Baseras på 951 verifierade recensioner

4,3 av 5
85% rekommenderar det här hotellet
4,4 Städning
4,5 Service och personal
4,2 Rummets bekvämlighet
4,2 Hotellets skick
Verifierade recensioner från MrJet
4 av 5
av en verifierad resenär

Vackert hotell

Inskickad 17 juli 2022 på Hotels
Trevligt och fint hotell. Precis vid havet och med ett bra poolområde. Trädgårdsanläggningen var mycket välskött och vacker. Det fanns flera restauranger att välja på. Relativt höga priser. En nackdel var att hotellet ligger lite off så det var inte så lätt att bara gå till något annat alternativ utanför hotellet. Vid hotellets strandbar kunde de ta tid att få sin mat. Sammanfattningsvis ett mycket bra hotell.
4 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 5 mars 2020 på Hotels
Kommentar från Hotellmanagement
19 mars 2020 av Quality Control, Hotellmanagement
Dear Niklas, Sunny greetings from the Tropical Paradise! Thank you for choosing Melia Bali to stay with us on and we would like to extend our appreciation for your valuable feedback. The entire Melia Bali family will be looking forward to welcome you back and it would be our pleasure to assist upon any of your needs. Best regards, Isma Suryani Quality Control Officer
4 av 5
av en verifierad resenär

Beautifully kept hotel, nice beach area

Inskickad 14 jan. 2020 på Hotels
Beautifully kept hotel with beautiful garden, beach area (with a surf break on the reef just in front of the hotel), lounge and restaurant area by the beach with view of volcanoes. . We preferred the pool access room. Main pool area is beautiful but crowded. Quite good restaurants and good service.
Kommentar från Hotellmanagement
20 jan. 2020 av Quality Control Officer, Hotellmanagement
Dear Yasemin, Greetings from the tropical paradise! Thank you very much for staying with us, as well as for letting us know about your experience. We are delighted to know that you have enjoyed our extensive hotel grounds. Located on 10,7 ha of land, 70% of our hotel consists of lush tropical gardens. Our gardens are home for more than 600 coconut trees and various local plants, including rare trees. Guests could walk among this greenery to the beach which located just a few feet away, and revel in the white sandy beach and calm clear water. This will certainly ensure you a well-rested holiday! Our food and beverage team will be happy knowing you had a great culinary adventure during the stay, and it's a great pleasure to share your commendations with them. Please consider Melia Bali as your home away from home, and we are looking forward to welcoming you back in the nearest future. Best regards, Isma Suryani Quality Control Officer
4 av 5
av en verifierad resenär

Toppenhotell för alla!

Inskickad 21 sep. 2019 på Hotels
Ett vackert hotell med väldigt god service,maten håller hög standard,det är ett stort hotell som erbjuder något för alla. Både barnfamiljer & par kommer att trivas. Det enda som ligger lite på minussidan är att stranden har korallbotten & det krävs badskor eller så får man ta sig ut ca 100m för att kunna simma utan skrapsår på knä & armbågar!😉
Kommentar från Hotellmanagement
4 okt. 2019 av Quality Control, Hotellmanagement
Dear jari, Greetings from the tropical paradise! Thank you very much for choosing Melia Bali as your staying destination, and for reviewing us on Hotels.com. We ate elated to hear that you have enjoyed the extensive facilities available within the resort, and you loved our culinary offers. Melia Bali offers a culinary journey, with several theme restaurants, bars and a coffee lounge that allow guests to enjoy a unique and extensive culinary experience. From Sakura a Japanese Restaurant, which has its own sushi bar and teppanyaki tables, to the delicious Sorrento Spanish cuisine serving paellas and seafood dishes at the Sateria by the beach, as well as our own versions of Asian cuisine at the Lotus Restaurant, while the International Coffee Shop available 24 hours. Please consider Melia Bali as your home away from home, and we are looking forward to welcoming you back in the nearest future. Best regards, Isma Suryani Quality Control Officer
5 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 8 apr. 2019 på Hotels
Kommentar från Hotellmanagement
12 apr. 2019 av Quality Control, Hotellmanagement
Dear Michael, Sunny greetings from the Tropical Paradise! Thank you for choosing Melia Bali to stay with us on and we would like to extend our appreciation for your valuable feedback. The entire Melia Bali family will be looking forward to welcome you back and it would be our pleasure to assist upon any of your needs. Best regards, Isma S.
4 av 5
av en verifierad resenär

Bra service men dyra restauranger!

Inskickad 10 jan. 2019 på Hotels
Ett trevligt hotell bra beläget i Nusa dua med närhet till egen strand. Hotellet har några år på nacken och det märks på vissa ställen i hotellet men fortfarande väldigt fräscht. Mycket aktiviteter att välja på om man åker hit, flera olika aktiviteter varje dag. Väldigt bra och hjälpsam service. Ibland är personalen lite dålig på engelska vilket gör att missförstånd uppstår men det mesta gick att reda ut. Nackdelen här är att priserna för hotellets egna restauranger är väldigt dyra i förhållande till ”vanliga” restauranger ute på stan. Vi åt på diverse fine-dining restauranger på Bali (Uluwatu, Jimbaran, Sanur, Seminyak samt Nusa Dua) och Meliás hotellrestauranger var överlägset dyrast. Sorrento hade högst standard men resten var tyvärr inte värda pengarna alls. Leta er utanför hotellets område. Ett annat stort och nästan skamligt minus är att hotellet bara ger ut 2 flaskor vatten per dygn á 30cl. Hur är det möjligt? Har aldrig varit på 4-5 stjärniga hotell där vi behövt betala för extra vattenflaskor. Ringde man receptionen så fick man till svar att ”ni har fått er ranson för dagen, ni får betala extra”. Uruselt. Detta måste ni förändra!
Kommentar från Hotellmanagement
22 jan. 2019 av Quality Control, Hotellmanagement
Dear Aleksander, Warm greetings from the tropical paradise! Thank you very much for staying with us, and for taking the time to share the feedback of your recent stay via Expedia. In our effort to continuously improve the quality of our services and facilities, we put our greatest interest and value in our guests' opinion. We are elated to learn that your overall stay was enjoyable. However, we regretted to learn that we could not meet your expectations in some areas. We appreciate your feedback as we are constantly looking to improve in all areas of the hotel. Please rest assured that your comments regarding our staff's communication skill, pricing, and the water bottle amenities were taken on-board for further review, and we apologize for any inconveniences you might have experienced. It was a great pleasure to have you here, and we are hoping for another opportunity to welcome you for a stay that not only meets but exceeds your expectations. Best regards, Isma Suryani Quality Control Officer
5 av 5
av en verifierad resenär

Melia Nusa Dua

Inskickad 9 apr. 2018 på Hotels
Största anledningen vi kommer tillbaka till Melia är pga de anställda, de är fantastiska. Hotell området är otroligt välskött och vackert. Frukosten har det mesta man behöver, för oss är det perfekt. Rummen börjar kännas lite slitna. Hotellet passar perfekt för barnfamiljer. Kan rekommendera Melia!
4 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 25 nov. 2017 på Hotels
5 star*****
Kommentar från Hotellmanagement
11 dec. 2017
Dear Mr/s. Thank you so much for your feedback. We value your opinion about your recent stay in Melia Bali. Looking forward to welcome you back in the near future! Best regards, Stephan K
4 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 3 nov. 2017
Mycket bra, men poolen kunde gärna vara djupare, och nedkyld.
Kommentar från Hotellmanagement
17 nov. 2017 av Eka, Hotellmanagement
Dear Guest, Greetings from Island of Gods! Thank you for choosing Melia Bali to stay with us on and we would like to extend our appreciation for your valuable feedback. The entire Melia Bali family will be looking forward to welcome you back and it would be our pleasure to assist upon any of your needs. Best regards, Eka Quality Control Officer
5 av 5
av Robert

Härligt hotell!

Inskickad 16 apr. 2017 på Hotels
Fantastisk staff, man känner sig verkligen välkommen.