Baseras på 904 verifierade recensioner
4,9 Städning
4,7 Service och personal
4,8 Rummets bekvämlighet
4,8 Hotellets skick
Verifierade recensioner från MrJet
Rekommenderas
för allaav en verifierad resenär från Sweden
Exceptional stay at Hilton Miraflores.
Inskickad 30 juli 2016 på ExpediaExceptional helpful, nice and proud staff, from receptionist to bellboy. Benjamin and Jorge made our day! Wow!
Best hotel breakfast ever!
Fantastic price/performance ratio!
av Eva från Stockholm
Underbar lyx efter vandrat Inka leden
Inskickad 20 jan. 2016 på HotelsUnderbar lyx efter att ha vandrat Inka leden. Fina rum och otroligt sköna sängar. Fantastisk personal, vänliga, hjälpsamma och service i toppklass. Underbar frukost. Miraflores lugnt och säkert område och nära till morgonpromenaden längs strandpromenaden. Härligt med tak pool och fräscht gym.
Enda problem var när de inför vår 2a bokade och i förväg betalda natt plötsligt inte hittade vår bokning och sa att hotellet var fullbokat och t om överbokat och att vi inte skulle få behålla vårt rum....
Det löste sig dock till slut.
av Christian
Inskickad 30 maj 2015 på Hotels
av Magnus från Stockholm/Rudskoga
Hög klass i Lima
Inskickad 6 apr. 2015 på HotelsEtt väldigt bra hotell i ett lugnt område. Bra mat(fantastisk frukost) och som bonus pooler å bar på taket!
av Fredrik från Stockholm
Super nice!!
Inskickad 28 jan. 2015 på HotelsCan't come up with anything bad to say about this hotel. It's just anything you can wish for. Love the 24h gym and rooftop pool. The service is world class. Stay here and you will not regret it. The breakfast is really good altough I might be the only one who actually prefer a buffet instead of table served.
av en verifierad resenär
Inskickad 9 jan. 2014 på Hotels
av en verifierad resenär
Inskickad 31 dec. 2013 på Hotels
av Magnus
Inskickad 10 apr. 2013 på Hotels
av Mattias
Fantastisk
Inskickad 1 feb. 2013 på HotelsSuveränt hotell med grym service!
av en verifierad resenär
Inskickad 30 dec. 2023 på Orbitz
Kommentar från Hotellmanagement
18 jan. 2024 av Jesus Ibañez, Hotellmanagement
Muchas gracias por su calificación, esperamos que si estadía haya sido placentera.Saludos Cordiales.