Baseras på 839 verifierade recensioner
4,3 Städning
4,5 Service och personal
4,2 Rummets bekvämlighet
4,2 Hotellets skick
Verifierade recensioner från MrJet
av en verifierad resenär
En kort men bra vistelse
Inskickad 28 dec. 2023 på HotelsVi bodde här en natt för att dagen efter ta ett flyg vidare till El Nido. Men även om vi bara bodde här en natt så var upplevelsen väldigt bra.
Hotellet erbjuder transfer från flygplatsen till hotellet vilket kanske är lite dyrare än att ta vanlig taxi med det är oerhört smidigt. Personalen var oerhört hjälpsamma med transfer både till och från flygplatsen vilket är väldigt uppskattat.
Hotellet har även en väldigt trevlig takterrass som vi avnjöt vilket var en perfekt start på semestern. Även frukosten på hotellet var bra och många alternativ fanns att välja mellan.
För att sammanfatta kan jag bara rekommendera hotellet, servicen var superbra och dess plats gör det utmärkt för övernattning för att resa vidare med inhemskt flyg.
Kommentar från Hotellmanagement
10 jan. 2024 av Camille Caracuel Duty Manager, Hotellmanagement
Dear Guest,Thank you for sharing your experience.Your comfort is our priority. We are glad to hear that we were able to make your stay an enjoyable one too. Your recommendation towards us is highly appreciatedWe are looking forward to welcoming you back.Regards,Camille CaracuelDuty Manager
av en verifierad resenär
Very good hotel
Inskickad 10 nov. 2023 på HotelsThe hotel was very good.
But please give the tied up dog outside, water to drink, proper dog food and a place to rest🙏
Kommentar från Hotellmanagement
11 nov. 2023 av Camille Caracuel , Hotellmanagement
Dear Ms. Sofia,Thank you for choosing Belmont Hotel Manila as your preferred accommodation.Your valuable feedback is what strives us to always meet our guest’s expectations and to continuously give an exceptional service. Let us assure you that every detail of your concern has been duly noted and the same will be addressed immediately with our team. We value feedback from our esteemed guests like yourself that continuously make us work on our shortcomings and help us improve to deliver higher levels of service.Best regards,Camille CaracuelDuty Manager
av en verifierad resenär
Inskickad 18 okt. 2023 på Hotels
Kommentar från Hotellmanagement
18 okt. 2023 av Yvette, Hotellmanagement
Dear Mr. Raymi,Thank you for taking the time to share your experience with us through this review following your recent stay. It was an absolute pleasure to read about your positive experience at our hotel. It is also through feedback like yours, from all our valuable guests that we can continuously improve our level of service and hotel facilities.We would like to sincerely thank you for choosing to stay at the Belmont Hotel Manila. We look forward to welcoming you again in the near future. Kind Regards,Yvette CruzDuty Manager
av en verifierad resenär
Inskickad 2 apr. 2023 på Hotels
Kommentar från Hotellmanagement
4 apr. 2023 av Ems Espanol, Hotellmanagement
Dear Ms. Jinelyn,Thank you for sharing your experience.Your comfort is our priority. We are glad to hear that we were able to make your stay an enjoyable one too. Your recommendation towards us is highly appreciatedWe are looking forward to welcoming you back.Best Regards,Ems EspanolDuty Manager
av en verifierad resenär
Nära flygplatsen gå ta inte taxi!
Inskickad 17 feb. 2023 på HotelsToppen nära flygplatsen! Gång avstånd. Ända att klaga på är att dem kunde städat poolen lite mer. Annars toppen hotell.
Kommentar från Hotellmanagement
17 feb. 2023 av Rona, Hotellmanagement
Dear Mr. Rasmus,Warmest greetings from The Belmont Hotel Manila.I would like to thank you for taking the time to write us a review.It is also through feedback like yours, from all our valuable guests that we can continuously improve our level of service and hotel facilities.Rest assured that we take feedback very seriously and your comment regarding the cleanliness of the pool has been duly noted and same will be addressed immediately with our team. Corrective measures have been implemented based on your constructive feedback.It is our pleasure to be at your service and we look forward to your next visit.Regards,Rona Mae UlayeDuty Manager
av en verifierad resenär
Inskickad 1 feb. 2023 på Hotels
Kort visit innan hemresan. Fantastiskt service. Rent och fräscht. Underbar pool på taket.
Kommentar från Hotellmanagement
1 feb. 2023 av Rona, Hotellmanagement
Dear Mr. Roger,Thank you for sharing your feedback with us.It overwhelms us to know that our valued guests have created memorable experiences from the services and hospitality we have provided. Experiences like yours inspire us to do better.We will be looking to welcoming you back.Regards,Rona Mae UlayeDuty Manager
av en verifierad resenär
Inskickad 5 mars 2020 på Hotels
Kommentar från Hotellmanagement
5 mars 2020 av Duty Manager, Hotellmanagement
Dear Anonymous,
Thank you for sending us your rating from your recent stay with us.
Kind regards,
Duty Manager
av en verifierad resenär
Inskickad 26 feb. 2020 på Hotels
Jättebra läge! Nära terminal 3 på Naia Manila. Fina och fräscha rum. Bra service i receptionen. En skywalk från terminalen och när du kliver ut från hissen har du hotellet rakt framför dig.
Kommentar från Hotellmanagement
1 mars 2020 av Duty Manager, Hotellmanagement
Dear Asa,
Thank you for making us your choice of accommodation and for taking the time to write a review for our hotel.
We are happy to learn that our hotel facilities and our staff have met your expectations.
Kind regards,
Duty Manager
av en verifierad resenär
Fint hotel i anslutning till flygplatsen
Inskickad 25 feb. 2020 på HotelsVäldigt smidigt att kunna gå direkt från flygplatsen till hotellet i 10mn promenad. Fin frukost!
Kommentar från Hotellmanagement
28 feb. 2020 av Duty Manager, Hotellmanagement
Tack för att du stannade hos oss. Vi uppskattar din feedback!
av en verifierad resenär
Inskickad 12 feb. 2020 på Hotels
Detta var nog det sämsta hotell vi någonsin bott på.
Kommentar från Hotellmanagement
21 feb. 2020 av Duty Manager, Hotellmanagement
Dear Anette,
We regret to hear the experienced you had during your stay. Please allow us to further investigate the matter and do necessary actions if needed. We hope that you could still give us another chance to show you our improved services.
Kind regards,
Duty Manager