Baseras på 852 verifierade recensioner
3,9 Städning
3,7 Service och personal
3,5 Rummets bekvämlighet
3,6 Hotellets skick
Verifierade recensioner från MrJet
av Lena från Sollentuna
Bra pris men inte det bästa hotell vi bott på.
Inskickad 24 okt. 2015 på HotelsVårt rum var kallt. Det gick inte att få en högre temperatur genom att ställa om luftkonditioneringen och om vi ville få det varmare genom att öppna balkongdörren blev väggarna i rummet snabbt fuktiga. Badrummet var inte så rent som man kan önska. Handfatet var sprucket och rostigt runt kranarna. Duschväggarna var inte rengjorda på länge. Läget på hotellet var toppenbra och Lahaina var en mycket trevlig plats.
av Martin
Inskickad 11 juli 2014 på Hotels
av Magnus
Lite för pengarna
Inskickad 2 mars 2013 på HotelsNär vi checkade in fick vi fel rum (hade beställt med havsutsikt, fick utsikt över en parkering) vilket visserligen löstes snabbt. Rummet var litet med en fräsch toa, en väldigt obekväm säng, en byrå och en tv på väggen. Enda positiva var den stora balkongen med 2 gungstolar. Kan tyvärr inte rekommenderas.
av Magnus H
Mycket bra läge i Lahaina
Inskickad 6 aug. 2012 på HotelsHär bor man med närhet till Lahainas puls. Endast 30 meter till havet och Front Street där solnedgången går att följa kväll efter kväll. Mysigt hotell med endast 12 rum. Lobbyn bemannad några timmar om dagen. Hälften av rummen har balkonger ut mot gatan. Rummen är ganska små och sängen var på hjul. Alternativet till detta är att bo på ett resorthotell som man måste ta bilen till på kvällarna. Mycket härligare att bara behöva gå upp direkt från nöjesgatan efter middagarna och sätta sig med en kall öl eller två från ABC Store beläget runt hörnet på balkongen och bara njuta... Bor man på detta hotellet har man dessutom tillgång till systerhotellet i Kaanapali som ligger direkt vid stranden med härliga pooler.
av Josefin
Charmigt hotell i sydstatsstil
Inskickad 5 aug. 2012 på HotelsJätte positiv, vi blev dock uppgraderade till en minisvit med balkong vilket säkerligen bidrog till den fina upplevelsen!
av en verifierad resenär
Inskickad 14 nov. 2020 på Hotels
Kommentar från Hotellmanagement
16 nov. 2020 av Zareena - Customer Satisfaction Team, Hotellmanagement
Mahalo for your feedback!
av en verifierad resenär
Inskickad 24 mars 2020 på Expedia
Location perfect
Downtown
Close to restaurants
B
Happy hour
Kommentar från Hotellmanagement
24 mars 2020 av Zareena - Customer Satisfaction Team, Hotellmanagement
Mahalo for your feedback! We are happy to read you enjoyed our location. We hope to welcome you back again in the future!
av en verifierad resenär från Decatur GA
Inskickad 23 mars 2020 på Orbitz
I like everything about this property. Second time staying here.
Would be nice if there was coffee/hot tea onsite during the early morning hours.
Kommentar från Hotellmanagement
23 mars 2020 av Zareena - Customer Satisfaction Team, Hotellmanagement
Mahalo for your feedback! We are delighted that you are a repeat guest and enjoyed your latest stay with us. We appreciate your suggestion about the coffee and tea onsite and will share with our leadership team. We hope to welcome you back again real soon!
av en verifierad resenär från Calgary
Inskickad 22 mars 2020 på Expedia
Well the hotel itself was nice but whioe i was there the front desk was only there until 5pm. They have a number to call if you need to check. I was having an issue so pushed the guest service button on the phone. Was supposed to get a call back and didnt. The hot water kept fluctuating warm to cold while i showered. The hotel and room itself was nice and the check in was really good. Friendly staff just no follow through from guest services
Kommentar från Hotellmanagement
23 mars 2020 av Zareena - Customer Satisfaction Team, Hotellmanagement
Mahalo for your feedback! As we are a small Inn with only twelve rooms, we do have limited staff on hand and thus limited front desk hours. We are very sorry to read that there was no follow up with your hot water issue. We will be sure to have maintenance check the shower. We appreciate you letting us know and should you return would be more than happy to ensure you are receiving the best of service. We hope to welcome you back in the future!
av en verifierad resenär
Inskickad 21 mars 2020 på Hotels
Kommentar från Hotellmanagement
23 mars 2020 av Zareena - Customer Satisfaction Team, Hotellmanagement
Mahalo for your feedback!