Baseras på 903 verifierade recensioner
4,2 Städning
4,1 Service och personal
4,3 Rummets bekvämlighet
4,1 Hotellets skick
Verifierade recensioner från MrJet
av en verifierad resenär
Inskickad 18 jan. 2023 på Hotels
Kommentar från Hotellmanagement
6 feb. 2023 av General Manager, Hotellmanagement
Dear guest, thanks for your review. We are so happy you enjoyed your stay with us. Hope to see you again in the near future, regards
av en verifierad resenär
Inskickad 5 sep. 2022 på Hotels
Kommentar från Hotellmanagement
6 sep. 2022 av General Manager, Hotellmanagement
Dear guest, thanks for your feedback. Hope to see you soon, regards
av en verifierad resenär
Inskickad 8 aug. 2022 på Hotels
Kommentar från Hotellmanagement
9 aug. 2022 av General Manager, Hotellmanagement
Dear guest, thanks for your feedback and for your stay. We hope to see you soon
av en verifierad resenär
Inskickad 11 juli 2022 på Hotels
Kommentar från Hotellmanagement
9 aug. 2022 av General Manager, Hotellmanagement
Dear guest, thanks for your feedback. We hope to see you again soon
av en verifierad resenär
Inskickad 6 maj 2022 på Hotels
Kommentar från Hotellmanagement
10 maj 2022 av gianluca ghelarducci , Hotellmanagement
Mr, larsake
We would like to thank you for the appreciation expressed following your stay at Grand Hotel Palazzo Livorno - MGallery. It is with great pleasure that we receive your compliments and your satisfaction is the best incentive for our staff, with the aim of always offering a service that meets the expectations of guests. Looking forward to welcoming you again, we send you our best regards. director gianluca ghelarducci
av en verifierad resenär
Inskickad 1 dec. 2021 på Hotels
Kommentar från Hotellmanagement
3 dec. 2021 av gianluca ghelarducci , Hotellmanagement
Dear Reidar ,
Thank you for the great review for Grand Hotel Palazzo Mgallery -Livorno !
We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon, the director gianluca ghelarducci
av en verifierad resenär
Inskickad 27 okt. 2021 på Hotels
Kommentar från Hotellmanagement
9 nov. 2021 av HTLMNG, Hotellmanagement
Dear Sir Mikael,
I would like to thank you for taking the time to write to us following your stay at Grand Hotel Palazzo Livorno - MGallery.
We are sorry that some performances have not been to your liking, we will take a cue from your notes to improve our performances and the product.
Looking forward to welcoming you again, we send you our best regards.
The Management
av en verifierad resenär
Inskickad 21 sep. 2021 på Hotels
Kommentar från Hotellmanagement
10 nov. 2021 av gianluca ghelarducci, Hotellmanagement
dear Mr, Mats
We would like to thank you for the appreciation expressed following your stay at Grand Hotel Palazzo Livorno - MGallery. It is with great pleasure that we receive your compliments and your satisfaction is the best incentive for our staff, with the aim of always offering a service that meets the expectations of guests. Looking forward to welcoming you again, we send you our best regards. The direction
av en verifierad resenär
Inskickad 20 sep. 2021 på Hotels
Vi hade en fin vistelse på Grand Hotel Palazzo. Fint hotell med utsikt över havet. Härligt med en takpool som tyvärr var lite i kallaste laget. Läget gör att det är en bra bit att vandra före man kommer till själva centrum med butiker och restauranger. Vi är nöjda
Kommentar från Hotellmanagement
10 nov. 2021 av gianluca ghelarducci, Hotellmanagement
kära gäst
Vi tackar dig för den uppskattning som uttrycktes efter din vistelse på Grand Hotel Palazzo Livorno - MGallery. Det är med stor glädje vi tar emot dina komplimanger och din tillfredsställelse är det bästa incitamentet för vår personal, med målet att alltid erbjuda en service som motsvarar gästernas förväntningar. Vi ser fram emot att välkomna dig igen, vi sänder dig våra bästa hälsningar. Riktningen
av en verifierad resenär
And old gem
Inskickad 19 sep. 2021 på HotelsA genuine and charming place with a long history. Good service and location.
Kommentar från Hotellmanagement
10 nov. 2021 av gianluca ghelarducci, Hotellmanagement
Dear Mr,
We would like to thank you for the appreciation expressed following your stay at Grand Hotel Palazzo Livorno - MGallery. It is with great pleasure that we receive your compliments and your satisfaction is the best incentive for our staff, with the aim of always offering a service that meets the expectations of guests. Looking forward to welcoming you again, we send you our best regards. The direction