Baseras på 964 verifierade recensioner

4,5 av 5
100% rekommenderar det här hotellet
4,7 Städning
4,8 Service och personal
4,5 Rummets bekvämlighet
4,4 Hotellets skick
Verifierade recensioner från MrJet
5 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 7 okt. 2023 på Hotels
Not just a hotel. You also get a classic english entertaining Hotel experience with the best service ever. Perfect located. Staff is top notch
Kommentar från Hotellmanagement
9 okt. 2023 av Hotel Management, Hotellmanagement
Thank you very much for your kind review. Your positive comments that our team were ‘top notch’ and offered the best service are most appreciated. I will be delighted to share this with them as feedback such as yours serves as a great motivator. I hope that we have the opportunity to welcome you back soon. Warm regards, Malcolm Hendry Managing Director.
5 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 3 mars 2023 på Hotels
Kommentar från Hotellmanagement
6 mars 2023 av Malcolm Hendry, Managing Director, Hotellmanagement
Thank you very much for your rating! Warm regards, Malcolm Hendry, Managing Director.
5 av 5
av en verifierad resenär

Trevligt hotell nära slottet.

Inskickad 20 jan. 2023 på Hotels
För dem som behöver använda hiss var det lite begränsat då den inte kunde klara 4 pers. utan att invända. För övrigt var det en perfekt service av personalen.
Kommentar från Hotellmanagement
23 jan. 2023 av Malcolm Hendry, Managing Director , Hotellmanagement
Thank you for your review. We hope to welcome you back again soon. Kind regards, Malcolm Hendry, Managing Director.
5 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 24 maj 2022 på Hotels
Kommentar från Hotellmanagement
24 maj 2022 av Malcolm Hendry, General Manager, Hotellmanagement
Thank you for your rating. We hope to welcome you back again soon. My best regards, Malcolm Hendry, General Manager.
3 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 14 feb. 2022 på Hotels
Hotellet är inte femstjärnig är mycket sliten och gammal
Kommentar från Hotellmanagement
14 feb. 2022 av Malcolm Hendry, General Manager, Hotellmanagement
Thank you for sharing your feedback. I would really like the opportunity to locate your booking and learn more about your stay with us. Best wishes, Malcolm Hendry, General Manager.
5 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 12 dec. 2021 på Hotels
Kommentar från Hotellmanagement
13 dec. 2021 av Malcolm Hendry, General Manager, Hotellmanagement
Thank you very much for taking the time to leave us a review!
5 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 10 mars 2020 på Hotels
Kommentar från Hotellmanagement
17 mars 2020 av Paula, Hotellmanagement
Dear Leila, Thank you for leaving us a 10 out of 10 review. I am thrilled that you had such a wonderful stay with us. I hope we have the pleasure of welcoming you back to The Rubens at The Palace in the near future. Warm regards Paula Orton Front Office Manager
5 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 3 mars 2020 på Hotels
Kommentar från Hotellmanagement
17 mars 2020 av Paula, Hotellmanagement
Dear Anette, Thank you for leaving us a 10 out of 10 review. I am thrilled that you had such a wonderful stay with us here in London. I hope we have the pleasure of welcoming you back to The Rubes at The Palace soon. Warm regards Paula Orton Front Office Manager
4 av 5
av en verifierad resenär

Den här resenären lämnade endast betyg Inskickad 2 mars 2020 på Hotels
4 av 5
av en verifierad resenär

Tjusigt hotell men 5 stjärnor?

Inskickad 25 feb. 2020 på Hotels
Vi stannade i fyra nätter på detta hotell. Det är trist när man bokat ett rum för tre personer, att det inte finns tre vattenglas, tre morgonrockar, tre kaffekoppar osv. Vi sa till om det tre gånger, sen gav vi upp. Bäddsoffan glömde dom att bädda, det fick vi också säga till om. Badrummet var i minsta laget. En stor person hade inte kunnat gå in och stängt dörren om sig. Hotellet var tjusigt med mycket personal, men det kändes mer som att dom lekte 5 stjärnigt hotell än faktiskt var det. För att vara ett sånt hotell så måste man vara mycket mer noggrann med detaljer och hålla det man lovar. Vi hade en 40 pund voucher till godo på hotellet att äta för vilket vi informerades om vi incheck, jättetrevligt, så när vi checkade ut och ville lösa in den så blev vi informerade om att den inte gällde för varken hotellfrukosten eller Afternoon Tea utan endast på en av hotellets restauranger som vi inte hade besökt..
Kommentar från Hotellmanagement
28 feb. 2020 av Paula, Hotellmanagement
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to leave us your review. I was naturally very sorry to read that you were disappointed by certain aspects of your visit, namely the size of your bedroom bathroom. Being an older historic building in London, our bedrooms are naturally smaller than the more modern larger Hotel chains. We try out very best to ensure that our Boutique nature is advertised as so, and I am sorry for the bathroom being smaller than anticipated. Thank you as well for your feedback regarding the set up of the room, I will personally be looking into this. I am however pleased that overall you enjoyed your stay and I do hope that we have the chance to welcome you back in the future. Warm regards Paula Orton Front Office Manager