Baseras på 969 verifierade recensioner
4,5 Städning
4,4 Service och personal
4,5 Rummets bekvämlighet
4,4 Hotellets skick
Verifierade recensioner från MrJet
av en verifierad resenär
Inskickad 11 aug. 2019 på Hotels
av en verifierad resenär
Great experience at the Galmont Hotel
Inskickad 9 aug. 2019 på HotelsSuper quick and convenient check in. Friendly staff.
Nice restaurants and a magnificent breakfast. Good location with a lot of restaurants nearby. Would recommend to anyone visiting the beautiful Galway for a comfortable stay.
av en verifierad resenär
snyggt och prydligt i Galway med bra läge.
Inskickad 7 juli 2019 på HotelsEtt bra och stort hotel i bra läge . Dock behövs ytterligare 1-2 hissar , eftresom de 2 existerande var ständigt upptagna , så vi var glad att bo på första våningen.Annnars snyggt och ent med bra jättebra frukost.Parkering i huset var enkel och bra.
av en verifierad resenär
The Galmont
Inskickad 31 mars 2019 på HotelsBra boende, fräscht och centralt.
av en verifierad resenär
Inskickad 26 sep. 2018 på Hotels
Mycket fint hotell med sköna stora sängar. Kändes nytt och fräscht! Ligger nära shopping och barer.
av en verifierad resenär
Inskickad 15 aug. 2018 på Hotels
av en verifierad resenär
Inskickad 9 aug. 2018 på Hotels
Kanonläge vid Eyre Square, men samtidigt ganska mycket störningar från gatan, både från nattliv och från tidig morgontrafik. Det gjorde att man fick välja mellan att ha fönstret stängt och ganska varmt eller att höra ljuden från gatan. Ett våra rum hade en viss lukt, som av en fuktskada eller liknande. I övrigt trevligt bemötande.
av en verifierad resenär
Inskickad 24 juni 2018 på Hotels
av en verifierad resenär
Superbra!
Inskickad 17 mars 2018 på HotelsFantastiskt hotell! Bra frukost, utsikt och närhet till centrum.
Kommentar från Hotellmanagement
17 apr. 2018 av Andrew Drysdale, General Manager, Hotellmanagement
Dear Mathilda,
Thank you for your lovely review and we hope you'll stay with us again soon.
Kind regards,
Andrew Drysdale
General Manager
av en verifierad resenär
Inskickad 15 jan. 2024 på Hotels
Hotel was lovely, the trainee on reception was amazing on check in, room was spacious and clean.
My only downfall would be our experience in the restaurant upon arrival it took quite a while to be seated once our starter came out my partner was given a soup but not a spoon after 10 minutes of not being able to find the restaurant staff we had to walk to find someone for a spoon. Then when wanting to pay the bill again we could not find a restaurant staff member it was only when a food runner came out he went to find someone for us
Kommentar från Hotellmanagement
17 jan. 2024 av The Galmont Hotel & Spa, Hotellmanagement
Good day Kylie,Thank you for taking the time to convey your experiences during your recent stay with us at The Galmont Hotel & Spa. I have noted your feedback on your dinner meal and have passed the information onto our Food & Beverage Manager who will be looking into the matter immediately to take necessary action with staff member concerned to ensure this does not happen again.Whilst it is important for us to know what we are doing right, it is even more important for us to know where we are going wrong and your invaluable feedback helps us to work on these areas of improvement.Thank you again for your feedback, we look forward to welcoming you back to the hotel in the near future. Warm regards,Nicole BraunRooms Division Manager