apologies for any inconvenience but early check in is according availability.Best regards,Ulisses MarreirosGeneral Manager
5 av 5
av en verifierad resenär

Estadia memorável

Inskickad 24 jan. 2024 på Hotels
Olá, uma experiência satisfatória. Com um quarto muito agradável e uma cama extremamente confortável. Atendimento (home service) muito rápido e eficiente. Todas solicitações foram atendidas. Café da manhã muito gostoso, porém poderia ter mais opções de frutas, de preferência da estação e maduras.
Kommentar från Hotellmanagement
26 jan. 2024 av ULISSES MARREIROS - GENERAL MANAGER, Hotellmanagement
Prezado Antonio,Ficamos muito agradecidos com todos os elogios. E iremos verificar sua suguestões sobre o café da manhã.Saudações,Ulisses MarreirosGeneral Manager.
5 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 23 jan. 2024 på Expedia
excellent and exceedded our expectations Raining day and power and internet was going out all the time
Kommentar från Hotellmanagement
26 jan. 2024 av ULISSES MARREIROS - GENERAL MANAGER, Hotellmanagement
Dear Eric,Thank you very much for the feedback. And please accept our apologies for any inconvenience.Best regards,Ulisses MarreirosGeneral Manager.