Baseras på 981 verifierade recensioner

4,0 av 5
78% rekommenderar det här hotellet
4,1 Städning
4,3 Service och personal
4,0 Rummets bekvämlighet
3,9 Hotellets skick
Verifierade recensioner från MrJet
5 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 7 mars 2020 på Expedia
Kommentar från Hotellmanagement
9 mars 2020 av -, Hotellmanagement
Greetings from Grand Mirage Resort. Thank you so much for staying with us and sharing your experience. We truly appreciate your feedback and we look forward to welcoming you again to Grand Mirage Resort.
2 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 6 jan. 2020 på Hotels
Finns två delar av hotellet. De första nätterna sov vi i wtt lite billigare rum i huvud delen av hotellet. Stort och fint rum, bra internet,. Sista natten hade vi bokat en familjestudio sedan tidigare. Här var servicen under medel och internetet under all kritik. Trotts flertalet hjälpförsök blev det inget bättre. Dåligt ljudisolerade tum i familje delen.
Kommentar från Hotellmanagement
7 jan. 2020 av -, Hotellmanagement
Thank you for sharing your experience with us and we regret that your stay was not up to your expectation. On behalf of the resort team, I would like to apologize and I am terribly sorry to hear that we fell short of your expectations. This is certainly not the level of service that we aspire to. We have noted your comment and will review each feedback that was given to us as part of our service in gaining guest satisfaction and service that goes beyond expectation. We hope that you will allow us the opportunity to welcome you back to Grand Mirage Resort and Thalasso Bali in the near future
4 av 5
av en verifierad resenär

Great Hotel

Inskickad 8 nov. 2019 på Hotels
Great hotel, great food, great service. The whole family had a great time.
Kommentar från Hotellmanagement
8 nov. 2019 av -, Hotellmanagement
Thank you very much for staying with us and sharing your experience. We really appreciate your feedback.
1 av 5
av en verifierad resenär

If you are looking for 5 stars, this isn’t the one

Inskickad 30 aug. 2019 på Hotels
Hemskt hotell. Kallar sig för 5 stjärnigt men är 3 stjärnigt! Hissarna är gamla, funkar knappt. Tv:n har inte USB, air condition funkar halvdant. Frukosten är så oorganiserad, personalen är lata och deras wi-fi är de värsta jag varit med om. Från vårt rum väcktes vi av högljudda barn och dålig isolering. Deras kids club är inte övervakad och det är som ”hunger games” där inne. Vi har tidigare bott på tre 5-stjärniga hotell innan denna men de levde upp till sitt rykte. Hotellet informerar inte om deras nya renoverade del utan marknadsför den som ”familjedelen”. Personalen är nonchalanta och rädd att göra fel för att ”ledningen” ska få höra. Ingen kan fatta ett beslut! Mitt tips: skicka alla medarbetare på kurs i gästvänlighet och lär dem engelska. Jag kommer aldrig stanna här igen och avbröt min vistelse efter två dagar. Är man van med 5-stjärniga hotell och standard kommer ingen att tolerera detta hotell. Och vi själva reste med småbarn så vi är vana med mycket men detta var en helt annan nivå. Slösa inte era pengar!
Kommentar från Hotellmanagement
3 sep. 2019 av -, Hotellmanagement
Thank you for sharing your experience with us and we regret that your stay was not up to your expectation. On behalf of the resort team, I would like to apologize and I am terribly sorry to hear that we fell short of your expectations. This is certainly not the level of service that we aspire to. We have noted your comment and will review each feedback that was given to us as part of our service in gaining guest satisfaction and service that goes beyond expectation. We hope that you will allow us the opportunity to welcome you back to Grand Mirage Resort and Thalasso Bali in the near future
5 av 5
av en verifierad resenär

Fint all inclusive hotell

Inskickad 31 maj 2019 på Hotels
Väldigt fina pooler och toppen mat. Vi hade all inclusive vilket var toppen, annars väldigt dyrt med maten.
Kommentar från Hotellmanagement
1 juni 2019 av Risa, Hotellmanagement
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback.
5 av 5
av en verifierad resenär

Den här resenären lämnade endast betyg Inskickad 19 feb. 2019 på Hotels
5 av 5
av en verifierad resenär

Den här resenären lämnade endast betyg Inskickad 9 jan. 2019 på Hotels
3 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 29 sep. 2018 på Hotels
Stort hotell, men det rummet vi fick var väldigt slitet
5 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 5 sep. 2018 på Hotels
We had a wonderful time at grand Mirage, the staff in the kids club were wonderful aswell a perfect family resort. We didnt miss anything at the hotel. We did not have all inclusive in our room but explored the outside area instead and absolutly fell in love with the staff at chefsroom and its fellow restaurants glaze and Bali cardamon.
4 av 5
Rekommenderas
för kompisresor
av en verifierad resenär

Lyx hotell med egen strand

Inskickad 23 mars 2018 på Hotels
Lyx hotel med egen strand. Bra poolbar. Stor och god frukost. Rumsservice maten var sådär.. ganska dyrt inne på hotellet. Området utanför hotellet fanns det inte så mycket. Stannade under Silence day, fick inte lämna hotellet, dom hade buffé den kvällen som var väldigt dyr elr så fick man beställa upp mat på rummet. Åkte med pojkvännen och ett annat par. Vårat rum var bra men våra vänner fick ett fuktskadat rum och hade inte möjlighet att byta.