Baseras på 1 000 verifierade recensioner

4,3 av 5
84% rekommenderar det här hotellet
4,5 Städning
4,3 Service och personal
4,3 Rummets bekvämlighet
4,2 Hotellets skick
Verifierade recensioner från MrJet
2 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 6 mars 2020 på Expedia
When we stayed there, there was no hot water or heating for 4 days. The communication was not good enough and we got not no compensation. When we asked about compensation, we were told to do this through expedia...
Kommentar från Hotellmanagement
10 mars 2020 av Jo, Hotellmanagement
Hello Thank you for your feedback. We experienced a major flood in our boiler house which resulted in the lack of hot water on Thursday and Friday. We have handled all queries relating to this directly at the apartments so please do get in touch and we will assist with this. Unfortunately Expedia will not allow me to give you my direct email so please do this through the messaging function and ask for me. Thank you for your patience and understanding. Best wishes Jo
4 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 6 jan. 2020 på Expedia
Kommentar från Hotellmanagement
21 jan. 2020 av Jo, Hotellmanagement
Thank you for your rating! It's great to see you enjoyed your stay. I do hope we can welcome you back soon. Best wishes Jo
5 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 25 okt. 2019 på Hotels
Kommentar från Hotellmanagement
29 okt. 2019 av Jo, Hotellmanagement
Dear Emilie Thank you for your rating! I'm delighted to see you enjoyed your stay and I hope we can welcome you back soon. Best wishes Jo
3 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 17 juli 2019 på Hotels
Jag har bott här mer än 20 gånger . Tidigare har det varit utmärkt . Något har hänt . Hissarna fingerade inte i maj. Nu i juli fungerar bara en hiss. Personalen skyller på serviceteknikern.Personalen byts ut ofta och verkar ointresserad, så var det inte får några år sedan. Rummen uppvisar tecken på slitage o möblerna inte bytta sedan det öppnades. 2 gånger öppnas dörren av städpersonal utan att ringa på...Hotellet saknar luftkonditionering vilket inte vore ett problem om det var tillåtet att öppna fönstren mer an 12 cm . Fönstren är fastskruvade och spärrarna får inte skruvas ur. Soliga dagar blir det 35 grader i rummet och endast fläktar erbjuds inte att öppna fönstren. Tråkigt att se detta en gång så trevliga hotel gå utför
4 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 2 juni 2019 på Hotels
Kommentar från Hotellmanagement
10 juni 2019 av Jo, Hotellmanagement
Thank you for taking the time to rate Dolphin House Serviced Apartments. I'm delighted you enjoyed your stay and hope we can welcome you back soon. Best wishes Jo
4 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 27 maj 2019 på Hotels
Kommentar från Hotellmanagement
10 juni 2019 av Jo, Hotellmanagement
Thank you for taking the time to rate Dolphin House Serviced Apartments. I'm delighted you enjoyed your stay and hope we can welcome you back soon. Best wishes Jo
5 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 11 maj 2019 på Hotels
Kommentar från Hotellmanagement
16 maj 2019 av Jo, Hotellmanagement
Thank you for your rating! I'm delighted you enjoyed your stay and hope to welcome you back soon. Best wishes Jo
4 av 5
av en verifierad resenär

Mycket bra

Inskickad 3 jan. 2019 på Hotels
Det skulle vore bra att de dammsuga vardagsrummet noggrannare och varje dag. Annars var vi nöjda.
Kommentar från Hotellmanagement
7 jan. 2019 av Jo, Hotellmanagement
Thank you for your feedback following your recent stay here with us. I will pass your feedback on to housekeeping. I hope we can welcome you back on your next visit to London. Best wishes Jo
4 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 3 dec. 2018 på Hotels
Kommentar från Hotellmanagement
22 jan. 2019 av Jo, Hotellmanagement
Dear Jimmy Thank you for your rating! We hope we can welcome you back soon. Best wishes Jo
5 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 28 juli 2018 på Hotels
Kommentar från Hotellmanagement
31 juli 2018 av Jo, Hotellmanagement
Dear Emma Thank you for your rating - delighted you enjoyed your stay! Best wishes Jo