Baseras på 19 591 verifierade recensioner

3,4 av 5
3,6 Städning
3,5 Service och personal
3,8 Rummets bekvämlighet
3,5 Hotellets skick
Verifierade recensioner från MrJet
3 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 13 jan. 2024 på Hotels
Kommentar från Hotellmanagement
13 jan. 2024 av Michelle, Hotellmanagement
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.
3 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 29 dec. 2023 på Hotels
Kommentar från Hotellmanagement
29 dec. 2023 av Michelle, Hotellmanagement
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.
5 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 20 nov. 2023 på Hotels
Kommentar från Hotellmanagement
21 nov. 2023 av Christina Banks , Hotellmanagement
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!
1 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 14 okt. 2023 på Expedia
Awful hotel!! So dirty and worn down.. we were there to celebrate my 30th birthday and was so exited! Our first room was disgusting! Not clean and there was so much damage and so dirty everywhere. Time to renovate also. We got down to the guest service and we got a new room with a view for compensation. But that room was even worse in cleaning! Got down to guest service again and they got us in a "better room" and that was also dirty but then they did not want to fix it more. We got to choose our first room or this one. We were tired after long trip so we took the "nicer" room. Got compensation after I said I wanted my money back so I can go to a nicer hotel in form of a dinner at Bugsy and Meyers it was good. We appreciated the compensation we got from André in guest service. Really nice guy! But the hotel needs upgrade their rooms right now!! They are awful! Icecold pool was not so nice eighter.. never comming back there.
Kommentar från Hotellmanagement
14 okt. 2023 av Michelle, Hotellmanagement
Hello Robin, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.
3 av 5
av en verifierad resenär

Utsugsre

Inskickad 26 sep. 2023 på Hotels
Dyrt, tar ut så mycket man kan på allt, wifi endast 2 anslutna sedan 14 dollar per ansluten sak.32 dollar för en isdrink vid poolen o.s V
Kommentar från Hotellmanagement
26 sep. 2023 av Michelle, Hotellmanagement
Thank you for taking the time to share your thoughts. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.
4 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 7 juli 2023 på Hotels
Trevligt hotell med perfekt läge, poolen är ok. Dock fick vi ingen städning under vårt boende på 5 nätter, lite underligt. Vi bad städerskan om nya handdukar, påfyllnad av tvål, när vi såg henne i korridoren. Sopor ställde vi utanför dörren. Detta funkade för oss, dock skippade vi dricks, dricks är ju för god service enligt mig.
Kommentar från Hotellmanagement
7 juli 2023 av Michelle, Hotellmanagement
Thank you for taking the time to share your thoughts. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.
1 av 5
av en verifierad resenär

Nonchalant personal. Bo aldrig här.

Inskickad 16 juni 2023 på Hotels
Besvärlig, opersonlig och ohjälpsam incheckning. Dem hade bara egenincheckning där vi fick ta hjälp av 4 personer för få till det rätt och alla var nonchalanta och ville knappt hjälpa en. Så dem skulle haft möjlighet att man hår välja egen/snabb/dataincheckning och sen en incheckning där man fick personlig service av trevlig personal. När vi behövde fråga hur vi hittade till hissen till vårt rum så behövde vi fråga om var hissen var, fick till svar att den låg däråt som om det vore självklart. Men det var extremt dåligt skyltat på hotellområdet. Rummet var stort, rent och fint. När vi sen gick ner för fråga om pooltider och regler så behövde vi återkomma 2ggr för få rätt info. För de var nonchalant info som kom ut där. Försökte läsa på internet/hemsidan om regler. Där stod det att man fick ha med en alkoholfri enhet in till poolområdet. Men när vi kom fram till poolområdet så var det endast vatten som gällde, för det stod fel på hemsidan. Så vi fick slänga våran oöppnade dricka. Borde man då inte ändra texten på hemsidan? Sen var poolen kall (17-18grader), kunde inte slappna av. Hög musik och ingenstans att sitta/ligga om man inte ville hyra extremt dyra stolar/sängar. Stort och bra parkeringshus. Men skulle aldrig rekommendera detta hotell. Aldrig varit med om så nonchalant personal, där alla vi träffade var så oserviceminded. Skulle vara hbtq-vänligt. Men kändes som vilket hotell som helst.
Kommentar från Hotellmanagement
16 juni 2023 av Ben, Hotellmanagement
Hello Cecilia, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.
5 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 12 maj 2023 på Hotels
Kommentar från Hotellmanagement
12 maj 2023 av Ben, Hotellmanagement
We are happy to hear that you are enjoying your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!
4 av 5
av en verifierad resenär

Legendariskt hotell efter strippen

Inskickad 17 apr. 2023 på Hotels
Legendariskt hotell! Men ändå fräscht och känns ganska nyrenoverat. Dock fick jag inte samma rum jag bokade online, var lite lat för att orka klaga. Bra ljudisolering.
Kommentar från Hotellmanagement
17 apr. 2023 av ruby, Hotellmanagement
Hello Stina, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.
3 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 6 apr. 2023 på Hotels
Kommentar från Hotellmanagement
6 apr. 2023 av ALM, Hotellmanagement
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!